Заправте автомобіль! Чому не можна їздити на червоній лампочці?

29.02.2016 г. в 23:11, autotheme

Як часто ви викочуєте паливо з бензобака практично на нуль? Бували випадки? Тоді корисно буде дізнатися, як це відбивається на терміні служби автомобіля.

Звичка відкладати на потім, як правило "вилазить боком” у будь-якій справі. А ми усі, крім усього іншого, любимо економити, пошукати заправку подешевше і так далі. Але така їзда буде тільки на шкоду. Чекати доки спалахне лампочка, що свідчить про низький рівень палива у баку, не треба ніколи: дорожчим може бути.

Деякі автовласники ставлять справедливе питання – чому не можна їздити на порожньому баку через ризик попадання осаду і бруду, якщо в повному баку той же бруд знаходиться все в тому ж баку? Справедливе зауваження. І, виявляється, багато хто знає, що у баку скупчується безліч випадних в осад елементів, які всмоктуються насосом в паливну магістраль. Але ми розберемося в цьому питанні сповна.

Первинне очищення від великих часток відбувається ще у баку – через паливоприймач і сітку. Вторинне тонше очищення відбувається в паливному фільтрі. Але окрім бруду, який всмоктує в себе насос і пропускає через фільтр, малий залишок палива загрожує зовсім небажаним попаданням в магістраль повітря. Адже заповітрення системи також приводить до несправності деяких елементів, наприклад форсунок.

Що потрапляє у бензобак, окрім бензину?

Але найважливішим у разі попадання повітря є те, що насос працює вхолосту, а це дуже швидко призводить до виходу його з ладу.

Паливний насос охолоджується самим бензином, тому його робота без бензину і призводить до поломки. До речі в автомобілях з дизельними двигунами роль насоса грає ПНВТ, але і там заповітрення системи вимагає ремонту.

Крім усього іншого, що стосується бруду – у малій кількості палива різко зростає концентрація бруду, що веде до швидкого засмічення фільтру і посиленої роботи насоса. І, у випадку з дизелем, швидкому виходу з ладу ПНВТ.

Звичайно, їзда з напівпорожнім баком на трасі дозволена, але як тільки спалахує лампочка – треба заїхати на заправку.

Ось ми і підійшли до найголовнішого і, на перший погляд, нелогічнішого шкідника паливної апаратури – води. Звичайно, вода сама по собі не потрапляє у бак, але гаряче паливо потрапляє у бак через зворотну магістраль, нагріває його об’єм. І якщо бак неповний, то через систему вентиляції в нього засмоктується вуличне повітря, через різницю температур виникає конденсат.

І чим менше палива у баку, тим більше конденсату. І так раз за разом. А так, як вода важча за паливо, то вона осідає на дні і неминуче потрапляє в насос, поступово руйнуючи його. І, що найстрашніше – в паливну апаратуру безпосередньо самого двигуна.

Що призводить до корозії і інших жахливих наслідків. І це усього лише через часту їзду з мінімальною кількістю палива.

Підсумуємо?

Отже, ми усі тепер знаємо, наскільки погано їздити з порожнім баком. Тому відносьтеся до свого автомобіля дбайливо і не чекайте, поки він встане зупиниться від голоду. Вам треба запам’ятати всього декілька речей про паливо і це продовжить термін служби багатьох деталей на роки.

– Не чекай, поки спалахне помаранчева лампочка!

– Це може привести до поломки насоса або форсунок;

– Зливай бензин з бака (близько 10 літрів) двічі в рік, щоб позбавитися від бруду, що осів;

– Купуй тільки якісні паливні фільтри;

– Пам’ятайте – насосу легше, якщо у баку більше бензину, так воно попадає в нього під великий тиск.

загрузка...
Еще одна новость

Как будут дорожать авто в Украине, если доллар продолжит расти (Видео)

29.02.2016 г. в 23:11, ubr

В начале этого года эксперты, воодушевленные достаточно неплохой динамикой продаж новых авто в Украине в последние месяцы 2015г, спрогнозировали, что рынок прошел дно и теперь будет только расти. Во Всеукраинской ассоциации автомобильных импортеров и дилеров (ВААИД) подсчитали, что в 2016 г. в стране может быть реализовано 58 тыс., машин, а это на 15-16% больше, чем в минувшем сезоне. Но эти ожидания были озвучены еще до того, как в Украине начались очередные валютные качели и раскачка курса доллара в новом диапазоне: не 24-25 грн./$, а в 26-27 грн./$. Понятно, что, если национальная валюта сильно обесценится, и продавцы пересчитают ценники на иномарки по новому курсу, очереди возле автосалонов вряд ли выстроятся. Но, как заявил UBR.ua руководитель ВААИД Олег Назаренко, они…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Україна чекає партію дешевих автомобілів

29.02.2016 г. в 23:11, depo

У торговій війні між Україною і Узбекистаном першими пішли на поступки партнери з Азії. Узбекистан достроково скасував додатковий імпортний збір при імпорті товарів з України, який був введений з 1 липня 2015 року строком на один рік. Цей крок дає українській владі можливість прийняти відповідні заходи з лібералізації. Наприклад, скасувати набуле чинності з 5 грудня 2015 року рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, яке вводить додаткове мито в розмірі 12,2% на автомобілі з Узбекистану. Воно діє на нові легкові автомобілі з бензиновими двигунами об'ємом від 1 до 2,2 літра. Втім, це рішення Міжвідомчої комісії прийнято з іншим формулюванням - вона виявила "дискримінаційні та недружні дії узбецької влади у відношенні до українських автовиробників. Але початок поліпшень торговельних відносин між країнам…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Страховка не поможет: ущерб от ДТП теперь будут возмещать виновники

29.02.2016 г. в 23:11, jurliga

Верховный Суд Украины возвел права потерпевшего при ДТП в абсолют, поставив всех водителей в очень неудобное положение, считает юрист АО «Спенсер и Кауфманн» Станислав Карпов. Наличие полиса обязательного страхования не освобождает виновника ДТП от обязательств по возмещению причиненного им ущерба в полном объеме. Такая правовая позиция, которую недавно высказал Верховный Суд Украины, может кардинально изменить привычное представление об использовании договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности собственников транспортных средств (ОСАГО). В постановлении от 20 января 2016 года по делу № 6-2808цс15 наивысший судебный орган в системе судов общей юрисдикции отметил, что «право потерпевшего на возмещение ущерба за счет лица, которое нанесло ущерб, является абсолютным и не может быть прекращено или ограничено договором». Это, по мнению Верховног…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть