5 помилок, які допускають водії в перші дні зими

02.12.2015 г. в 15:34, gazeta

Сьогодні вже другий день зими, через це почастішали ДТП. Найчастіше аварії в перші дні зими зумовлені тим, що водії не встигли перейти на зимовий стиль водіння. Цей стиль передбачає максимум плавних рухів автомобіля.

"Не потрібно покладатися на електронні системи допомоги водію. Вони працюють тільки тоді, коли є зчеплення шин з дорогою, а на льоду його немає", - розповів Gazeta.ua автогонщик, інструктор i автомобільний журналіст Михайло Горбачов.

1. Літній стиль водіння. Тим водіям, які вчасно не перебудувалися на зимовий стиль, загрожує потрапити в ДТП і додати тут нічого. Це стосується рухів кермом, різких гальмувань та розгонів.

2. Впевненість, що повнопривідна машина не схильна до ризику потрапити в занос, знос або в ситуацію, коли гальмівний шлях сильно збільшується. Все це відбувається на крижаному покритті.

3. Коли водій слухає прогноз погоди, чує про ожеледицю, спочатку їздить акуратно, потім бачить, що не слизько і прискорюється. При цьому забуває про те, що треба передбачити і вміти знайти слизьке місце. На слизьке місце він потрапляє раптово і ось вам ДТП.

4. Зустріти перший сніг на літніх шинах - прямий шлях до кузовного майстра, в кращому випадку. Не варто нічого викроювати і рекомендую поставити зимові шини, як тільки почалися нічні заморозки.

5. Впевненість в електронних системах автомобіля .Не потрібно покладатися повністю на електронних помічників водія, систему стабілізації, антипробуксовочну систему та інші. Вони працюють тільки тоді, коли є зчеплення шин із дорогою, а на льоду його немає!

загрузка...
Еще одна новость

Почти без движения: запорожский автозавод за год уменьшил производство в 7 раз

02.12.2015 г. в 15:34, golos

Осложнение украинско-российских отношений сказалось на уровне отечественной экономики. Из-за политических пертурбаций, начала войны на Донбассе и снижения потребительского спроса из-за девальвации национальной валюты пострадали в том числе и запорожские промышленные предприятия. Журналисты «Голоса…» попытались узнать, как повлияли сложности внешней политики на работу запорожских предприятий. Автомобильное производство в Украине и без санкций против России сложно было назвать развивающимся. Отечественный автопром стремительно умирает на протяжении последних лет. Согласно данным ассоциации «Укравтопром» за пять лет производство автотранспорта сократилось больше чем в десять раз. В январе-сентябре 2015 года, согласно данным ассоциации, по итогам девяти месяцев года выпуск автомобилей в Украине сократился втрое по сравнению с тем же периодом прошлого года. Например, на Запорожском автомобилестроительном заводе спад…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Mitsubishi повідомив сумну новину про новий Pajero

02.12.2015 г. в 15:34, carreviewauto

Керівництво японської компанії Mitsubishi Motors прийняло рішення відмовитися від розробки нового покоління позашляховика Pajero. Про рішення в інтерв’ю Automotive News розповів президент японської компанії Осаму Масуко. За словами глави Мітсубісі, виробник не планує в майбутньому проектувати нове покоління Паджеро. Більше того, компанія хоче відмовитися від випуску повнорозмірних позашляховиків. Дане рішення продиктоване бажанням поліпшити загальну паливну економічність всього модельного ряду і посиленими екологічними вимогами. Замість Pajero автовиробник зосередитися на розробці і випуску більш компактних моделей. Відомо, що вже в 2017 році у Мітсубісі з’явиться невеликий кросовер, якому в продуктовій лінійці відводиться місце між моделями ASX і Outlander.…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Отмену налогов на б/у авто придется подождать

02.12.2015 г. в 15:34, avtoblog

В украинских СМИ прошла обнадеживающая информация о том, что Верховная Рада Украины проголосует за отмену налога на б/у автомобили. Однако директор Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров Олег Назаренко опроверг эту информацию. Он отметил, что Закон №3251 действительно был подан на рассмотрение, но сделано это было в октябре, а ведь сессия Верховной Рады началась в сентябре и это означает, что данный Закон на рассмотрение не попал. Его будут рассматривать уже на следующей сессии. Тем не менее украинским гражданам не стоит расстраиваться. Да, Закон №3251 должны разобрать комитеты, которые должны дать согласие. Только потом подойдет его очередь на рассмотрение. Ведь, к примеру, Закон на отмену налогов на электромобили внесли в начале февраля и он ждал своей очереди целых 10 месяцев. Если учесть, что Закон №3251 подали 7 сентября, то выясняется, что ждать довольно долго.…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть