«Диво» російського автопрому Lada Vesta не виправдала очікувань

17.01.2016 г. в 09:56, autodriving

Запускаючи седан Lada Vesta на ринок, АвтоВАЗ розраховував реалізувати до кінця 2015 року п’ять тисяч машин. Але підсумковий результат виявився майже вдвічі нижче, а реальний попит і зовсім валить у зневіру.

Перший тиждень продажів у Росії начебто продемонструвала непоганий старт: з 24 листопада і до кінця місяця власникам були передані +1748 седанів. На початку грудня «Весту» включили в держпрограми стимулювання попиту, почалися поставки з держзакупівель.

Проте в грудні дилери продали всього +1037 машин, хоча «Веста» є у вільному продажу у дилерів і дефіциту не спостерігається. Наприклад, Лада «Пріора» у грудні знайшла 2658 покупців, Hyundai Solaris розійшовся тиражем в 9 359 машин, а результат седана Volkswagen Polo — 4643 автомобіля. Так що криза тут не при чому.

Експерти незалежної системи моніторингу «МедіаТренд» задалися питанням — чому настільки багатообіцяюча новинка не знайшла належного відгуку на рідному ринку? Проаналізувавши споживчі відгуки про «Весті», що з’явилися в соціальних мережах в період з 28 листопада по 10 грудня, з’ясувалося, що нова модель часто супроводжувалася такими зневажливими епітетами, як «погана», «жахлива», «відро», «таз» і навіть «стремная».

Автори негативних відгуків відзначають неконкурентоспроможність «Вести» з точки зору технічної складової. Особливо, у порівнянні з імпортними аналогами, в т.ч. і китайського виробництва. До слова, один зі столичних користувачів назвав Lifan Solano «торжеством технічної думки», згадавши про незлагоджений робот вазовскої трансмісії («механіка при перемиканнях гуде, а «робот» — смикається, в той час, як варіатор на «китайці» трудиться без запинки), а також недостатній тязі 106-сильного мотора.

Не обійшлося і без традиційних закидів у огріхах збірки. Наприклад, житель Підмосков’я висловив обурення з приводу якості ґрунтованих деталей і відсутності захисту на арках, які незабаром покриються іржею. На Кубані один з користувачів скаржиться на оголені болти в елементах кріплення підвіски, схильні до дії вологи та бруду: «бюджетна машина з приємним дизайном, але купою дрібних і жахливих недоліків, немов її дуже квапилися випускати». А в столичному регіоні деякі автомобілісти звернули увагу на нефарбований метал в багажнику і позбавлену декоративної обробки кришку вантажного відсіку.

Люди ставлять під сумнів відповідність ціни і якості російської новинки. У ряді випадків коментатори відзначають, що автомобіль їм подобається, але купувати вони його однозначно не будуть через невиправдано високу ціну Так, автор з Ульяновська пише: «Був сьогодні на тест-драйві Lada Vesta: що можу сказати — років 10 тому вона була б хороша, але сьогодні за 680 000 рублів знайдуться варіанти набагато привабливіше».

У більшості своїй споживачі вважають, що за ті чималі гроші, в які оцінив свій продукт АвтоВАЗ, можна купити перевірену роками іномарку з куди більш пристойним оснащенням.

загрузка...
Еще одна новость

Як водії вночі збивають пішоходів. Відео

17.01.2016 г. в 09:56, drive-news.net

Нічні пішоходи – біда для водіїв. У темний час доби пішоходів погано видно – як результат, вони нерідко опиняються під колесами машин. Більшість пішоходів, які ніколи не їздили самостійно за кермом автомобіля, однозначно не знають, що вони погано помітні водіям у темний час доби. Ніхто з таких «ходаків» навіть не здогадується, що водієві дуже складно розглянути вночі на дорозі пішохода, особливо коли він одягнений в одяг темних кольорів, а також – при зустрічному транспорті, фари якого нерідко засліплюють, а найчастіше – просто заважають добре бачити ситуацію автомобіля попереду. Ще сильніше дана ситуація посилюється в дощ або сніг, коли мокрі краплі на склі заломлюють світло фар зустрічних машин і спотворюють видимість. Не дарма в багатьох європейських країнах на законодавчому рівні діє вимога до пішоходів при русі по дорогах…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

И увидели они, что это хорошо. Бензин дешевеет

17.01.2016 г. в 09:56, avtoblog

Про снижение цен на топливо говорилось уже не раз, но наконец-то это произошло. После недавних обещаний и поручений премьер-министра касательно расчёта оптимальной цены на бензин, его стоимость начала действительно снижаться. Как и прогнозировали эксперты, цена упала на 50 коп/л. поскольку выросший налог на нефтепродукты покрыл низкую цену сырой нефти на мировом рынке. Начали со снижения цен киевские заправочные станции, которые относятся к группе «Кременчугского НПЗ» такие как: Авиас, Укрнафта, ANP и др., к которым подключатся в ближайшее время другие бренды. Дизельное топливо, как более тяжёлая фракция нефти, потеряло около 0,75 коп/л и даже более. Будем надеяться, что эта положительная для потребителя тенденция сохранится.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Можно ли в Украине ездить на нерастаможенном авто

17.01.2016 г. в 09:56, ukrautonews

Или законные способы ввезти машину «напрямую», и без проблем ее эксплуатировать? Зачем «без растаможки»? Три главных негативных факторах, влияющих на общую картину автомобильного парка и рынка Украины. Первый — трехразовое подорожание валюты, соответственно такое же повышение цен на автомобили. Второй — налоги на импорт, которые фактически делают, как минимум, на треть дороже и без того недешевое авто. Третий — уровень средней зарплаты, который один из самых низких в Европе. Купить подержанный автомобиль, не говоря о новом, для Украинской непростая задача. Многие «заглядывают» за границу, рассматривая цены на машины там, и подумывают, как бы сэкономить, пригнать авто и не платить за растаможку. Если вы ищете подержанный автомобиль по объявлениям, практически в каждом каталоге популярной модели будет немало предложений о продаже нерастаможенног…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть