Volkswagen припиняє випуск свого найкращого автомобіля

23.12.2015 г. в 08:05, autodriving

Затіваючи антинародний за ціною і суті VW Phaeton, керівник концерну Фердинанд Піх знав, що два перше покоління моделі будуть збиткові. Стратегічний розрахунок будувався на вирощуванні покоління, для якого словосполучення «представницький Volkswagen» стане повсякденним, звичним і не ріжучим слух.

Стартувавши в 2002 році, затія була адресована покупцям 2032 року. А для тих, кому цікаво придбати Phaeton вже зараз, в Дрездені створили атракціон під назвою «Скляна мануфактура». Клієнт приїжджав на підприємство, отримував VIP-статус і здатність проникати в будь-які процеси. Він міг ходити по цехам, роздавати автографи робітникам, прибиральницям і сторожам, задавати дурні питання інженерам, вибирати колір кожного сидіння окремо, формуючи і збираючи воєдино деталі, смакові уподобання і свій готовий автомобіль.

Щоб Phaeton першого покоління не змушував соромитися, виправдовуватися і червоніти, його зробили на спільній платформі з двома завідомо пристойними автомобілями – Audi A8 і Bentley Continental, парирувавши спорідненістю подив скептиків. І запропонували конкурентоспроможний мотор, який безперечно піднімає статус власника – W12. А другого покоління Phaeton не вийшло. Ідеолога проекту Фердинанда Піха до того моменту відправили на почесну пенсію, проект очікувано визнали збитковим і обмежилися рестайлингом. Якби не дизельгейт, Phaeton смиренно дочекався б на конвеєрі другого покоління і, приносячи збитки, продовжив розважати клієнтів ілюзією авторської збірки під конкретного покупця.

Але тепер концерну потрібні гроші на адвокатів і боротьбу з Америкою, тому над моделлю Phaeton вирішили розправитися. Хоча у VW є більш провальний проект, що приносить несумірні збитки – Bugatti. На кожному проданому примірнику фірма втрачає від €5 мільйонів. Але відмовлятися від Bugatti ніхто не збирається, інженери спокійно продовжують працювати над новою руйнівною моделлю. А випуск Phaeton буде припинений, завод закритий, робочі переведені на інше підприємство.

Що робити далі зі «Скляною мануфактурою» і самою машиною, ніхто не знає. Через дизельгейт в концерні змінилося занадто багато керівників і кадрове доміно ще не закінчено. Єдине, на що вистачило духу прийняти необачне і стратегічно помилкове рішення закрити один з двох провальних проектів.

Розуміючи, що концерн VW виживе за будь-яких обставин, а ідея з Phaeton досить здорова, закривши завод, керівництво вже склав план майбутнього відродження моделі. На 2020 рік призначений дебют другого покоління Volkswagen Phaeton. А до 2032 буде і третє, завдання якої – стати прибутковою і популярною.

загрузка...
Еще одна новость

За уроки водіння в Нідерландах платять сексом

23.12.2015 г. в 08:05, znaj

Уряд Голландії вважає такий спосіб оплати цілком законним. Міністри впевнені, що секс в обмін на уроки водіння такий самий легальний, як і будь-який інший обмін, який пропонують в інтернеті - наприклад, будь-яку річ міняють на послугу або щось інше. При цьому головною вимогою є досягнення сторонами 18-річного віку. У влади Голландії немає офіційної статистики за частотою використання інтим-послуг в якості оплати. Але міністри вважають, що подібні угоди не суперечать чинному законодавству. Досі не ясно, чи поширюється це нова постанова на розрахунки з іншими приватними вчителями.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Черновицкие гаишники собирали взятки и сжигали протоколы (видео)

23.12.2015 г. в 08:05, 368

В Черновцах сотрудники ГАИ организовали засаду, чтобы «выбивать» у водителей взятки, а после даже сжигали протоколы. Об этом сообщили активисты местного «Дорожного контроля». Видеозапись гаишников-взяточников появилась еще в ноябре. Правоохранители уже направили результаты служебной проверки в прокуратуру. Сотрудников полиции, которые фигурировали на видео, пока не уволили.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Mercedes, который собрали в единственном экземпляре! ВИДЕО

23.12.2015 г. в 08:05, autopilot

Уникальный седан Royale 600, созданный из моделей Mercedes-Benz разных лет, показала американская тюнинговая фирма Galpin Auto Sports. По чьему заказу был создан этот Франкенштейн, разработчики не сообщили. Многим поклонникам марки Mercedes-Benz не нравится ее современная продукция, но лишь единицы не соглашаются мириться с разочарованием и предпринимают решительные попытки по изменению суровой реальности. Некий состоятельный энтузиаст задумал построить «мерс» своей мечты с помощью специалистов из Galpin Auto Sports, поднаторевших в радикальной переделке кузовов серийных автомобилей. Машину буквально сшили из кусочков Mercedes-Benz разных лет выпуска, хотя за основу, судя по деталям салона, взят S-класс последнего поколения. Каков…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть