Хто не хоче, щоб українці їздили на новіших авто

16.12.2015 г. в 18:08, drive-news

Факти публікують статтю в якій генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів пан Назаренко переконує українських громадян, що не потрібно здешевлювати б/у автомобілі.

Від цього всім стане гірше: і імпортерам і авто дилерам, а в першу чергу простим українцям!

Приводимо статтю з Фактів без змін:

Українцям пообіцяли скасувати податки на старі авто згідно законопроекту №3251, який має розглянути Верховна Рада. Законопроектом №3251 пропонується з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2017 року зменшити розмір акцизного податку на старі автомобілі до рівня нових.

9 грудня відбулося засідання Комітету ВРУ з питань митної та податкової політики. На ньому більшістю голосів було підтримано законопроект. Як цей законопроект може вплинути на ситуацію на авторинку України пояснив Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів. — Отже, чергова бізнес війна за авторинок.

1) Що відбудеться, якщо законопроект не приймуть? Нічого не зміниться. Ціни на внутрішньому б/в ринку залишаться стабільними. Нічого не подешевшає. 9 мільйонів — власників авто будуть задоволені, що їх авто не впало в ціні, а люди, у яких є на руках $ 5-10 тис., але немає авто будуть незадоволені, так як ціни на нашому ринку б/в набагато вищі і в ЄС за ці гроші можна купити набагато крутіше авто. Отже, 9 мільйонів автовласників задоволені, автопром і офіційні імпортери — іноземці залишилися при своїх, а ті громадяни, в кого є $ 5-10 тис., але немає авто — незадоволені.

2) Що відбудеться, якщо законопроект приймуть? Автобізнесмени — торговці б/в авто в ВР виграли, організовано в ЄС закуповують на шротах б/в авто (Там вони починають рости) і замість автосалонів авто продають на майданчиках (ніхто ж не вірить, що автобізнесмени віддадуть прибутковий бізнес звичайним людям?), Укравтопром у «зливі», офіційні автоімпортери — представництва зачиняються, а автодилери теж починають торгувати б/в авто.

Враховуючи заборону на ввезення авто старше 5-6 років, ціни на б/в авто все одно (хоч і не сильно, сильно автобізнесмени не дадуть) падають, люди з грошима купують собі авто, а 9 млн автовласників залишаються у програші, так як тепер, щоб поміняти авто їм треба продати старе, а ціни впали.

Отже, 9 млн автовласників незадоволені і їздять на старих авто, автобізнесмени з ВР задоволені і рахують прибуток, задоволені люди, які раніше авто не мали, зате мали $ 5-10 тис. Автозаводи інвесторів не цікавлять, іноземці поїхали додому.

Автодилери? А вони ділять ринок б/в авто з нардепами — власниками комісійних автомайданчиків.

Люди? А про них хіба хто-то там високо думає? Йде боротьба бізнес угруповань за авторинок і споживачів. Люди будуть купувати тепер б/в авто в тих же автодилерів. А щоб не було бажання з’їздити людині в самому ЄС, введуть маленькі хитрощі (ускладнять процес сертифікації авто при ввезенні, контроль за вивезенням валют і тд), тобто ввезенням б/в авто зможуть займатися тільки автобизнесмены — колишні автодилери, — пише Назаренко.

А про що шановний пан забув сказати простим українцям, про яких він так турбується ?

Та не забув, а говорив на весні 2015, коли стояло питання про введення технічного огляду:

«Средний возраст авто в Украине – 21,5 год. Автопарк ужасно устарел и нуждается в обновлении.» — цитує Сегодня пана Назаренка.

А яка середня ціна автомобіля в Україні ?

За даними АвтоРиа Середня ціна Жигулів 1995 року — 2000 USD, a Mercedes — 6000 USD. Не думаю, що ми сильно помилимося, коли скажемо, що в середньому 20 річний автомобіль в Україні коштує — 4000 USD . І ця ціна дійсно може зменшитися в разі прийняття вище згаданого закону.

Але про що пан назаренко забув сказати:

— про те, що в разі різниця між 21-о річним авто та 5-и річним зменшиться в разі прийняття закону. І в результаті автовласнику потрібно буде менше коштів на різницю між його старенькими жигулями та 5-и річним Hyundai чи Wolksvagen.

— про те, що 21-о річні автомобілі — це небезпечні (порівняно с сучасними) автомобілі. У нас на дорогах гине людей більше ніж на війні. А гинуть ще жінки і діти!

— про те, що 21-о річні автомобілі не відповідають сучасним стандартам екології і продовжують забруднювати нашу батьківщину.

Можна лише додати, що позиція Назаренко нам зрозуміла. Він відстоює бізнес інтереси відповідно своїй посаді. Єдине, що не зрозуміло, чому він не бажає українцям кращого життя.

загрузка...
Еще одна новость

Новые пункты прохождения техосмотра для водителей автомобилей

16.12.2015 г. в 18:08, ultramir

Пpaвитeльcтвo пoддepжaлo зaкoнoпpoeкт, кoтopым ввoдитcя oбязaтeльный тeхocмoтp aвтoмoбилeй в Укpaинe. Нa гpузoвики и aвтoбуcы oбяжут уcтaнoвить oгpaничитeли cкopocти, a тaкжe тaхoгpaфы. Для пepeвoзчикoв пoявятcя нoвыe лицeнзии и бoлee выcoкиe штpaфы. Сoглacнo Зaкoнoпpoeкту, ecли для лeгкoвых aвтoмoбилeй oбязaтeльный тeхocмoтp зapaбoтaeт тoлькo c 2019 гoдa, тo для aвтoбуcoв – ужe c 2017-гo, a для гpузoвикoв – и вoвce c 2015-гo. Пpeдлaгaeтcя тaкжe ввecти уcтaнoвку уcтpoйcтв для oгpaничeния мaкcимaльнoй cкopocти: гpузoвых aвтoмoбилeй - дo 90 км/ч (c 2015 гoдa), aвтoбуcoв - дo 100 км/ч (c 2017 гoдa) и шкoльных aвтoбуcoв - дo 70 км/ч. и Кpoмe тoгo, дo 2019…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как вернуть некачественный авто дилеру

16.12.2015 г. в 18:08, carreviewauto

Николай Тюрников рассказывает о том, в каких случаях покупатель имеет право вернуть автомобиль в автосалон и потребовать возврата своих денег… Вернуть автомобиль в автосалон и потребовать возврата своих денег покупатель имеет право в следующих случаях: 1. При выявлении недостатков в течение 15 дней с момента получения автомобиля. Покупатель имеет право вернуть новый автомобиль в автосалон и потребовать возврата денег. Кроме того, он имеет право потребовать обмена на аналогичный автомобиль, но исправный, с пересчетом стоимости как в большую, так и меньшую сторону. При этом неисправность может быть весьма незначительной, например не работает стеклоочиститель. По истечению 15 дней после покупки в одном из следующих случаев: 2. Обнаружение существенного недостатка авто; 3. Отказ от гарантийного ремонта; 4. Нарушение установленных Закон…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В Украине подготовили жесткий закон для нарушителей парковок

16.12.2015 г. в 18:08, avtoblog

Депутаты ВР предлагают ужесточить ПДД. На днях ВР страны зарегистрировала законопроект, который призван ужесточить порядок и правила парковки. Помимо того, сами полицейские, согласно законопроекту будут освобождены от необходимости следить за правильностью оставленных на парковках авто. Такая обязанность будет возложена на будущих «инспекторов парковочного пространства». Такие инспекторы будут иметь право зафиксировать на видео или фотоустройство факт нарушения правил парковки и на месте выписать штраф, а также вызвать эвакуатор. Причем эвакуатор можно будет вызвать не только, если припаркованный автомобиль препятствует движению остальных участников движения, но и при любом другом, даже незначительном нарушении. Кроме того, предложенный законопроект содержит информацию и о том, чтобы увеличить сумму штрафа за отсутствие оплаты на оплачиваемой парковке.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть