Що заважає ремонтувати дороги вночі?

Що заважає ремонтувати дороги вночі?

26.05.2016 г. в 17:13, Володимир Прокопів, секретар Київради, «УП»

Будь-яка робота має проводитися у відповідності зі здоровим глуздом. І ситуація, коли дороги ремонтуються в годину пік, о 8 ранку, коли всі їдуть на роботу, здоровому глузду якраз суперечить.

Кожен день витрачаю на дорогу на роботу 20 хвилин – без заторів. Але виїжджаю за півгодини, щоб не запізнитися.

А якось було, що той самий шлях зайняв майже півтори години. Думаю: всяке буває – форс-мажор, страшна аварія... Але коли зрозумів, що сталося, думаю, що всі, хто стояв у заторі, просто прокляли міську владу. Тому що затор стався через ЗІЛ, який мив відбійник. Мив вранці у годину пік!

Чи може ця машина мити вночі, а не у той час, коли всі їдуть на роботу?

Звучить цілком логічно, тільки незрозуміло, де шукати логіку в наших реаліях.

Петиції допомагають киянам активно взаємодіяти з владою – і їх вже давно цікавить, коли в столиці стане менше заторів.

Автор не раз говорив, що готовий особисто контролювати вирішення проблемних питань, які стосуються безпеки і комфорту. Тому ми вирішили взяти в роботу петицію про ремонт доріг у нічний час доби, хоч вона і не набрала необхідної кількості підписів.

Уже готується проект рішення, нормативно-правовий акт, який має внести зміни до існуючих Правил благоустрою міста Києва, і ми винесемо його на розгляд депутатів.

І не дивлячись на те, що процедура достатньо довга, це дозволить нам внести зміни до Правил благоустрою міста раз і назавжди.

Про ремонтні роботи в Європі у нічний час доби зараз знає кожен. Там, в першу чергу, отримавши "зелене світло" на проведення робіт, думають, як закрити дорогу без створення заторів. Але їх ніколи не закривають на більш ніж 30% пропускної здатності.

У США ремонтують дороги вночі ще й через погодні умови: в більш прохолодну пору бетонна суміш втрачає менше вологи.

Найчастіше ремонтують або будують ділянки смугами, спочатку роблять дорогу з одного боку, зрушуючи всі смуги в інший бік, а потім пускають потік на побудовану дорогу, займаючи узбіччя і середину дороги, і починають працювати з іншою старою дорогою.

Головна відмінність ремонту доріг в Німеччині у порівнянні з Україною – це велика кількість сучасної техніки, а також некваплива робота, тому що поспіх впливає на якість.

Наприклад, ділянку в 700 м на берлінській вулиці ремонтували два тижні. Робили це в серпні, коли починається період відпусток, і автомобілів меншає.

Що відбувається у нас? Далеко ходити не треба, давайте візьмемо досвід останніх вихідних: 21 і 22 травня дорожники ремонтували Голосіївський проспект і бульвар Тараса Шевченка, рух транспорту по Володимирській (на ділянці від Льва Толстого до Богдана Хмельницького) і по бульвару Шевченка (від Хрещатика до Леонтовича, парна сторона бульвару) повністю обмежували.

Таким чином з 8:00 до 20:00 перекривали дві вулиці, проспект і бульвар! І новини про затори щотижня стандартні: все стоїть, ремонтні роботи йдуть. Прийшов час кардинально змінювати життя столиці.

Переконаний, що не варто реанімувати старе. Час розпочинати нове, час пропонувати людям реальне вирішення міських питань і втілювати їх у життя.

Наразі готую проект рішення, і зроблю все для того, щоб його проголосували в залі. Депутати їздять на роботу на автомобілях, автобусах і маршрутках – і теж знайомі з заторами. Отже, проект рішення змушені будуть реалізувати всі. І ми пропонуємо внести зміни до Правил благоустрою, щоб в Києві це діяло на постійній основі. Щоб не виникало питань: а чому там затор? Буде відповідне рішення Київради. Необхідно врахувати громадську думку, думку міської влади, і прийти до консенсусу.

Також, що дуже важливо, у рішенні обов'язково пропишемо вимоги до виконавців у частині посилення безпеки своїх працівників, що ремонтуватимуть дороги вночі.

Так, на мостах через Дніпро, магістральних дорогах і вулицях ремонтні роботи повинні проходити в робочі дні з 24:00 до 6:30, а у вихідні дні – цілодобово. Але обов'язково треба дотримуватися вимог Правил благоустрою міста. А саме: повідомляти про них киянам.

Необхідно також дотримуватися одного з головних принципів державної регуляторної політики – це прозорість, врахування громадської думки. Потім – доцільність проведення. Але це питання вирішене. Ви самі бачите, що сьогодні безліч київських доріг потребують ремонту. Ефективність і збалансованість – щоб не було нарікань від водіїв, тих, хто цими дорогами користується.

Звичайно, у транспортних проблем в Києві є і інші цілком об'єктивні причини, тому що неможливо відразу побудувати хороші дороги.

До слова, ми вже відходимо від популярної практики ямкового ремонту, і будемо робити капітальний ремонт доріг.

Це займає більше часу і коштів, обсяги відремонтованого полотна менше, зате траса довше слугуватиме.

загрузка...
А это вы видели?
Как победить Автодор. Что делать, если автомобиль попал в яму?

Как победить Автодор. Что делать, если автомобиль попал в яму?

18.05.2016 г. в 19:18, Игорь Блохин, «Facenews»

Езду по дорогам Украины сложно назвать комфортным и безопасным занятием. Проблема состоит не только повальном несоблюдении правил дорожного движения водителями и пешеходами, но и в качестве самих дорог.
Прочитать статью
И вот еще посмотрите:
Можно ли ездить на «автомобиле - двойнике»

Можно ли ездить на «автомобиле - двойнике»

15.05.2016 г. в 18:15, avtoblog

Что такое «автомобиль-двойник» и что значит «продажа по техпаспорту»?
Прочитать статью
загрузка...
Ну и еще одна статья
Газ или воздух в шинах? Правда или удачный рекламный трюк?

Газ или воздух в шинах? Правда или удачный рекламный трюк?

29.04.2016 г. в 12:24, m2motors

Уже не первый год мозг отечественных автомобилистов будоражит информация о том, что накачанные газом колеса – чуть ли не панацея от всех бед ходовой.
Прочитать статью

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть