Як керувати автомобілем у снігопад

20.11.2015 г. в 09:32, zamkova

Як правильно керувати автомобілем у снігопад. Керування автомобілем взимку - справа не проста, і особливо скрутна при рясному снігопаді. До всіх інших «радощів» додаються погана видимість і лід, накатаний під шаром снігу.

Для тих, хто не може в дні зимових катаклізмів залишити автомобіль на припоні, можна дати кілька порад.

В першу чергу, потрібно подбати про саму машину: якщо ви досі не поміняли шини, то краще це все-таки зробити - поставити зимові, а в ідеалі шиповані. Тим більше що в деяких магазинах розпродажі починаються вже після Нового року. Перевірте тиск в шинах, і накачайте колеса до параметрів, вказаних в інструкції до автомобіля. Деякі фахівці радять його знизити, але від цієї операції є і позитивні і негативні наслідки. При зниженому тиску збільшується площа контакту, отже, зчіпні властивості. Але якщо передбачається рух по снігу, який ще не встигли прибрати, то ненакачанним колесам важче дістатися до асфальту, а на нестабільному покритті, управління таке ж нестабільне.

Подбати про те, щоб вас було видно: чим раніше ваш автомобіль помітять інші учасники руху, тим більше у них шансів зробити безпечний маневр. Протріть всі світлові прилади від бруду, включайте основне світло і «протитуманки», і користуйтеся поворотниками. Також потрібно добре все бачити самому - перевірте кількість рідини в омивачі і її температурні характеристики, щоб лобове скло завжди залишалося чистим. Також стежте за чистотою всіх інших вікон - чим краще огляд, тим швидше ви помітите небезпеку.

Найголовніше під час руху у снігопад - дотримання швидкісного режиму і дистанції. Сніг і лід зменшують зчіпні властивості з дорогою, а це веде до збільшення гальмівного шляху і заметів. Якщо на якійсь смузі сніг прибрали, на якійсь - ні, намагайтеся їхати по поверхні з однорідним покриттям. При «штурмі» заметів (наприклад при з'їзді з основної магістралі відразу після проходження снігоочисної техніки) - міцніше тримаєте кермо - його може «вирвати» з рук.

У задньопривідних машин на засніженій поверхні може спостерігатися занос задньої частини. Якщо це відбувається, кермо слід повернути в тому ж напрямку, куди намагаються «виїхати» задні колеса, і дуже акуратно скидати швидкість. Переньоприводні машини менш схильні до заметів, але у них проявляється недостатня обертовість, тобто руль повернутий, а автомобіль продовжує їхати прямо. З цим можна боротися, прибравши тягу з коліс: з ручною коробкою перемикання передач - вичавивши педаль зчеплення, з «автоматом» - скинути «газ», але не допускати переходу на нижчу передачу. Повнопривідні автомобілі більш стабільні в русі, але під час сповільнення у них виявляються ті чи інші проблеми.

Не робіть різких рухів ні кермом, ні педалями. І гальмувати і розганятися потрібно плавно. Будь-яке різке натиснення або відпуск педалі може спровокувати занос і втрату контролю над машиною. Якщо у вашого автомобіля немає ABS, під час гальмування на слизькій поверхні, робіть це одночасно і педаллю гальма, і двигуном (знижуючи передачу) - тим самим, досягається найбільш плавного сповільнення автомобіля. При цьому робіть це невеликими «порціями», ні в якому разі не можна гальмувати «в підлогу». Така дія, швидше за все, не допоможе уникнути зіткнення, але і пустить машину в занос, що призведе до більш серйозних наслідків. Якщо машина обладнана ABS, потрібно просто гальмувати - під час цього зберігається керованість, але робота системи швидше за все збільшить гальмівний шлях.

Ще один момент - при довгому русі по прямій, під колісні арки набивається сніг і під час повороту, він може заважати: шини упиратимуться в корку. У такій ситуації можна не вписатися по закладеній траєкторії. Заздалегідь зменшуйте швидкість до мінімальної, щоб у вас була можливість зупинитися.

Уважно стежте за ситуацією навколо вас і прораховуйте на два кроки вперед. На підйомах важкі машини можуть почати буксувати, особливо на вже накатаних ділянках, а під час втрати контакту відкочуватися назад - тож збільшіть дистанцію. На спусках навпаки - важкий причіп може понести, і водієві потрібно буде прискоритися, - постарайтеся дати йому таку можливість. Звертайте увагу на виїзди з дворів або другорядних магістралей: під час подолання снігових відвалів, водії можуть «пробивати» замет і вилітати на основну дорогу.

Будьте акуратніше на пішохідних переходах. Люди, які не їздять на машинах, не припускають наскільки змінюються можливості управління у сніжну погоду, і поводяться як під час звичайних умов, виправдовуючи свої дії тим, що «вам у машинах тепло і сухо, а мені додому пошвидше хочеться потрапити». А іноді вони через сніг просто не бачать автомобіль. Будьте особливо обережними на білих смугах «зебри» - речовина, з якого вона зроблена дуже слизька.

Для кращого розуміння поведінки автомобіля на слизьких поверхнях, проведіть тренування - на відкритому майданчику (наприклад, на парковках біля супермаркетів вночі буває вільно) спробуйте свої можливості у керуванні машиною. Кілька розгонів, гальмувань і поворотів допоможуть зрозуміти принцип руху, схильність автомобіля до замету (у яку сторону) і зафіксувати послідовність дій для їхнього застосування у нештатних ситуаціях.

загрузка...
Еще одна новость

Головний митник Закарпаття розповів, чи платитимуть власники транзитних авто гроші за «пересічку»

20.11.2015 г. в 09:32, goloskarpat

Про це повідомив начальник Закарпатської митниці ДФС Володимир Колесніков. Відповідаючи на питання журналістів про введення плати за проїзд так-званої «пересічки», заявив: «Зараз на розгляд у Верховну раду вже подано законопроект, який я не коментую, але в ньому є економічна складова цього проблемного питання. Ми його збираємось обсудити разом з прикордонниками на нараді при губернаторі. Це що стосується місцевості. Чому ж наш бюджет буде страждати від того, що така кількість автомобілів цих у нас?» - заявив Колесніков, даючи розуміти, що оплата за «пересічку» в тому чи іншому вигляді таки буде введена. Однак деталей цього нововведення поки немає. Скоріш за все, новини у цьому напрямку будуть вже з нового року.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Украинцам стали больше платить по страховкам

20.11.2015 г. в 09:32, kermo

За прошедший год водители Украины получили больше выплат по страховкам, при этом количество вновь заключенных договоров ОСАГО сократилось. По данным Моторного (транспортного) страхового бюро Украины (МТСБУ) осуществляющего страхование гражданской ответственности владельцев наземных транспортных средств, за девять месяцев 2015 года было заключено 5,192 миллиона договоров на сумму 2,163 миллиарда гривен. По сравнению с аналогичным периодом прошлого года количество договоров сократилось на 9,7%, при этом денег было собрано на 20% больше чем в 2014 году. В то же время, за данный период страховые компании-члены МТСБУ увеличили сумму страховых выплат водителям на 7,7% - до 781,808 миллионов гривен. МТСБУ сообщает так же, что весной 2016 года в Украине будет запущен пилотный проект по прямом…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Украинцам стали больше платить по страховкам

20.11.2015 г. в 09:32, kermo

За прошедший год водители Украины получили больше выплат по страховкам, при этом количество вновь заключенных договоров ОСАГО сократилось. По данным Моторного (транспортного) страхового бюро Украины (МТСБУ) осуществляющего страхование гражданской ответственности владельцев наземных транспортных средств, за девять месяцев 2015 года было заключено 5,192 миллиона договоров на сумму 2,163 миллиарда гривен. По сравнению с аналогичным периодом прошлого года количество договоров сократилось на 9,7%, при этом денег было собрано на 20% больше чем в 2014 году. В то же время, за данный период страховые компании-члены МТСБУ увеличили сумму страховых выплат водителям на 7,7% - до 781,808 миллионов гривен. МТСБУ сообщает так же, что весной 2016 года в Украине будет запущен пилотный проект по прямом…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть