Куди поділи ДАЇшників? Скучають дома, отримують зарплату, іноді регулюють рух і думають чим би зайнятися

Куди поділи ДАЇшників? Скучають дома, отримують зарплату, іноді регулюють рух і думають чим би зайнятися

11.11.2015 г. в 16:01, Тексти

На вулицях Києва останні місяці ми бачили нових поліцейських.

Стара міліція переважно ховалася в метро, тобто несла службу там, сиділа по райвідділах та зрідка регулювала рух на дорогах. Їм платили зарплату, але на роботу практично не викликали. Чи отримуватимуть зарплату після 7 листопада вони не знають. «Багато хто з нас хоче потрапити до відділу, де працюють інженери, що контролюють дороги».

Віталій (прізвище просив не називати) прийшов в ДАЇ відразу після армії і працює вже 16 років. Живе з сім’єю в будинку неподалік від Києва. Після повернення з Єгипту чоловік лікується у стоматолога, через що декілька разів відкладав зустріч.

«З 28 серпня ДАЇ офіційно ліквідоване і ми перебуваємо в «підвішеному» стані: нас викликають на роботу для супроводу делегацій , охорони велопробігів, кінозйомок, мітингів. Зарплату платять, але частинами. Що буде далі дізнаємось 7 листопада.» – розповідає він.

«Ніхто точно не знає, що нас очікує. Дехто переводиться у Державну службу охорони, у Департамент громадської безпеки, ще кудись. Молодь шукає іншу роботу, хто як». За словами сержанта, патрульно-постову службу Києва також викликають для охорони масових заходів.

Столичне Управління кадрового забезпечення МВС України повідомило «Тексти» , що з 1 травня по 1 вересня 2015 року в Києві звільнено 64 працівники ДАЇ та 426 працівників патрульної служби. За даними Департаменту кадрового забезпечення МВС України, з 1 травня по 1 вересня 2015 року до органів внутрішніх справ прийнято 5076 працівників. Загалом відбір на службу в поліцію до кінця року охопить 20 міст України і планується набрати до 6 тис. поліцейських. Тобто набрати у десять раз більше працівників ніж звільнили.

Мій інший співробітник Максим (теж прізвище просив не називати) пробував вступити до нової поліції, але не пройшов за станом здоров’я. Тепер обирає між кар`єрою особистого охоронця та кабінетною роботою.

«Нещодавно нас збирали і речник голови МВС, здається, пропонував йти до поліції Метрополітену, ДСО, батальйонів «Київ-1» і «Київ-2», «Золоті Ворота», шукати іншу роботу. Багато хто з нас хоче потрапити до відділу, де працюють інженери, що контролюють дороги . Зараз збираємо необхідні документи, довідки. Переатестація буде якщо в тебе вже є конкретна посада, а поки необхідні документи для рапортів, заяв. Але посади точно не для всіх будуть: занадто багато людей виведено «поза штат» .

Хлопець розповідає, що в київському ДАЇ приблизно півтори тисячі співробітників : п’ятсот людей у районних відділах і ще тисяча - в полку. Полк складається з двох батальйонів, які працювали на дорогах, а також супроводжували делегації. На думку Максима, приблизно 500 «ДАЇшників» мають залишити для врегулювання заторів та супроводу високопосадових осіб:

«Вони будуть переатестовані,і , думаю, туди йтимуть саме «ДАЇшники» полку - які вміють регулювати, знають як це робити. Скоріше за все їх і наберуть. Нові поліцейські не дуже на цьому знаються, а люди, що пропрацювали 10-15 років на дорогах, вміють «витягувати» транспорт, можуть дорогу всю «витягнути» за 2-3 хвилини, якщо потрібно.

Такі регулювальники не спинятимуть машини, але для масових заходів, важливих делегацій будуть перекривати, звільняти дороги».

Максим зазначає, що складно тим, хто пропрацював в ДАЇ 17-18 років: «У нас пенсію отримують за вислугою, потрібно 20 років стажу. Кому залишилось небагато , пробують переводитись до до райвідділків, Департаменту громадської безпеки, Державної служби охорони. Там , напевно,будуть вакансії, їм люди завжди потрібні, надовго не затримуються…»

Директор з наукового розвитку Центру політико-правових реформ Микола Хвильовий вважає, що треба залишати працювати в МВС лише кращих, тих, які не заплямували себе і відповідають новим вимогам до поліції: «2-3 роки до пенсії нічого не значать, якщо особа не здатна пройти конкурс/атестацію. Жорстко, але це так. У цілому це врегульовано в Прикінцевих та Перехідних положеннях Закону "Про Національну поліцію"».

Експерт говорить, що для осіб передпенсійного віку мають бути створені можливості для того, щоб вони, за бажанням, могли б обрати службу на нижчих посадах:

«Всіх звільняти не потрібно, лише тих, хто не здатен пройти конкурс чи атестацію. У тому числі пропонуватимуть нижчу посаду: погодився - залишився, ні - ні. Працевлаштування тих, хто не відповідає новим вимогам – це турбота держави. Мають відкриватися курси перекваліфікації, створюватися податкові канікули для бажаючих зайнятися підприємництвом тощо».

Як повідомляє прес-служба МВС працівники ДАЇ та патрульно-постової служби Києва на рівні з усіма іншими могли вступати у нову поліцію і серед нових поліцейських є 5-10% колишніх міліціонерів.

Тим, кому більше 35 років, в разі проходження конкурсу/переатестації (які передбачені для усіх співробітників МВС після 7 листопада, тобто після вступу в силу нового закону про Національну поліцію) будуть запропоновані посади дільничних інспекторів, співробітників міліцейського спецназу «КОРД» тощо.

З ранку до ночі сидиш в автобусі, в бронежилеті, і на кожний захід, на мітинг, їдеш і стоїш там

Наразі організаційно-штатна структура МВС розробляється. Відповідно до чинного законодавства офіційні кортежі для супроводу делегацій поки залишаються, а безпосередньо функції ДАЇ перебрала на себе поліція.

Даїшник Максим , хоча й займається спортом з дитинства, сам «на лінію», йти не хоче: «Якщо чесно, немає бажання працювати в охороні громадської безпеки і «дохнути» там: з ранку до ночі сидиш в автобусі, в бронежилеті, і на кожний захід, на мітинг, їдеш і стоїш там.

А як ми бачимо з останніх подій, зараз ще й гранату в тебе можуть кинути чи по шолому палкою «надавати»…

Та навіть з новою поліцією: люди зараз якісь озлоблені, як не подивишся, так в кожному відео вони цих поліцейських намагаються в чомусь зачепити, підколоти, все їм не подобається».

В цілому до реформи МВС юнак ставиться позитивно, хоча й зазначає, що «з тим же ефектом можна було б і за старою міліцією встановити такий же контроль і дати високу зарплатню, і був би такий же результат». За словами Максима, при звільненні їм можуть надати одноразову допомогу у 20 000 грн і це буде безсумнівною перевагою. Але чи будуть виплачувати ці гроші не впевнений.

Тим часом сержант ДАЇ Віталій не знає чим зайнятися в майбутньому і просто чекає: «7 листопада міліція ліквідувалася, а ми й досі не знаємо, що буде далі. Це тільки в Міністерстві знають. Як командир скаже, так і буде, я ж не командир». В кінці розмови Віталій відверто зізнається, що за всі роки служби міліцією «переситився».

загрузка...
А это вы видели?
Автострахование от

Автострахование от "А" до "Я": подбираем страховку под себя

10.11.2015 г. в 22:28, Сегодня

Страховка — это то, с чем приходится сталкиваться каждому водителю, хочет он этого или нет. Всем без исключения автовладельцам приходится ежегодно расставаться с той или иной суммой в пользу страховых компаний.
Прочитать статью
И вот еще посмотрите:
18 правил, которые могут спасти жизнь водителям

18 правил, которые могут спасти жизнь водителям

10.11.2015 г. в 14:29, «AvtoVod»

Не пожалейте 1 минуты на прочтение этого текста. Иногда не лишне вспомнить некоторые ситуации, в которых вы можете спасти здоровье ваших близких.
Прочитать статью
загрузка...
Ну и еще одна статья
Як керувати автомобілем під час ожеледиці?

Як керувати автомобілем під час ожеледиці?

10.11.2015 г. в 08:42, zakarpattya

Хоча в ожеледь рекомендують відмовитися від використання автомобіля, багатьом все ж таки доводиться випробовувати свої навички водіння на слизькій дорозі.
Прочитать статью

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть