ТОП-5 вагомих причин для продажу свого автомобіля

20.01.2016 г. в 22:52, znaj

Рано чи пізно для кожного автовласника приходить час продавати своє авто. Від того, настільки швидко автолюбитель зрозуміє, що машини варто позбутися, залежить вартість автомобіля. Чим довше він відтягуватиме продаж проблемного легковика, тим дешевше змушений буде його продавати. Ми пропонуємо 5 вагомих причин для продажу свого авто.

1. Кузов автомобіля втратив симетрію після аварії

Втрати симетрії або геометрії кузова означає зменшення його пропорційності. Ззовні такі ваду не завжди помітно. Через такий дефект швидше зношується колісна гума, деталі ходової частини. Потрібно часто робити розвал-сходження. У салоні виникають проблеми із пластиковою оббивкою – панелі з часом починають гриміти, бо злітають зі свого кріплення. Такі проблеми із кузовом можуть бути після серйозних ДТП. Якщо після аварії пошкоджене лише крило, дверцята чи капот і при цьому зазори лишилися однаковими й між іншими кузовними панелями, то з геометрією кузова все гаразд. Однак точно перевіряють геометрію на СТО.

Читайте також Яку суму варто відкладати на фінансові цілі у різному віці

2. Автомобіль затопило

Таке буває під час повені чи занурення машини у водойму. Така "травма" для автомобіля небезпечна тим, що в нього з перебоями працює електроніка, можливий гідроудар двигуна, в салоні стоїть запах цвілі, який неможливо вивести. У майбутньому кузов машини швидко гнитиме, бо у різні впадини, зварні шви та щілини потравила вода.

3. Автомобіль проїхав більше 120 тис. км. у місті

У місті машина зношується інтенсивніше, ніж на міжміських дорогах. Частіше треба прискорюватися, гальмувати. Двигун часто працює на холостих обертах – на світлофорах, у заторах. Для нього це не дуже добре, починає "їсти масло", на свічках з'являється нагар. Зазвичай після пробігу в 120 тис. км. у "міських машин" кожні 2-3 місяця з'являються якісь проблеми.

4. Машина працювала в таксі

Зазвичай автомобілі таксі зношуються ще швидше, ніж "міські машини". Вже після 50 тис. км салон втрачає заводський вигляд, стає почовганим, сидіння зашарпаними. Кермо та інші пластикові деталі біля водійського місця блищать від стертості. Через щоденне таксування стають подряпаними пороги. З часом у мікротріщини фарби заходить волога й там утворюється іржа. Таку машину варто продавати при пробігові у 90 тис. км.

5. Були серйозні поломки двигуна

Найбільш складними поломками є гідроудар двигуна, коли в двигун потрапляє вода, та робота мотору без мастила. Внаслідок другого випадку всі клапани та інші механізми деформуються. Силовий агрегат потрібно повністю перебирати й міняти в ньому від 60 до 80% деталей.

1. Кузов автомобіля втратив симетрію після аварії

Втрати симетрії або геометрії кузова означає зменшення його пропорційності. Ззовні такі ваду не завжди помітно. Через такий дефект швидше зношується колісна гума, деталі ходової частини. Потрібно часто робити розвал-сходження. У салоні виникають проблеми із пластиковою оббивкою – панелі з часом починають гриміти, бо злітають зі свого кріплення. Такі проблеми із кузовом можуть бути після серйозних ДТП. Якщо після аварії пошкоджене лише крило, дверцята чи капот і при цьому зазори лишилися однаковими й між іншими кузовними панелями, то з геометрією кузова все гаразд. Однак точно перевіряють геометрію на СТО.

2. Автомобіль затопило

Таке буває під час повені чи занурення машини у водойму. Така "травма" для автомобіля небезпечна тим, що в нього з перебоями працює електроніка, можливий гідроудар двигуна, в салоні стоїть запах цвілі, який неможливо вивести. У майбутньому кузов машини швидко гнитиме, бо у різні впадини, зварні шви та щілини потравила вода.

3. Автомобіль проїхав більше 120 тис. км. у місті

У місті машина зношується інтенсивніше, ніж на міжміських дорогах. Частіше треба прискорюватися, гальмувати. Двигун часто працює на холостих обертах – на світлофорах, у заторах. Для нього це не дуже добре, починає "їсти масло", на свічках з'являється нагар. Зазвичай після пробігу в 120 тис. км. у "міських машин" кожні 2-3 місяця з'являються якісь проблеми.

4. Машина працювала в таксі

Зазвичай автомобілі таксі зношуються ще швидше, ніж "міські машини". Вже після 50 тис. км салон втрачає заводський вигляд, стає почовганим, сидіння зашарпаними. Кермо та інші пластикові деталі біля водійського місця блищать від стертості. Через щоденне таксування стають подряпаними пороги. З часом у мікротріщини фарби заходить волога й там утворюється іржа. Таку машину варто продавати при пробігові у 90 тис. км.

5. Були серйозні поломки двигуна

Найбільш складними поломками є гідроудар двигуна, коли в двигун потрапляє вода, та робота мотору без мастила. Внаслідок другого випадку всі клапани та інші механізми деформуються. Силовий агрегат потрібно повністю перебирати й міняти в ньому від 60 до 80% деталей.

загрузка...
Еще одна новость

Цены на бензин и дизтопливо продолжают падение

20.01.2016 г. в 22:52, ukranews

В среду, 20 января, по сравнению со вторником, 19 января, средние розничные цены на бензин А-95 и дизельное топливо понизились на 0,3-0,5%, или на 5-8 копеек 15,64-19,02 гривны/литр. Об этом говорится в мониторинге цен, проводимом компанией UPECO. Средние розничные цены на бензин А-80 сохранились на уровне 16,85 гривны/литр. Средние розничные цены на бензин А-92 понизились на 0,3%, или на 5 копеек до 18,30 гривны/литр. Розничные цены по состоянию на 20 января:

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В Киеве произошло самое масштабное ДТП за 2016 год (ВИДЕО)

20.01.2016 г. в 22:52, vnews

Сегодня в Киеве на площади Победы произошло массовое ДТП, которое засняли сразу две камеры дорожного видеонаблюдения. В ДТП столкнулись сразу три автомобиля. Правоохранители назвали это происшествие самой громадной аварией с начала 2016 года.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Ви будете вражені: на що здатен старий Ford 1953 року

20.01.2016 г. в 22:52, mmr

Ми бачили безліч прикольних машин для дрифту, включаючи найрізноманітніші хот-роди і РЕТ-луки. Але цей автомобіль особливий. По-перше, тому що він з Британії (так-так, не тільки американці люблять такі машини). А по-друге, тому що під його капотом трудиться турбований мотор … Saab. Та й сама по собі машина екзотична – Ford Anglia 1953 року. Загалом, дійсно цікавий автомобіль серед чотириколісних возів для печіння гуми.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть