Секрети автобанів світу

Секрети автобанів світу

27.06.2018 г. в 10:33, autogid.exist.ua

Сучасні технології дозволяють творити дива, в тому числі в дорожньому будівництві. З роками спеціальна техніка розумнішає, рішення стають ефективнішими, а матеріали міцніше. Як будують траси в різних куточках світу?

Гарант німецької якості

Кілька років тому найстарішій німецькій автотрасі виповнилося вісімдесят років. І це не щаслива випадковість, а результат по-справжньому якісної роботи. Головна особливість німецьких доріг – щільна багатошарова «подушка» з піску, гравію та глини, що йде на глибину до двох метрів. Саме вона забезпечує надійність майбутньої дороги. При заливці покриття німці віддають перевагу бетону. Він і міцніше, і надійніше, і довговічніше. Коли бетонний автобан висихає, його накривають спеціальною плівкою. Це «покривало» захищає бетон від впливу сонячних променів і опадів, оберігаючи його від можливих руйнувань. Гарантійний період експлуатації німецьких доріг один з найдовших у світі – до 30 років.

Залізобетонна надійність

Всі американські «хайвеї» зроблені з бетону. Асфальтом дороги покривають лише для того, щоб відтягнути терміни капітального ремонту. На практиці бетонні траси з гарантією терміну експлуатації 25 років служать майже вдвічі довше. У Х’юстоні та Далласі функціонують дорожні ділянки, запущені ще в 1960-х роках, які з того часу не ремонтувалися.

«Подушку» роблять з гравію, піску та глини. А ще додають розчин вапна чи хлориду кальцію. Тому підкладка здатна ефективно утримувати вологу, при цьому не просідаючи. Потім на підкладку укладають два шари асфальту в 5-7 сантиметрів, щоб забезпечити гідроізоляцію. На асфальт кладуть арматурну сітку і заливають її бетоном висотою в 30 сантиметрів від одного термічного шва до іншого.

Під наглядом суспільства

У чеських доріг своя фішка – їх будівництво контролюють звичайні люди. Серед спостерігачів хтось з місцевої влади, людина від об’єднання автомобілістів та представник дорожніх служб. Ця трійця контролює весь процес будівництва і має дуже великі повноваження. Якщо хоча б комусь з них щось не сподобалось і він це аргументував, виробник переробляє дорогу. Також цікаво, що чеські дороги будують лише влітку. А за працю під час дощу можна втратити ліцензію.

Тепло під ногами

За якістю дорожнього полотна скандинавські країни стабільно входять в першу десятку рейтингів, попри суворий північний клімат. Наприклад, фінські дороги навіть на ділянках з нестабільним грунтом поводяться не гірше німецьких автобанів. Щоб полотно не просідало, фіни вводять в підкладку з торфу або глини спеціальні стабілізуючі добавки.

Цікавий факт – у північних країнах роблять «теплі» пішохідні доріжки, зупинки, залізничні платформи і автодороги. Виявилось, що підігрівати полотно часто вигідніше, ніж щороку закуповувати і використовувати реагенти і протиожеледні матеріали. Тепер підігрів доріг активно використовують в США і Канаді.

загрузка...
А это вы видели?
Когда женщина за рулем: что должен знать каждый мужчина

Когда женщина за рулем: что должен знать каждый мужчина

26.06.2018 г. в 17:43, www.dw.com

Мужчины обожают быструю езду, а женщины не умеют парковаться. Это клише старо, как мир, и с давних пор является предметом сексистских шуточек.
Прочитать статью
И вот еще посмотрите:
ТОП-8 вещей, которые нельзя оставлять в автомобиле летом

ТОП-8 вещей, которые нельзя оставлять в автомобиле летом

13.06.2018 г. в 15:15, autonews.ua

Сделать из салона автомобиля настоящее пекло солнце может даже при прохладной летней погоде.
Прочитать статью
загрузка...
Ну и еще одна статья
Верховный суд указал, кто ответственен за неудовлетворительное состояние дорог

Верховный суд указал, кто ответственен за неудовлетворительное состояние дорог

08.06.2018 г. в 10:38, www.prostopravo.com.ua

Большая палата Верховного Суда пришла к выводу, что ущерб причиненный дорожно-транспортным происшествием, случившимся из-за плохого состояния дорог, должны компенсировать местные органы самоуправления.
Прочитать статью

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть