Українські автошколи масово почали закриватися

27.02.2016 г. в 20:35, 24tv

Після створення Головного сервісного центру у автошкіл почалися проблеми.

Після ліквідації ДАІ був створений новий орган МВС — Головний сервісний центр, який перебрав на себе частину функцій ДАІ, але після трьох місяців роботи управління на повну так і не запрацював.

Досі центр не може акредитовувати автошколи для офіційної роботи та надавати бланки для екзаменування нових водіїв — тому багато людей досі залишаються без прав на водіння.

Ігор нещодавно закінчив автошколу. Водити автівку для нього – обов’язкова вимога для прийому на роботу. Причому, права були необхідні терміново. Але коли пройшов курси, в автошколі несподівано повідомили, що Головний сервісний центр не видав бланки, які необхідні для отримання свідоцтва про проходження водійських курсів. А без нього до заліку на водійські права не пускають.

Так спочатку вони посилалися на неправомірність своїх підписів, адже більшість їх співробітників знаходиться у статусі тимчасово виконуючих обов’язків, зараз у них іде посилання на розробку нормативно правових баз. Виходить, що ми стаємо жертвами реформ,

— каже слухач автошколи Ігор Сухов.

Та це не єдина проблема, з якою зіткнулися автошколи. Ще одна — це неможливість отримання акредитацій, без яких вони не мають права працювати. Тому багато автошкіл зупинили навчання. Більша частина навіть закрилась. З трьох тисяч автошкіл 60% на сьогодні не працюють. Більше 10-ти тисяч працівників в неоплачуваних відпустках, каже голова всеукраїнського об'єднання автошкіл.

До всього додалася ще й проблема для інструкторів автошкіл. Тепер вони не можуть пройти атестацію та переатестацію. Це не дозволяє їм займати свою посаду. Про можливу проблему в об’єднанні автошкіл говорили і раніше, ще перед самим створенням Головного сервісного центру та ліквідацією ДАІ.

У центрі запевняють, що всі проблемні питання вирішують. Обіцяють, що система почне діяти вже після першого березня.

загрузка...
Еще одна новость

Количество автомобилей на душу населения в Украине (последние данные)

27.02.2016 г. в 20:35, topgir

По уровню автомобилизации Украина пока что не Европа, но, несмотря на падение продаж машин, каким-то чудом мы даже приблизились к европейским меркам. Правда, худшим… Так, по состоянию на январь 2016 года, количество машин на тысячу граждан составляет 202 экземпляры. А это значит, впервые за историю независимости число машин на 1000 жителей перевалило отметку в 200 машин. По информации AUTO-Consulting, лидером по уровню автомобилизации стал Киев, где на 1000 жителей приходится уже 353 автомобиля. Это позволяет столице медленно приближаться к худшим показателям европейских стран, где аналогичный показатель стартует от 400 шт. Значительно отстает от столицы Киевская область — 271 автомобиль на 1000 жителей. Далее идут Одесская, Харьковская, Днепропетровская, Ровенская и Волынские области. Понятное…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Розподіляти кошти на утримання доріг будуть по-новому

27.02.2016 г. в 20:35, jkg-portal

В Україні планують запровадити географічно-інформаціну систему в усіх регіонах країни. Це допоможе планувати розподіл фінансування, спираючись на дані про стан шляхів. Про це повідомили в «Укравтодорі». «Геоінформаційна система автомобільних доріг має стати важливим інструментом прийняття керівництвом Укравтодору об’єктивних управлінських рішень та сприяти встановленню контролю за роботою дорожників з боку громадськості. Завдяки цій системі, Держагенство зможе планувати розподіл фінансових ресурсів виключно на основі об’єктивних даних про стан автомобільних доріг та штучних споруд, що розташовані на них», – заявив радник Голови Укравтодору Микола Березовський, голова Координаційної групи з інформаційного забезпечення дорожнього господарства України. Довідково: ГІС – спеціальна система, що дозволяє відтворити значну кількість об'єктів на координато-орієнтованій карті,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Будут ли в Украине «дешевые б/у авто» - мнение руководителя ВААИД

27.02.2016 г. в 20:35, avtoblog

На своей социальной страничке, высказал свое мнение по этому поводу О.Назаренко Буквально в конце прошлой неделе, большая часть автолюбителей, затаив дыхание ожидала, рассмотрения ВР законопроекта №3251, который предусматривал отмену акцизного сбора с б/у автомобилей. Но, как показала практика, депутаты "не успели, а потом забыли" его рассмотреть. О.Назаренко, генеральный директор генеральный директор Всеукраинской Ассоциации автомобильных импортеров и дилеров высказался по этому поводу на своей социальной страничке.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть