Перевірка якості бензину: до «сірих» заправок справа не дійде ― Косянчук

24.01.2016 г. в 09:15, newsradio

Уряд прийняв рішення перевірити якість палива на автозаправних станціях. Президент Асоціації об'єднання операторів ринку нафтопродуктів в Україні Леонід Косянчук в ефірі радіостанції Голос Столиці заявив, такі перевірки призведуть до безладу на ринку, при цьому продавці контрабандного палива продовжать вести незаконну діяльність.

Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк провів антикорупційне засідання Кабміну, в ході якого доручив перевірити якість палива на автозаправках. Глава уряду також заявив, що Антимонопольний комітет починає розслідування можливої змови учасників паливного ринку з ціноутворення на АЗС.

Президент Асоціації об'єднання операторів ринку нафтопродуктів в Україні Леонід Косянчук в ефірі радіостанції Голос Столиці зазначив, що передумов для значного зниження цін на бензин зараз немає.

Про яку змову йдеться?

― Прем'єр-міністр нікому не відкрив очі і нічого нового не сказав. І якщо до нього це тільки зараз дійшло, то мені шкода прем'єра, тому що його служби працюють дуже погано. Торік я особисто йому направляв близько 10 листів з інформацією про те, що зараз кожен третій, а скоро і кожен другий літр матиме кримінальне походження, і я не отримав жодної відповіді.

Але тепер вже почнуться перевірки?

― Ключова фраза його промови: «основних операторів ринку». А відбуватися це буде, як завжди. Зараз на всі легальні бренди, які платять податки, які не мають можливості займатися ні фальсифікатом, ні контрабандою, будуть направлені ось ці перевіряючі. Я на сто відсотків упевнений, що вони будуть намагатися відібрати проби в порушення чинного законодавства, тобто без дотримання технічних умов. Що стосується лабораторій, то йому правильно нашептали, що повний комплекс досліджень палива у нас може проводити тільки одна лабораторія. По суті, нелегальний бензин ― це паливо, з якого не сплатили податок. Але наші споживачі не винні в тому, що з них роблять скупників краденого, тому що завдяки політиці НБУ сьогодні купівельна спроможність населення зменшилася мінімум в три рази. І на сьогоднішній день ― грудень, січень, лютий, а то і березень ― оператори ринку працюють собі в збиток. Що стосується якості, то всі відомі бренди ― і WOG, і «ОККО», і «Лукойл» ― мають свої лабораторії з обладнанням на сотні тисяч євро, які в змозі провести будь-який аналіз.

Тобто вони не опустяться до «бодяги»?

― Ніколи. «Бодягу» і контрабанду продають не основні бренди, вона продається в інших мережах. І в першу чергу будуть викручені руки основним операторам ринку, а до цих «сірих» заправок справа не дійде.

У ДФС відзначили, що одним з факторів, які впливають на якість бензину, є ухилення від оподаткування...

― Так, тільки Насіров забув сказати, що саме основні оператори ринку були ініціаторами змін системи адміністрування податків, щоб зробити неможливою їх несплату. Перевірка якості палива ― це не досягнення уряду, це їх святий обов'язок ― за наші податки вони зобов'язані надати нам безпечне проживання на території країни та убезпечити нас від неякісної продукції. І я вас запевняю, що ця історія закінчиться нічим. Буде безлад на ринку, буде викручування рук основним операторам ринку, які платять податки і торгують чистим імпортом.

Чи повинна знизитися вартість бензину, враховуючи падіння цін на нафту?

― Коли прем'єр 12 чи 13 січня заявив, що ціна нафти становить 30 доларів, а у нас ціни не падають, то не знайшлося жодного, хто підказав би прем'єру, що він озвучує не ціну нафти на 13 число, а ціну березневого ф'ючерсу. На всякий випадок я поясню, що ф'ючерс походить від англійського future, тобто «майбутнє». Це означає, що фіксується домовленість по майбутній угоді, тобто покупець і продавець домовляються, що в березні вони за цією ціною продадуть один одному певний об'єм. Є ще один момент. Імпорт поганий тим, що ми створюємо додаткову вартість на чужій території, і ми змушені купувати товар за тверду валюту, продавати за гривню, а потім намагатися знову купити валюту, щоб поповнити ресурс. І дуже часто буває так, що ми не можемо купити за виручені гривні ту кількість доларів, яка забезпечить нам ту ж кількість палива. Нафтопродукти на зовнішньому ринку за останній місяць подешевшали на 43 долара за тону, це приблизно 95 копійок на літрі бензину, я не буду вплутувати сюди дизель. За той же самий час курс нашої національної валюти втратив 1,2 гривні на доларі, це курс міжбанку, де ми купуємо валюту. А волатильність гривні по відношенню до долара, це приблизно плюс 1,1 гривні. Тобто, якщо ми мінус 0,95 зіставимо з плюсом 1,1, то виходить, що знижувати не вийде, нічим буде здачу давати на заправці. Крім того, з 1 січня 2016 року наш уряд підвищив акцизи на паливо на 13%, а це додало по 70 копійок на літр. І якщо ми зіставимо всі ці цифри, то стає зрозуміло, що ні про яке зниження ціни мови бути не може. Підвищення акцизів призвело до того, що сьогодні у нас структура роздрібної ціни виглядає наступним чином: 41% ― вартість розмитненого палива, 47% ― податки державі, і 12% ― це логістика, умовно постійні витрати і планований прибуток операторів ринку. Це все-таки бізнес, і він повинен бути хоча б мінімально прибутковим.

Раніше в ефірі радіостанції Голос Столиці директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн зазначав, що імпорт нафтопродуктів скоротився через фінансову кризу. «Люди стали менше купувати, тому імпорт скоротився. Паливо — товар імпортний. Попит на паливо не впливає на його ціну вже давно. Ціни будуть залежати від світових цін на нафту і від коливань гривні», — зазначив Куюн.

У той же час президент Асоціації об'єднання операторів ринку нафтопродуктів в Україні Леонід Косянчук заявляв в ефірі радіостанції Голос Столиці, що ціни на нафтопродукти знижуватися не можуть, так як гривня постійно падає.

загрузка...
Еще одна новость

Дорогу на «Чонгар» в Крыму размыли канализационные стоки

24.01.2016 г. в 09:15, krymr

Власти Красногвардейского района в Крыму рассказали подробности аварии, из-за которой произошло размывание дороги на участке московской трассы. Как сказано в сообщении пресс-службы главы Красногвардейского района, просадка грунта и частичное разрушение дорожного покрытия произошло в результате прорыва канализационных стоков. «Основную ответственность за порыв несут коммунальные службы. По сигналу ими и была выявлена проблема», – сказано в сообщении. Здесь также сообщают, что «аварийная ситуация не несет в себе опасности эквивалентной той, что произошла в городе Симферополь (28 сентября 2015 года), однако глубина обвала могла составить около 1-2 метров». Согласно информации, проезд машин по аварийному участку дороги ограничен, безопасный объезд организован непосредственно через поселок Красногвардейское. Жителям пгт. Красногвардейское при этом рекомендуют запастись водой на период…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В объектив попал лимузин будущего президента США

24.01.2016 г. в 09:15, autocentre

В ноябре 2016 года в США пройдут выборы нового президента. И уже сегодня шпионы засекли новый бронированный лимузин будущего главы государства. Президентский лимузин был заснят одним из папарацци на испытательном полигоне. Машина была изрядно закамуфлирована, однако невооруженным взглядом видно, что это будет Cadillac - достаточно посмотреть на решетку радиатора в духе кроссовера ХТ5 и седана СТ6. Как и действующий лимо-Кадиллак Барака Обамы, в основе новой машины будет также положено грузовое шасси марки GM, способное выдержать многотонную броню. Напомним, что последние 30 лет бронированные лимузины для президентов США строил исключительно концерн General Motors и, похоже, это сотрудничество будет продолжено. Еще в 2013 году американское Министерство национальной безопасности предложило модернизировать машину первого лица государства. Посмотрим,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

З’явилися нові способи викрадення машин (відео)

24.01.2016 г. в 09:15, mmr

Правоохоронці стверджують, що з’явилися нові способи викрадення машин. Які ж бувають методи крадіжок? Дивіться у відео.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть