Весь советский автопром был основан на воровстве

07.12.2015 г. в 20:59, ualife

Многие увлекаются советскими автомобилями, реставрируя убогие «копейки», «победы» и прочий хлам. Но немногие знают, что вся «гордость» советского автопрома – это просто слегка переделанные ворованные западные образцы.

Давайте же рассмотрим изображения транспортных средств, популярных в Советском Союзе, и взглянем на заграничные модели, на которые точь-в-точь похожи «Москвич», «Волга», «Запорожец», «Жигули» и другие машины, которыми в свое время так гордилась советская автопромышленность.

Какие именно автомобили скопировали советские конструкторы

Можно сделать для себя интересные открытия: оказывается, ГАЗ-М-12 «ЗиМ», производимый в СССР в 1950-1960 годах, очень похож на своего американского коллегу Buick Super, выпускаемого в 1940-1958 годах.

Также «Москвич» 402, который в СССР сошел с конвейера в 1956 году и был изъят из производственного процесса в 1964 году, очень напоминает Opel Olympia Rekord 1947-1953 гг. выпуска.

Список «автомобилей-близнецов» довольно длинный – это «Волга» ГАЗ-21 (1956-1972) и ее «аналог» Ford Mainline (1952-1956), «тройняшки» ГАЗ-13 «Чайка» (1959-1981) Packard Caribbean (1956) и Packard Patrician (1956-1958), горбатый ЗАЗ-965 (1960-1969) и его итальянский собрат Fiat 600 Seicento (1955-1969), «Москвич» 408 (1964-1975) и его немецкий друг Opel Kadett A (1962-1965), ЗАЗ-966 (1966-1974) и западногерманский NSU Prinz IV (1961-1973).

Эти и другие модели советского и заграничного автопрома демонстрируют удивительную схожесть конструкторских идей, якобы разработанных в СССР и на «вражеском» Западе.

Одно ясно, что действительно хорошо удавалось советскому автопрому — так это воровство чужих идей и разработок.

загрузка...
Еще одна новость

У Франції знайдено кладовище рідкісних машин (Відео)

07.12.2015 г. в 20:59, mmr

В одному з французьких сіл виявилися 60 колекційних машин, про які забули більш ніж на півстоліття. Хто знайшов «скарб» не розкривається, а також чому про них так довго мовчали. Вартість колекції оцінити поки складно. Наприклад, тільки дві моделі оцінюються в 12 і 1200000 євро – 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider (одна з 37 побудованих) і 1956 Maserati A6G Gran Sport Frua (обидві на фото нижче). Всі сорок минулих років ці машини провели далеко не в найкращих умовах. Ferrari і Maserati стояли в спеціальному гаражі, тоді як інші машини гнили просто під навісом або в стайні. Знайдені машини – частина колекції французького транспортного магната Роджера Байона.…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

ТОП-7 причин страшної смертності на дорогах України

07.12.2015 г. в 20:59, 7dniv

В Україні за 10 місяців 2015 року сталося більше 127 тисяч дорожньо-транспортних пригод, тобто на добу припадає 419 аварій. Загалом в Україні за таких обставин гине 12 осіб у день. На Закарпатті за 10 місяців трапилося 1746 ДТП, що на 8,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року. В них загинуло 119 осіб та 633 травмовано. Що ж є причиною такої страшної смертності – зведено у ТОП-7 причин ДТП на дорогах краю та країни. 1. Невиправдано ризикована поведінка й свідоме порушення правил дорожнього руху. Сюди можна віднести ігнорування дорожніх знаків і сигналів світлофора, зміну смуги руху без включеного «поворотника», підрізання і т.д. Тобто випадки, коли водій «традиційно» ігнорує деякі правила, які, на його думку, є не зовсім обов’язковими. 2. Водін…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В українських водіїв виникли "фінансові" проблеми

07.12.2015 г. в 20:59, businessua

Останнім часом в Україні водії почали скаржитися, що нові штрафи за порушення ПДР стало складніше оплатити. Українці повідомляють про проблеми з адмінпротоколом і великих чергах в сервісних центрах поліції. Киянин Артем Л. розповів, як йому довелося оплачувати штраф за неправильну парковку. "Протоколи тепер патрульна служба порушникам не видає. Тільки постанову про адмінпорушення. Коли я спробував сплатити штраф карткою через інтернет, то спливло вікно, в якому потрібно написати номер протоколу. А його-то у мене немає. Став моніторити форуми, щоб з'ясувати, як бути", — поділився Артем. За словами чоловіка, всі радили йому їхати в сервісний центр у Києві на вул. Народного ополчення, де до обіду вишикувалася черга з 50-60 чоловік. "Реально стояти із-за пари документів просто часу немає. Але довелося. Простояв, віддав…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть