Українські дороги до кінця року можуть стати платними для вантажівок вагою понад 12 тонн

16.03.2016 г. в 07:23, Униан

Згідно з документом, впровадження плати за проїзд дозволить забезпечити додаткові надходження до держбюджету для ремонту доріг.

Кабінет міністрів України з метою створення додаткових джерел фінансування дорожнього господарства пропонує до кінця поточного року запровадити на автомобільних дорогах державного значення систему збору плати за проїзд з транспортних засобів масою понад 12 тонн.

Про це йдеться в Програмі дій уряду, опублікованій на сайті Кабміну.

Як зазначається, для впровадження такої системи необхідно внести зміни до деяких законодавчих актів України, а також до Бюджетного кодексу України. Відповідальним за виконання цього завдання є Міністерство інфраструктури.

Згідно з документом, запровадження плати за проїзд автотранспорту вагою понад 12 тонн дасть змогу забезпечити додаткові надходження до держбюджету для виконання ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування, а також підвищити безпеку та конкурентоспроможність національної мережі автомобільних доріг держзначення з метою залучення транзитних вантажопотоків.

Як повідомляв УНІАН, згідно з проектом Дорожньої карти розвитку дорожньої галузі на 2015-2017 роки, Міністерство інфраструктури України у 2016 році запланувало підвищити ставку акцизу на паливо, а в 2017 році – запровадити плату за проїзд вантажного транспорту вагою понад 12 тонн.

У жовтні 2015 року Кабінет міністрів України заборонив рух транспортних засобів фактичною масою понад 40 тонн і контейнеровозів понад 46 тонн дорогами загального користування при перевезенні подільних вантажів.

Процедура вагового контролю була запроваджена в 2007 році. Через відсутність контролю за роботою вагових пунктів ця процедура перетворилася на додаткову корупційну схему і не виконувала своїх функцій з контролю за перевантаженням транспорту. До того ж, спостерігалося вибіркове використання штрафів попереднім урядом проти вільних перевізників, які конкурують з підконтрольними владі компаніями.

З ідеєю повернення вагового контролю на дорогах України у березні 2015 року виступив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський. За його словами, відсутність вагового контролю є головною причиною погіршення стану українських доріг, а самій дорожній галузі завдають багатомільярдних збитків.

Як зазначив глава дорожнього департаменту Міністерства інфраструктури України Роман Хміль, більш як 30% вантажного транспорту пересувається українськими дорогами з перевищенням допустимих вагових норм.

Ваговий контроль було скасовано з серпня 2014 року, після прийняття Кабміном мораторію на перевірки всіх підприємців, у тому числі автоперевізників. У січні мораторій було продовжено до кінця першого півріччя 2015 року, потім у червні Кабмін подовжив цю його дію до кінця 2016 року.

загрузка...
Еще одна новость

Українські дороги перетворилися на місячні кратери (ВІДЕО)

16.03.2016 г. в 07:23, Факты

Нова весна - старі проблеми. Знову сніг - понищив українські дороги. Ями скрізь - мов кратери на поверхні Місяця. А на тротуарах і газонах - купи сміття. І проблема це спільна. І автодору - який все займається Ямковим ремонтом, нарікає на клімат і відсутність капітального ремонту. І комунальників. І, звичайно, самих українців. Які забули - чисто не там, де прибирають - а там, де не смітять. Про міста після зими репортаж із Києва та Харкова. http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/1578503

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как защитить автомобиль от града подручными средствами

16.03.2016 г. в 07:23, m2motors

Как защитить свой автомобиль, если встреча с градом неизбежна? Этот вопрос мучает не одного автомобилиста. Самые рассудительные скажут – ищите укрытие (СТО, мосты, любые прочные конструкции, куда можно загнать машину, хоть козырьки на парковках супермаркетов и заправок). Но, все мы знаем – такая возможность бывает не всегда. И вот, кто-то из нас оказывается на трассе, где ближайшим укрытием могут служить разве что придорожные деревья. Что же делать в такой ситуации? -- Ситуация «Чистое поле». Тут уж вам придется полагаться только на себя и свою запасливость. Как подручные средства могут подойти коврики, желательно резиновые (те самые, которые под ногами). Они хоть немного смягчат удары градин. Также кстати будет пластиковый поддон в багажник, который имеется у большинства. Важно: если поддона нет и есть только тканевые коврики – без фиксажа они будут бесполезными,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Необычный грузовик способен за сутки построить тоннель (Видео)

16.03.2016 г. в 07:23, avtoblog

Американские конструкторы создали машину для сверхбыстрого монтажа подземных тоннелей. Уникальный грузовой автомобиль, построенный компанией Lock-Block Ltd, получил название «Zipper Truck», что в переводе означает «грузовик-молния». С одной стороны, таким образом описан принцип работы этой машины, которая соединяет бетонные блоки, как молния на одежде человека. С другой, создатели хотели указать на быстроту постройки тоннелей с использованием их разработки. Особенностью является то, что для сооружения тоннеля не требуется ни грамма цемента или других скрепляющих смесей. Блоки, по форме напоминающие детали конструктора «Лего», после прохождения «машины-молнии» «намертво» скрепляются друг с другом. По словам представителей Lock-Block Ltd, с помощью их грузовика можно за считанные часы строить автомобильные…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть