5 порад для безпечного водіння в туман

06.11.2015 г. в 09:35, fakty

Наша погода нестабільна - холод чергується з потеплінням, морозна ніч змінюється теплим ранком, і ось уже дорога губиться в густому "молоці".

Підступність туману в тому, що він може наздогнати автомобіліста несподівано або, рівномірно покриваючи дорогу протягом багатьох кілометрів, настільки ж несподівано змінити свою щільність, скоротивши видимість до краю капота. Автоцентр дає кілька порад щодо керування автомобілем в туман.

№1 Орієнтація

І вночі, і вдень правильно розташовувати свій транспортний засіб на проїжджій частині при русі в тумані допомагають дорожня розмітка, обмежувальні стовпчики на узбіччях і яскраво-червоні віхи, які іноді (шкода, що іноді) дорожники виставляють взимку уздовж трас.

Якщо дані елементи дорожньої інфраструктури відсутні (або приховані снігом), орієнтуватися доведеться по межі асфальту і узбіччя, сніжному брустверу, коліями і слідами інших транспортних засобів.

Вночі можуть допомогти світловідбиваючі дорожні знаки - щоб краще бачити їх, можна короткочасно «присвітити собі дальнім світлом фар. Потрібно пам'ятати, що на перехрестях осьова лінія може бути відсутньою, і в такий момент водієві легко втратити орієнтацію на дорозі. В даному випадку краще знизити швидкість і бути готовим до того, що осьова лінія «з'явиться» в стороні від капота автомобіля.

Лінії розмітки і навігатор - хороші орієнтири в тумані.

№2 Світло

Незалежно від часу доби, при в'їзді в туман фари потрібно включити негайно, але тільки не на дальнє світло. Тому що спрямовані горизонтально вперед промені «далекого» (особливо вночі) підсвітять зважені в повітрі краплі води і створять перед машиною непроникну молочно-білу стіну. Краще пробиває туман ближнє світло, а ще ефективніше працюють «противотуманки» - природно, правильно налаштовані. Над самою дорогою зазвичай концентрація водяних крапель найменша, і ці фари, розташовані низько і паралельно землі, не підсвічуючи водяну суспензію, краще інших висвітлюють поверхню попереду автомобіля.

Вночі дальності ближнього світла і «противотуманок» повинно вистачити для освітлення дороги спереду за умови вибраної безпечної швидкості. Вдень світло фар потрібен в першу чергу, щоб зробити машину видимою для інших учасників руху. Протитуманні фари жовтого кольору, як і спеціальні «всепогодні» лампи в основних фарах, завдяки своєму спектру випромінювання покращують видимість за вікном.

№3 Видимість

Туман - це також свого роду вид опадів, який може погіршити видимість через лобове скло, так що не варто забувати про склоочисників. При тривалій їзді в дуже густому тумані може пітніти скло в салоні. Слід зазначити, що в машинах без салонних фільтрів це відбувається раніше, ніж у тих моделей, де є такий очисник.

Виключити дане явище допомагає перерозподіл повітряних потоків системи вентиляції салону (кліматичної установки) на скло, а якщо і це не допомагає - активація кондиціонера. Щоб поліпшити видимість машини в густому тумані, можна використовувати мигання дальнім світлом фар або ж увімкнути аварійну сигналізацію. При необхідності зупинки у тумані намагайтеся не робити цього на узбіччі, знайдіть більш глибоку «кишеню» або з'їзд з дороги.

№4 Швидкість

Як і при їзді в звичайних умовах, в тумані потрібно тримати швидкість, достатню для зупинки машини при появі попереду будь-яких перешкод. При цьому слід враховувати, що на наших дорогах не рідкість старі машини з несправними габаритними вогнями, які помітні лише з мінімальної відстані. Тому безпечною швидкістю в тумані можуть виявитися здаються мізерними 30-50 км/ч. При їзді в тумані по заміських трасах, особливо на велику відстань, може з'явитися помилкове відчуття упевненості в безпеці: дорога знайома, видно осьова лінія і узбіччя, машина їде з досить високою швидкістю і нічого нештатного не відбувається.

Але тих 40-50 метрів, на які видно вперед шосе в густому тумані, може не вистачити для зупинки в разі виявлення на своїй смузі транспорту,що повільно рухається, чи стоїть, або іншої перешкоди. У таких поїздках потрібно постійно контролювати свою швидкість.

№5 Маневри

Будь-які маневри, пов'язані з виїздом зі своєї смуги, в умовах туману особливо небезпечні. Самим небажаним при такій погоді є обгін, оскільки відстань, необхідну для його повного виконання (з поверненням на свою смугу) часто в кілька разів перевищує дистанцію видимості. Так що при найменших сумнівах від обгону краще відмовитися, відклавши його до більш зручного місця - вільного від туману ділянки місцевості, відрізка дороги з кількома смугами руху в попутному напрямку або до населеного пункту, де йде попереду «повільний» автомобіль знизить швидкість.

Потрібно відзначити, що в тумані вдень обганяти небезпечніше, ніж вночі, оскільки світло фар зустрічного авто в темний час доби набагато помітніше, хоча оцінити відстань для нього все так само важко.

При необхідності звернути з основної траси потрібно переконатися, що ви повертаєте точно на відгалуження дороги, а не куди-небудь в кювет. Небезпека в тому, що другорядна дорога може не мати розмітки і обмежувальних стовпчиків на узбіччях, які могли б слугувати орієнтирами.

При цьому потрібно постаратися якомога швидше залишити смуги руху, якщо з якої-небудь причини довелося зупинитися або просто сповільнитися (поворот, втрата орієнтації, поломка). Перебування на дорозі в такому положенні підвищує ризик зіткнення - в першу чергу з котрі їдуть ззаду автомобілями.

загрузка...
Еще одна новость

Художник создал авто из старых мобильных телефонов

06.11.2015 г. в 09:35, novosti-n

Автомобиль из телефонов собрали в Тайване. Тайваньский художник Линь Шибао завершает работу над своим новым творением. Это модель футуристического автомобиля в реальную величину, сделанная из мобильных телефонов. [Линь Шибао, тайваньский художник]: «Это объект современного искусства, сделанный из повторно использованного мусора высшего класса. Это как скульптура, которую предстояло долго-долго вырезать. Я работал над ней 4 месяца». Основа машины – деревянный каркас. На него художник наклеивал мобильные телефоны – в общей сложности 25 тысяч штук. При этом скрупулёзно подбирал их по цветам. [Линь Шибао, тайваньский художник]: «Здесь использованы цвета воздуха, воды и солнца. На ветровом стекле можно увидеть солнце и голубое небо. На задней части машины на месте выхлопной трубы – цвет воды или неба». Говорит, цель…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Російські патрульні не змогли наздогнати ВАЗ без колеса (відео)

06.11.2015 г. в 09:35, Autodriving

Нещодавно в youtube був опублікований цікавий відеоролик: патрульні міста Омськ влаштували погоню за водієм ВАЗ-21074, який не звертав уваги на сигнали світлофора та виїжджав на зустрічну. Після декількох хвилин втечі, автомобіль порушника втратив переднє колесо, але гонитва продовжилася. Даішники змогли затримати водія лише після того, як автомобіль сам не зміг продовжити рух, з технічних причин.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Компания Ford презентовала новую вариацию культового автомобиля (ВИДЕО)

06.11.2015 г. в 09:35, gogetnews

На всемирно известной выставке SEMA, которая проходит в Лас-Вегасе, штат Невада, представители компании Ford продемонстрировали общественности новый Cobra Jet Mustang. Очередная версия легендарной модели предназначена для соревнований по дрэг-рейсингу. Ford Cobra Jet Mustang получил тормоза Strange Engineering, каркас безопасности, модернизированную подвеску, кресла Corbeau FIA с пятиточечными ремнями и топливную систему Aeromotive. Подробности о двигателе не раскрываются. Известно, что это разновидность 5,0-литрового V8 от Mustang GT, оснащенная нагнетателем Whipple и работающая в сочетании с автоматической трансмиссией с гоночными настройками. Дрэговую дистанцию в четверть мили Cobra Jet преодолевает примерно за восемь…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть