В Україну гряде ера дешевих авто з Європи, – експерт

02.12.2015 г. в 07:34, carreviewauto

Верховна Рада напередодні внесла до порядку денного сесії законопроект «Про стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів», який передбачає зменшення акцизів на автомобілі, пише zik.ua.

Це негативно вплине на ринок нових автомобілів.

«На автомобілі з двигуном об’ємом менше як 1 тис. кубічних сантиметів акциз планують зменшити в 14 разів. Для автомобілів з двигуном 1-1,5 літра акцизний збір хочуть встановити на рівні 0,063 евро за 1 см куб.Зараз акциз становить 1,761 євро, тобто зменшення в 28 разів. У підсумку розмитнення автомобілів подешевшає в рази. Наприклад, акцизний податок і його складова у фінальному ПДВ з автомобіля до 1,5 л складе всього 110-115 євро. На різні об’єми будуть різні зменшення, тому ціну потрібно рахувати по конкретних автомобілях. Наприклад, автомобілі з двигуном до 1,5 л можуть впасти в ціні до 3,5 тис. доларів», – припускає експерт.

На його думку, якщо такий законопроект буде ухвалений, основні угоди продажів перейдуть у сірі зони, тобто на авторинки, а не в цивілізовані автосалони.

«Продавати будуть дешеві автомобілі з Європи. Часто це відновлені після сильних ДТП, потопельники, тощо. Це негативно вплине на ринок нових автомобілів. Продажі нових автомобілів і так впали дуже суттєво. Ми таке проходили в 90-х роках. Тоді співвідношення продажу вживаних та нових автомобілів було 95% до 5%. Згодом в Україні з’явився «УЗ Деу», який тоді зумів підняти ринок нових автомобілів», – зазначив Олег Омельницький.

Водночас він сказав, що не має інформації, чи будуть ухвалюватися ще якісь альтернативні закони.

«За логікою, це може буде цукеркою, а стати палицею. Коли позавозять з Європи автомобілі, введуть якісь нові закони, тож все-одно довееться платити. Зараз політика авторинку непередбачувана», – додав Омельницький.

Також експерт зазначив, що зараз важко порахувати, на скільки після зниження акцизів впадуть надходження до бюджету, оскільки «цих автомобілів ще не завозили до нас через те, що раніше це було економічно невигідно».

загрузка...
Еще одна новость

Налоговая реформа: элитные автомобили обойдутся владельцам дороже

02.12.2015 г. в 07:34, ukranews

Министерство финансов инициирует введение налога по ставке 25 тыс. гривен на автомобили класса "люкс"(стоимостью более 1 млн гривен). Об этом говорится в обнародованной Минфином концепции налоговой реформы. Согласно концепции, Минфин предлагает облагать налогом автомобили класса "люкс" не старше 5 лет стоимостью более 1 млн гривен вместо обложения налогом автомобилей с объемом двигателя более 3 тыс. куб см. Как сообщало агентство, в декабре 2014 Верховная Рада ввела налог по ставке 25 тыс. гривен на автомобили не старше 5 лет с объемом от 3 тыс. куб. см для дизельных и бензиновых двигателей.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Що думають українці про скасування ввізного мита на електромобілі

02.12.2015 г. в 07:34, 24tv

Більшість українців вважають, що скасування Верховною Радою ввізного мита на електромобілі ніяк не вплине ні на екологічну ситуацію в країні, ні на добробут громадян. Таку думку висловив практично кожен третій читач сайту "24", що взяв участь у відповідному опитуванні. 31% опитаних зізналось, що їм байдуже до скасування мита на електромобілі, оскільки не мають грошей, щоб їх купувати. Трохи менше читачів (28%) переконані, що Верховна Рада проголосувала за відповідний законопроект лише тому, що він комусь вигідний, щоб таким чином заробляти на українцях. Кожен п'ятий респондент налаштований оптимістично і вважає, що після скасування мита на електромобілі, повинні подешевшати усі автівки. 14% респондентів припустили, що такий крок підштовхне українців пересісти на електромобілі, а це в свою чергу позитивне вплине на екологіч…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Як виглядатиме іспит з водіння, якщо його складати на Porsche 911 (Відео)

02.12.2015 г. в 07:34, gazeta

У мережі з'явилось відео, на якому французи складають іспит з водіння на спортивному автомобілі Porsche. Завдяки Porsche ми маємо нагоду побачити, які учні автошколи пересідають зі звичайних автомобілів на спортивний задньопривідний Porsche 911. Учні автошколи боялися сідати за кермо спортивного Porsche, оскільки уроки водіння проходили на менш потужних передньопривідних автомобілях. Навіть не всі учні змогли з першого разу показати, де розташований двигун 911-го. Коли все ж їх переконали сісти за кермо Porsche, то в них виникали проблеми. Як із запаленням, так і з плавним рушанням. Одного водія ледь не розвернуло на перехресті з кільцевим рухом. Ніхто з чотирьох майбутніх водіїв не зумів виконати паралельного паркування.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть