Чи готові в Україні до техогляду, як у ЄС

22.01.2016 г. в 09:10, mmr

Скасовану раніше процедуру перевірки автівок хочуть знову повернути – начебто на вимогу ЄС.

Кабмін навіть схвалив законопроект “Про приведення законодавства України в сфері автомобільного транспорту у відповідність до актів Європейського Союзу”.

Запропоновано запровадити з 2019 року обов’язковий технічний огляд для легкових автомобілів, з 2016-го – для вантажівок, з 2017-го – для автобусів, а до 2022 року – для мотоциклетної техніки, пише газета “Експрес”.

Активісти назвали бажання уряду Яценюка відновити техогляд спробою реанімувати корупційну схему і взяти її під контроль. Адже саме корупційність процедури стала однією з підстав скасування техогляду у 2011 році.

— Тоді техогляд був способом викачування грошей і нічого спільного із технічним станом та безпекою руху не мав, – каже Валентин Демчук, заступник голови правління ГО “Спілка водіїв”. – Власник приватного транспорту або відразу платив хабар і чекав, коли йому принесуть талон ТО, або збирав потрібні документи, стояв у черзі, платив податок та інші платежі, проходив техогляд і нарештів отримував талон. Якщо у приватників був вибір, який шлях вибрати, то щодо комерційного транспорту без корупції не обходилося. Гроші стягували у різні способи. Зокрема, добровільно-примусового внесення всіляких благодійних допомог.

— Як повинен виглядати техогляд по-європейськи?

— У Європі – інший підхід до технічного стану транспортних засобів. Там контролюють його і на дорозі. Якщо в аварійній ситуації після діагностики виявили неполадки, власника чекає величезний штраф. Тож водій, знаючи про матеріальну відповідальність за те, що виїхав несправним автомобілем, сам зацікавлений контролювати його технічний стан. Крім того, є й обов’язковий техогляд, який автомобіль повинен проходити через певний час.

— Хто повинен здійснювати ТО?

— У нас є мережа станцій техобслуговування, які мають відповідні стенди. Вони й можуть здійснювати техогляд. Законодавчо у нас процедура нового ТО до кінця не врегульована, нема ще відповідної постанови, інструкції. Гадаю, що державні структури на кшталт ДАІ мають бути усунуті від процесу. Навіщо вони там? Є комерційна структура, вона й несе відповідальність за те, як перевірила технічний стан транспортного засобу. На мою думку, техогляд, оцей періодичний, класичний, не потрібен, а повинен бути технічний контроль на дорозі із суворим покаранням за керування несправним автомобілем. Бо щойно запровадять величезні штрафи – всі транспортні засоби стануть технічно справними, як, наприклад, у Німеччині. Але є вимога проводити ТО, тож її доведеться дотримуватись.

— Скільки б мав коштувати такий огляд?

— Про конкретну вартість говорити важко. Автомобіль перевіряють на спеціальному діагностичному стенді. Нормативи використання обладнання різні на різних станціях.

— У нас величезна кількість автівок, яким років по 20. Чи пройдуть вони техогляд?

— Я впевнений, що відсотків 40 цих автомобілів техогляд не пройдуть з об’єктивних причин. Це і гальмівна система, і надмірні викиди СО, й інші параметри, що не відповідають нормативам ЄС. Ці автомобілі влаштовані так, що фізично зробити вихлопи меншими неможливо. Гадаю, виникне величезна проблема, якщо все буде відбуватися так, як воно має відбуватися в ЄС. А якщо взяти комерційний транспорт, громадський пасажирський? Ті тролейбуси, маршрутки які у нас їздять на лініях? Гадаю, навряд чи вони зможуть усі пройти цей технічний контроль…

загрузка...
Еще одна новость

В Украину прекращены поставки одних из самых лучших автомобилей

22.01.2016 г. в 09:10, ultramir

Из Укpaины ушли Ferrari и Lamborghini. Обa итaльянcких пpoизвoдитeля нe гoтoвы пpeдocтaвлять cпeциaльныe уcлoвия и выcoкиe cтaндapты пpoдaжи и cepвиca для нeбoльшoгo укpaинcкoгo pынкa. К пpимepу, пoкупaтeль Ferrari paнee мoг нa пpoтяжeнии 7 лeт бecплaтнo пpoхoдить тeхничecкoe oбcлуживaниe нa cepвиcнoй cтaнции в Киeвe и пoльзoвaлcя eщe pядoм cпeциaльных пpeдлoжeний. В Киeвe c 2011 пo 2014 гoд paбoтaл aвтocaлoн Ferrari. В пepвый гoд дилepaм удaлocь pacпpoдaть вce зaвeзeнныe aвтoмoбили, нo зaтeм cпpoc нa мaшины упaл. В пpoшлoм гoду Ferrari пpoдaли в Укpaинe oдин aвтoмoбиль, в пoзaпpoшлoм — двa. Анaлoгичнaя cитуaция нaблюдaлacь и c бpeндo…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Авто про яке мріє кожен українець

22.01.2016 г. в 09:10, autodriving

За допомогою опитувань українських автомобілістів фахівці виявили симпатії щодо комплектації «ідеального» автомобіля. В опитуванні взяли участь 26 тисяч автовласників, пише avtoz.net. У жовтні 2015 року фахівці аналітичного агентства провели опитування автолюбителів, щоб виявити їх симпатії щодо комплектації «ідеального» автомобіля. В опитуванні взяли участь понад 26 тисяч автовласників. З’ясувалося, що «машина мрії» — це повнопривідний позашляховик з бензиновим двигуном потужністю 150-200 к. с. і автоматичною коробкою передач. 48% респондентів вважають ідеальним для себе автомобілем позашляховик або кросовер. Володіти седаном хотів би майже кожен п’ятий автомобіліст (19%). Універсал виявився цікавим для 14,2% опитаних. Симпатії решти розподілилися між мінівенами, хетчбеками…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Как уменьшить расход топлива на автомобиле

22.01.2016 г. в 09:10, ultramir

Учитывaя дocтaтoчнo выcoкиe цeны нa тoпливo, лишниe литp-пoлтopa бeнзинa, pacхoдуeмыe мaшинoй нa cтo килoмeтpoв пpoбeгa, в cуммe выливaютcя aвтoвлaдeльцaм в cущecтвeнную “кoпeeчку”. Кaк умeньшить pacхoд тoпливa, и кaкoвы пpичины пoвышeннoгo pacхoдa – oб этoм и пoйдeт peчь в дaннoй cтaтьe. Сpaзу oтмeтим, чтo мы будeм гoвopить нe o cнижeнии pacхoдa тoпливa, a лишь o пpивeдeнии eгo в cooтвeтcтвиe c пacпopтными дaнными aвтoмoбиля. И тaк, oт чeгo жe зaвиcит cтoль вaжнaя хapaктepиcтикa кaк pacхoд тoпливa и кaк eгo мoжнo умeньшить? В пepвую oчepeдь, pacхoд зaвиcит oт тeхничecкoгo cocтoяния мaшины. Никoму нe нaдo oбъяcнять, чтo нe oтpeгулиpoвaннaя cиcтeмa питaния вo вceх cлучaях…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть