Автоафера: як машини "перетворюють" на металобрухт

30.11.2015 г. в 17:58, businessua

Продовжуємо серію публікацій про те, які схеми діють на автомобільному ринку України.

Період існування схеми: постійно

Згідно зі ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України від 11.01.1993 № 2-93 "Про порядок обкладення митним збором предметів, які ввозяться (пересилаються) в Україну", запасні частини (агрегати) транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України громадянами, підлягали оподаткуванню за ставками: кузов — $60, двигун внутрішнього згоряння — $0,05 за 1 куб. см. При припиненні у 2000 році дії ст. 3 Декрету пільги, надані фізичним особам при "розмитненні" агрегатів транспортних засобів були ліквідовані.

Однак, згодом знов запроваджені, зокрема Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування" 30.11.2006 № 398-V ввезення кузовів обкладалося ставкою акцизу 4 тисяч грн за штуку (на той час $800).

Як працює схема

Громадянин купує транспортний засіб "під документи", тобто металобрухт, від якого залишився лише техпаспорт.

Законодавство дозволяло переобладнати кузов автомобіля більш новою його модифікацією.

Для цього необхідно було імпортувати кузов з-за кордону і поставити його нібито замість існуючого. Це мали би зробити спеціально сертифіковані підприємства. Після цього необхідно було переоформити техпаспорт з новим номером кузова.

Згідно з законодавством кузов – це власне автомобіль без мотора, трансмісії, системи глушіння, задньої і передньої підвіски, бензобака, електроприладів, запалювання двигуна.

Схема має декілька різновидів:

1. Ввозився дійсно розібраний автомобіль, однак усі його запчастини їдуть за ним слідом і оформляються як окремі запчастини з невеликим податковим навантаженням. На спеціальному підприємстві автомобіль збирався в одне ціле і відтоді його можна було реєструвати у МРЕВ ДАІ.

2. Ввозився цілий автомобіль із знятими колесами, по документах оформлявся як розібраний кузов. Після розмитнення колеса прикручувалися, автомобіль був готовий для реєстрації, спеціальне збиральне підприємство видавало "липову" довідку.

Цікаві факти

На імпорт кузовів не розповсюджувалися обмеження щодо 8-річного віку (див. детальніше).

Вартість кузовів складала від $600 до $3 тисяч. У 2006-2008 роках, в період "розквіту" схеми, імпортувалося близько 2-3 тисяч кузовів на місяць.

загрузка...
Еще одна новость

В Украине массово продают дешевые водительские права

30.11.2015 г. в 17:58, obozrevatel

В Украине через неофициальные структуры можно приобрести водительское удостоверение. И через снижение доходов украинцев, цена на права значительно снизилась. Купить удостоверение водителя можно за 4–4,5 тысяч грн ($170–190). Хотя еще в августе цена была $300, а ранее просили все $500–700. Права на вождение мотоцикла и вовсе стоят 3 тысячи грн ($125), когда еще летом просили до $200. «Тогда сотрудники ГАИ испугались арестов руководства и набегов проверяющих. Даже собственные коллеги могли подставить ради того, чтобы выслужиться перед начальством и перейти потом в полицию. Поэтому в тот период цены выросли из-за рисков. Сейчас цены упали еще и потому, что меняется система», — анонимно рассказал один из посреднико. Он добавил, что после Нового года заработают сервисные центры, придется искать новые связи, подходы.…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Пивоварський каже, що на дороги України виділено «забагато» грошей

30.11.2015 г. в 17:58, automotoclub

Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що місцеві бюджети опинилися перефінансовані в дорожній сфері. За словами міністра, в результаті децентралізації бюджету, місцеві органи влади отримали більше грошей на утримання доріг. «У нинішньому році вони отримали стільки, що навіть не знають, що з цим робити. Я дуже багато їжджу по регіонах і бачу, що відбувається», – Андрій Пивоварський, Міністр інфраструктури України Пивоварський додав, що в різних областях ситуація сильно відрізняється. Так, у Миколаївській області ситуація сильно ускладнена постійним рухом перевантажених фур, які «вбивають» дороги. Тому там був введений контроль ваги. «Один з таких пунктів простояв не більше двох годин. За цей час наших інспекторів побили, а обладнання ледь не знищили. Так що поки у Миколаївській, Херсонській, Кіровоградській, Одеській областях…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В десятке лидеров рынка «автогражданки» произошла замена игроков

30.11.2015 г. в 17:58, capital

В состав топ-10 лидеров «автогражданки» вошли три новых страховщика: PZU в Украине, «Доминанта» и «Киевский страховой дом». Об этом свидетельствуют данные ренкинга Insurance TOP за 9 месяцев 2015 года. Кроме них в десятку крупнейших продавцов ОСАГО вошли: «Провидна», «Уника», «Княжа», «АХА Страхование», группа «ТАС» и «Украинская пожарно-страховая компания». Возглавила список лидеров продаж «автогражданки» компания «Оранта». В общем десять крупнейших продавцов ОСАГО собрали с водителей 50% всех премий рынка — 1,1 млрд грн. Всего объемы «автогражданки» за этот период составили, по данным Моторного (транспортного) страхового бюро Украины (МТСБУ) 2,2 млрд грн, что на 20% больше показателей аналогичного периода 2014 года. -- Выплаты не догнали По словам заместите…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть