Чому водії більше не зацікавлені в оскарженні штрафів – юрист

17.01.2016 г. в 14:47, mmr

Водії втратили інтерес до оскарження штрафів за порушення правил дорожнього руху через збільшення судового збору в 7 разів.

“Тепер водії не зацікавлені в оскарженні штрафу. Якщо раніше у випадку відмови в скасуванні штрафу потрібно було заплатити судовий збір, який становив близько 75 грн., то зараз, у випадку відмови у скасуванні штрафу судовий збір уже 551,20 грн”, – каже Gazeta.ua автоюрист Богдан Глядик.

За його словами, нині водії не так часто стикаються з необґрунтованими штрафами, як було під час роботи ДАІ.

“Тоді через свавілля Державтоінспекції юридичної допомоги потребувало багато водіїв”, – каже юрист.

До Богдана Глядика ще не зверталися з приводу неправомірних дій поліції на дорозі.

“У поліції, як і в ДАІ, є вичерпний перелік підстав для зупинки авто. Часто інспектори ДАІ зловживали своїми повноваженнями і як причину зупинки автомобіля називали проведення міфічних заходів – операція “П’яний водій”, “Мак”, “Зброя та вибухівка” та інші. В новому законі такої причини для зупинки автомобіля у поліцейських уже немає. Вони, як орган держави зобов’язані діяти виключно в тих межах, які для них чітко визначені законом”, – додав Богдан Глядик.

Законом передбачено 9 причин, при яких поліція має право зупинити автомобіль:

1) порушення водієм правил дорожнього руху;

2) якщо є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;

3) якщо є інформація, що свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до учинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб чи вантаж можуть бути об’єктом чи знаряддям учинення ДТП, кримінального чи адміністративного правопорушення;

4) якщо транспортний засіб перебуває в розшуку;

5) якщо необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;

6) якщо необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським, або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

7) якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;

8) якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;

9) порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

загрузка...
Еще одна новость

Новшество для водителей на трассе Одесса-Киев (ВИДЕО)

17.01.2016 г. в 14:47, odessa-life.od.ua

16 января глава Национальной полиции Одесской области Георгий Лорткипанидзе провел инструктаж 6 экипажей дорожно-патрульной службы полиции, которые будут работать на трассе Одесса-Киев. Об этом Лорткипанидзе рассказал на своей страничке в Фейсбуке. «Основными задачами направленных нами экипажей будет патрулирование участка дороги от границ города Одессы до границ Одесской области в круглосуточном режиме, оказание помощи водителям, контроль за соблюдением правил дорожного движения», - рассказал руководитель одесской полиции. Задача подразделения, заверил Лорткипанидзе, совсем не в том, чтобы «тормозить фуры». «Всего на службу заступило шесть экипажей, автомобили которых оборудованы системой видеоконтроля скоростного режима, что позволит существенно снизить аварийность и повысить уровень безопасности движения на указанном участке дороги», - уточнил глава Нацполиции Одесской области. …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

«Диво» російського автопрому Lada Vesta не виправдала очікувань

17.01.2016 г. в 14:47, autodriving

Запускаючи седан Lada Vesta на ринок, АвтоВАЗ розраховував реалізувати до кінця 2015 року п’ять тисяч машин. Але підсумковий результат виявився майже вдвічі нижче, а реальний попит і зовсім валить у зневіру. Перший тиждень продажів у Росії начебто продемонструвала непоганий старт: з 24 листопада і до кінця місяця власникам були передані +1748 седанів. На початку грудня «Весту» включили в держпрограми стимулювання попиту, почалися поставки з держзакупівель. Проте в грудні дилери продали всього +1037 машин, хоча «Веста» є у вільному продажу у дилерів і дефіциту не спостерігається. Наприклад, Лада «Пріора» у грудні знайшла 2658 покупців, Hyundai Solaris розійшовся тиражем в 9 359 машин, а результат седана Volkswagen Polo — 4643 автомобіля.…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Як водії вночі збивають пішоходів. Відео

17.01.2016 г. в 14:47, drive-news.net

Нічні пішоходи – біда для водіїв. У темний час доби пішоходів погано видно – як результат, вони нерідко опиняються під колесами машин. Більшість пішоходів, які ніколи не їздили самостійно за кермом автомобіля, однозначно не знають, що вони погано помітні водіям у темний час доби. Ніхто з таких «ходаків» навіть не здогадується, що водієві дуже складно розглянути вночі на дорозі пішохода, особливо коли він одягнений в одяг темних кольорів, а також – при зустрічному транспорті, фари якого нерідко засліплюють, а найчастіше – просто заважають добре бачити ситуацію автомобіля попереду. Ще сильніше дана ситуація посилюється в дощ або сніг, коли мокрі краплі на склі заломлюють світло фар зустрічних машин і спотворюють видимість. Не дарма в багатьох європейських країнах на законодавчому рівні діє вимога до пішоходів при русі по дорогах…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть