Експерт розповів, що повинні знати водії-початківці

24.11.2015 г. в 17:52, gazeta

Найчастіше у несподівані ситуації за кермом потрапляють водії-новачки, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Через погані водійські навички та малий досвід володіння автомобілем початківці найчастіше потрапляють у аварії та мають складнощі із сервісним обслуговуванням автомобіля.

"Водіям з незначним досвідом, або взагалі без нього потрібно одразу вчитись їздити за правилами, не привчатись порушувати. Водійський етикет та дотримання правил дорожнього руху - це основні вимоги, які мають ввійти у звичку. Багато з них часто повільно їдуть у крайній лівій смузі. А у "Правилах дорожнього руху" написано, що на невеликій швидкості слід їхати у правих рядах. Початківці часто керуються емоціями", - каже Gazeta.ua Вадим Карнаухов, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв.

Водіїв-початківців нерідко дурять на СТО — встановлюють потримані деталі замість нових, ремонтують те, що справне.

"Не можна дозволяти обманути себе. Наприклад, раніше ДАІ могло сформулювати протокол та схему ДТП, щоб незаконно вигородити одну сторону і повісити відповідальність на іншу. З поліцією таких випадків не було, але все ж таки варто бути уважним і бути готовим. Якщо виникають складнощі, варто звернутись до більш обізнаного водія або до адвоката. З некоректно складеними документами важко надалі довести свою правоту", - каже експерт.

На дорозі часто виникають проблеми через те, що новачку важко спрогнозувати поведінку інших учасників руху.

"Водій повинен поступово набиратись досвіду водіння. Щодня вдосконалювати свої навики, аналізувати помилки", - зазначив Вадим Карнаухов.

Нагадаємо,в Україні набули чинності нові правила дорожнього руху. Зокрема, порушення на дорогах фіксуватимуть відеокамери.

загрузка...
Еще одна новость

Рейтинг украинских дорог по областям за ноябрь 2015

24.11.2015 г. в 17:52, autoportal

Предвыборная гонка частенько проходит по залатанным и отремонтированным дорогам Конечно же, накануне выборов действующие чиновники хотят удержаться в креслах, поэтому оперативно (иногда даже очень!) устраняют некоторые особо проблемные участки дорогах в подконтрольных им областях. Также стоит отметить и много новых мэров и губернаторов, занявших свои посты впервые. Народный контроль «Слово и Дело» решил освежить рейтинг качества дорог по окончанию выборов, взяв во внимание уже отремонтированные участки. Впрочем, глобальных изменений не произошло. Как и раньше, в лидерах антирейтинга – Одесская и Львовская области. Более того, в этих и некоторых других регионах ситуация с дорогами только ухудшилась!

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Шедевр паркування від одеських поліцейських

24.11.2015 г. в 17:52, mmr

Нещодавно активісти одеського Автомайдану стали свідками того, як на вузькому пішохідному тротуарі припаркувалися патрульні поліцейські, пише odessa-life.od.ua. “На зауваження про неправильну парковці вони відповіли, що у них службова необхідність і пішли пити каву”, – повідомляють активісти. Нагадаємо, що стоянка заборонена в місцях, де автомобіль унеможливлює рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Какие изменения в авто разрешает делать закон?

24.11.2015 г. в 17:52, drive-news

Очень многие современные водители вместо приобретения нового автомобиля стараются сделать тюнинг того, что у них уже есть, то есть улучшить внешний вид и характеристики автомобиля. Традиционный комплект для тюнинга включает в себя: накладки на передние фары, передний и задний бампер, пороги и задние антикрылья. В результате подобных переделок, спокойный внешний вид автомобиля приобретает более грозные черты спорткара. Основным преимуществом тюнинга можно назвать тот факт, что за сравнительно небольшую сумму можно приобрести практически другой автомобиль. К примеру, специалисты утверждают, что довести Ланос до ума можно на 1,5-2 тыс. $, в то время, как продать и приобрести себе более новый автомобиль будет стоить порядка 3-4 тыс. $ Однако у многих доработок подобного типа, есть и другая сторона медали – сотрудники МВД или ГАИ мог…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть