Автоафера: як машини "перетворюють" на металобрухт

30.11.2015 г. в 17:58, businessua

Продовжуємо серію публікацій про те, які схеми діють на автомобільному ринку України.

Період існування схеми: постійно

Згідно зі ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України від 11.01.1993 № 2-93 "Про порядок обкладення митним збором предметів, які ввозяться (пересилаються) в Україну", запасні частини (агрегати) транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України громадянами, підлягали оподаткуванню за ставками: кузов — $60, двигун внутрішнього згоряння — $0,05 за 1 куб. см. При припиненні у 2000 році дії ст. 3 Декрету пільги, надані фізичним особам при "розмитненні" агрегатів транспортних засобів були ліквідовані.

Однак, згодом знов запроваджені, зокрема Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування" 30.11.2006 № 398-V ввезення кузовів обкладалося ставкою акцизу 4 тисяч грн за штуку (на той час $800).

Як працює схема

Громадянин купує транспортний засіб "під документи", тобто металобрухт, від якого залишився лише техпаспорт.

Законодавство дозволяло переобладнати кузов автомобіля більш новою його модифікацією.

Для цього необхідно було імпортувати кузов з-за кордону і поставити його нібито замість існуючого. Це мали би зробити спеціально сертифіковані підприємства. Після цього необхідно було переоформити техпаспорт з новим номером кузова.

Згідно з законодавством кузов – це власне автомобіль без мотора, трансмісії, системи глушіння, задньої і передньої підвіски, бензобака, електроприладів, запалювання двигуна.

Схема має декілька різновидів:

1. Ввозився дійсно розібраний автомобіль, однак усі його запчастини їдуть за ним слідом і оформляються як окремі запчастини з невеликим податковим навантаженням. На спеціальному підприємстві автомобіль збирався в одне ціле і відтоді його можна було реєструвати у МРЕВ ДАІ.

2. Ввозився цілий автомобіль із знятими колесами, по документах оформлявся як розібраний кузов. Після розмитнення колеса прикручувалися, автомобіль був готовий для реєстрації, спеціальне збиральне підприємство видавало "липову" довідку.

Цікаві факти

На імпорт кузовів не розповсюджувалися обмеження щодо 8-річного віку (див. детальніше).

Вартість кузовів складала від $600 до $3 тисяч. У 2006-2008 роках, в період "розквіту" схеми, імпортувалося близько 2-3 тисяч кузовів на місяць.

загрузка...
Еще одна новость

В Украине массово продают дешевые водительские права

30.11.2015 г. в 17:58, obozrevatel

В Украине через неофициальные структуры можно приобрести водительское удостоверение. И через снижение доходов украинцев, цена на права значительно снизилась. Купить удостоверение водителя можно за 4–4,5 тысяч грн ($170–190). Хотя еще в августе цена была $300, а ранее просили все $500–700. Права на вождение мотоцикла и вовсе стоят 3 тысячи грн ($125),…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Пивоварський каже, що на дороги України виділено «забагато» грошей

30.11.2015 г. в 17:58, automotoclub

Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що місцеві бюджети опинилися перефінансовані в дорожній сфері. За словами міністра, в результаті децентралізації бюджету, місцеві органи влади отримали більше грошей на утримання доріг. «У нинішньому році вони отримали стільки, що навіть не знають, що з цим робити. Я дуже багато їжджу…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть