Неймовірно, але факт: електромобілі виявилися шкідливішими для людини, ніж звичайні авто

Неймовірно, але факт: електромобілі виявилися шкідливішими для людини, ніж звичайні авто

04.07.2016 г. в 10:28, tyachivnews

Вихлопні гази – це найголовніший і шкідливий фактор автомобіля. Електрокар був створений, щоб побороти цю проблему. Однак шотландські вчені визначили, що електрокари забруднюють навколишнє середовище ще більше звичайних автомобілів.

Електрокари дійсно не виділяють токсичних відходів в атмосферу, однак дослідники з Единбурзького університету визначили, що електрокар виробляє більше викидів твердих частинок, ніж стандартне авто. При пересуванні, розгоні і гальмуванні викидаються найдрібніші тверді частинки. Гальмівна система, дорожнє покриття, стираються шини, все це джерела викиду твердих речовин, шкідливих для дихальної і серцево-судинної системи людини.

Британським дослідником був проведений експеримент. В автомобільному тунелі був встановлений детектор твердих частинок. Було доведено, що одна проїжджаюча машина виробляє від 30 до 50 мікрогамм цих частинок – і тільки третина від цієї цифри виділяє двигун.

Велика частина шкідливих речовин потрапляє в повітря, це частинки бітуму покриття дорожнього полотна, шин і пилу від гальмівної системи. Так що вихлопні гази це не сама небезпечна речовина, що виділяється в повітря.

Чому ж саме електрокари завдають більшої шкоди навколишньому середовищу і людині, якщо на відміну від традиційного автомобіля не виділяє вихлопних газів.

Справа в тому, що маса електромобіля значно більше звичайної машини. А чим важче автомобіль, тим більше енергії потрібно на розгін і гальмування. Як відзначають експерти, в середньому електрокар важче стандартного авто на 24%.

Наприклад, гучний електрокар Tesla Model S важить 2100 кілограм, а BMW 7-Series всього 1700 кілограм. Що стосується іншого популярного електрокара Nissan Leaf, то його маса становить 1500 кілограм, коли аналогічний за габаритами Volkswagen Golf важить всього 1200 кілограм.

Більш того, власники електромобіля скаржаться на швидке стирання гуми на колесах. Вся справа в тому, що вага машини залежить від акумулятора, виробники якого намагаються зробити його максимально вдосконаленим, щоб машина могла проїхати якнайдалі без підзарядки.

Вчені встановили, що електрокари на відміну від інших автомобілів викидають на 1,5% більше твердих частинок з-за зносу шин на 2% через спрацювання гальмівної системи, і на 10% через контактів з покриттям дороги.

загрузка...
А это вы видели?
В Україні хочуть встановити чіткі терміни заміни зимових шин

В Україні хочуть встановити чіткі терміни заміни зимових шин

04.07.2016 г. в 09:59, autocentre

Кабінет Міністрів України пропонує запровадити нововведення, яке можна оцінити як ноу-хау для нашої країни – точні терміни, коли власникам транспорту необхідно буде перевзувати своїх залізних коней.
Прочитать статью
И вот еще посмотрите:
Як часто доведеться проходити техогляд в Україні

Як часто доведеться проходити техогляд в Україні

04.07.2016 г. в 09:25, autocentre

До Верховної Ради України подано законопроект, яким, зокрема, пропонується повернути обов'язковий техогляд для всіх категорій транспортних засобів. Ми з'ясували, як часто доведеться проходити цю процедуру вітчизняним власникам транспорту.
Прочитать статью
загрузка...
Ну и еще одна статья
Отныне украинцы смогут путешествовать на поезде с собственной машиной

Отныне украинцы смогут путешествовать на поезде с собственной машиной

04.07.2016 г. в 08:34, auto.ria

Отныне украинские автовладельцы смогут путешествовать на поезде с собственной машиной. В целом, такой вариант – неплохое средство от плохих дорог.
Прочитать статью

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть