Як українців розводять із дешевими б/в авто на номерах ЄС

14.03.2016 г. в 17:28, ictv

У соцмережах з'явилося чимало пропозицій про покупку автомобілів на українській реєстрації за привабливою ціною.

Продавці обіцяють повний комплект документів для довгострокового перебування автомобіля на території України.

Авто на іноземній реєстрації в Україні не дивина, а тим паче у прикордонних районах. Там все дуже просто, місцевим жителям вигідно купувати такі авто та перетинати кожних 5-10 днів кордон в обов'язковому порядку, аби не порушувати митні правила та законодавство. Проте, "бізнесмени" пропонують відкрити секретні схеми, які дозволять користуватися авто на іноземній реєстраціє близько року та без виїзду з України.

Але чи можливі такі схеми насправді і як це виглядає з боку законодавства?

Про це розповів голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

- Зараз поліцію підключили до бази митниці і вони чітко бачать хто особисто і як заїжджав на авто з іноземною реєстрацією в Україну.

Тому, не вірте "бувалим", які приганяють авто на іноземній реєстрації і потім намагаються його продати, обіцяючи відкрити секрет: як їздити на ньому 1 рік. Ніяк. Тільки 5-10 днів транзит і кожні 5 днів виїжджати на "пересічку" (Обов'язковий перетин кордону на авто - Ред.).

Звичайно, є суперечності в українському законодавстві, але вони стосуються тільки нерезидентів. Наприклад, у відповідності зі статтею №380 Митного кодексу України громадянам-нерезидентам дозволяється тимчасове ввезення транспортних засобів особистого користування на строк до одного року.

При цьому в МКУ немає вимоги ставити машину на тимчасовий облік в сервісних центрах МВС, якщо термін її перебування в Україні перевищує 2 місяці.

Однак є пункт, що порядок державної реєстрації ТЗ встановлюється Кабміном. А ось в постанові КМУ №1388 у пункті 7 визначено: "Транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України для власного користування більш як на два місяці, підлягають державній реєстрації в підрозділах Державтоінспекції на строк, визначений Держмитслужбою". Таким чином за збігу 60 днів безперервного знаходження авто нерезидент зобов'язаний його тимчасово зареєструвати, або виїхати і, тим самим, пробути в Україні не 1 рік, а 60 днів. Тобто, формально постанова КМУ №1388 обмежує терміни перебування автомобіля, дозволені МКУ (хоча МКУ, як Кодекс, має вищу юридичну силу по відношенню до постанови КМУ, яка є підзаконним актом)..

Але це стосується лише нерезидентів, а за резидентам все просто: 5 днів поїздив і на "пересічку", тому вигідно на такому авто їздити тільки тим, хто живе на кордоні або поруч.

І не вірте казкам про авто комерційного призначення, на якому нібито можна їздити на тимчасовому ввезенні (польська або литовська фірма і тд).

Прочитайте уважно митний кодекс з усіма доповненнями.

Там сказано, що автомобіль комерційного призначення не може бути вантажопідйомністю менше двох з половиною тон.

А решта авто митниця визнає не комерційними, а службовими. От і все.

Зараз митниця ще й вимагає заздалегідь повідомляти про нібито "поломки на СТО" і "лікарняні" - схемах з метою продовжити термін транзиту (роблять офіційні запити).

Практикується схема: під кінець законного перебування 5-10 днів на "транзит" робиться довідка з СТО, що авто нібито в ремонті і потім явочним порядком "на митницю" через 60 днів мовляв "форс - мажор". Тепер митниця вимагає інформувати її (писати заяву) в найближчу внутрішню митницю, що у вас поламався автомобіль, та копію заяви залишати собі. Оригінал довідки з СТО про нібито ремонт необхідний для митниці для зупинення перебування авто в режимі "транзит". Максимальний термін, який дається у випадках наявності "непереборної сили" (в даному випадку - нібито поломка автомобіля) - 60 діб згідно МКУ. При виїзді з України Ви зобов'язані будете показати довідку з СТО про нібито ремонт і з СТО (акт виконаних робіт), а також копію зареєстрованої заяви у митниці про факт нібито поломки автомобіля.

Ось тільки митниця тепер перевіряє ці фіктивні СТО, які видають такі фіктивні довідки про нібито поломки транзитних авто і передає дані силовикам.

Плюс зараз митниця вимагає пред'явити сертифікат від СТО на право проведення ремонтних робіт, - пише Назаренко у Facebook.

загрузка...
Еще одна новость

Самые большие тягачи мира (Видео)

14.03.2016 г. в 17:28, newbud

Невероятные огромные мультиколесные погрузчики. Они способны перемещать то, что не под силу любой другой машине.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Пенсионерки на Lamborghini (видео)

14.03.2016 г. в 17:28, cardiagram

Двум леди пенсионного возраста дали покататься итальянский спорткар.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

ГАЗ-24-16 (1966) – Волга с 6-цилиндровым двигателем

14.03.2016 г. в 17:28, autotheme

ГАЗ-24-16 Прототип №15 (1966) – один из прототипов «Волги» ГАЗ-24, отличавшийся иным дизайном передней части кузова: сдвоенными фарами, мелкоячеситой решеткой радиатора. Прототип был оснащен V-образным 6-цилиндровым двигателем объемом 2,6 литра и механической коробкой передач.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть