Автоафера: хто і чому "перетворює" легковики на вантажівки

24.11.2015 г. в 18:26, 24tv

Продовжуємо серію публікацій про те, які схеми діють на автомобільному ринку України.

Схема №4. Ввезення легкових авто під виглядом вантажних

Період існування схеми: постійно

Як працює схема

На територію України ввозяться легкові транспортні засоби (пасажирські мікроавтобуси), які повинні класифікуватися за кодом 8703 згідно з УКТЗЕД відповідно зі сплатою акцизу.

Натомість такі автомобілі декларуються як вантажні за кодом 8704 без сплати акцизу.

Схема має декілька різновидів:

1. Ввозяться автомобілі, які дійсно можуть бути, і пасажирськими, і вантажними. Наприклад VW Transporter тощо. З таких автомобілів знімаються задні ряди сидінь і обшивка салону, що надає вигляду вантажного авто. Після розмитнення "робиться" довідка про переобладнання в пасажирський і на підставі цього документу автомобіль ставиться на облік в МРЕВ ДАІ вже як пасажирський.

2. Ввозяться автомобілі, які можуть бути лише легковими, однак VIN-код не дає розшифровки типу кузова. Наприклад: автомобілі Chrysler Voyager, Chrysler Grand Voyager, Kia Carnival, виготовлені в США, декларуються як вантажні. При перетині кордону складається "правильний" акт огляду, в якому вказується відсутність ознак легкового автомобіля, як то наявність пасажирських сидінь, кріплень під них, бокового та заднього скла. Крім того, митниця не мала програмних продуктів для розшифрування VIN-кодів (кошти на це державою не виділялися), а продукти, наявні в інтернеті не могли слугувати офіційною підставою для висновку про дійсний тип кузова.

3. Найбільш зухвала схема. Ввозились беззаперечно легкові автомобілі лише зі знятими задніми сидіннями, наприклад Peugeot 206, Opel Astra тощо. На боковому склі наклеювалася полімерна плівка в колір кузова, щоб надати автомобілю вигляду вантажного (або "пиріжка"). В ході митного контролю автомобіль фотографувався, фото підшивалося до документів по розмитненню. В разі чого пред’являлося як підстава для прийняття рішення про оформлення автомобіля як вантажного без сплати акцизу.

загрузка...
Еще одна новость

Експерт розповів, що повинні знати водії-початківці

24.11.2015 г. в 18:26, gazeta

Найчастіше у несподівані ситуації за кермом потрапляють водії-новачки, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв. Через погані водійські навички та малий досвід володіння автомобілем початківці найчастіше потрапляють у аварії та мають складнощі із сервісним обслуговуванням автомобіля. "Водіям з незначним досвідом, або взагалі без нього потрібно одразу вчитись їздити за правилами, не привчатись порушувати. Водійський етикет та дотримання правил дорожнього руху - це основні вимоги, які мають ввійти у звичку. Багато з них часто повільно їдуть у крайній лівій смузі. А у "Правилах дорожнього руху" написано, що на невеликій швидкості слід їхати у правих рядах. Початківці часто керуються емоціями", - каже Gazeta.ua Вадим Карнаухов, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв. Водіїв-початківці…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Рейтинг украинских дорог по областям за ноябрь 2015

24.11.2015 г. в 18:26, autoportal

Предвыборная гонка частенько проходит по залатанным и отремонтированным дорогам Конечно же, накануне выборов действующие чиновники хотят удержаться в креслах, поэтому оперативно (иногда даже очень!) устраняют некоторые особо проблемные участки дорогах в подконтрольных им областях. Также стоит отметить и много новых мэров и губернаторов, занявших свои посты впервые. Народный контроль «Слово и Дело» решил освежить рейтинг качества дорог по окончанию выборов, взяв во внимание уже отремонтированные участки. Впрочем, глобальных изменений не произошло. Как и раньше, в лидерах антирейтинга – Одесская и Львовская области. Более того, в этих и некоторых других регионах ситуация с дорогами только ухудшилась!

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Шедевр паркування від одеських поліцейських

24.11.2015 г. в 18:26, mmr

Нещодавно активісти одеського Автомайдану стали свідками того, як на вузькому пішохідному тротуарі припаркувалися патрульні поліцейські, пише odessa-life.od.ua. “На зауваження про неправильну парковці вони відповіли, що у них службова необхідність і пішли пити каву”, – повідомляють активісти. Нагадаємо, що стоянка заборонена в місцях, де автомобіль унеможливлює рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть