Розкіш пересування: коли українці почнуть купувати автомобілі?

22.03.2016 г. в 17:31, mmr

Українцям тепер здаються надзвичайно дорогими як імпортовані, так і наші авто.

Зараз основна частина робочого дня співробітників автосалонів складається з кави, дзвінків знайомим і перегляду соціальних мереж – у них немає навіть цікавих відвідувачів. Через девальвацію гривні і падіння доходів українців тепер не просто не по кишені покупка нових авто, а багатьом здається розкішшю навіть щоденне пересування на них – бензин став занадто дорогим, і навіть дрібний ремонт загрожує розорити бюджет пересічної української сім’ї.

Сумні цифри

За підсумками минулого року, продажі нових легкових автомобілів в Україні скоротилися на 52% – 46,546 тисяч одиниць. “З січня по грудень 2015 року крива продажів нових легкових авто в Україні так жодного разу і не змогла піднятися над показниками депресивного 2014 року”, – коментують в асоціації “Укравтопром”. Минулий рік експерти назвали найгіршим в історії продажів авто в Україні.

Нагадаємо, 2015 рік розпочався з дуже низького старту: в січні було продано лише 2 597 нових легкових автомобілів. Але це виявився не найгірший показник за рік. Як повідомляють в “Укравтопромі”, після незначного зростання в лютому (2 924 авто) продажі в березні обвалилися до рекордно низької позначки – 2 259.

Не допомогло автодилерам і зниження спеціальних ввізних мит на імпортні автомобілі – це всього лише здешевило іномарки на 2-4,3%.

Втім, ситуація погана не тільки для автоімпортерів, але і для вітчизняних виробників. Українцям тепер здаються надзвичайно дорогими як імпортовані, так і наші авто. Так, наприклад, продажі машин японського марення Toyota, за підсумками минулого року, скоротилися на 52% – 4,903 тисяч одиниць. У французького Renault – на 20%, до 4,215 тисяч одиниць. У Запорізького автомобілебудівного заводу – на 64%, вітчизняний завод зумів продати тільки 2,868 тисяч машин. І це дані тільки за найбільш затребуваними брендами серед українців. Продажі машин інших виробників просіли ще більше.

“Зараз для більшості українських сімей навіть 10-15 тисяч – абсолютно непідйомна сума, і, якщо вже вона є, її, швидше за все, витратять на покупку нерухомості, яка дешевшає з кожним днем і, на відміну від авто, може сама себе згодом окупити , якщо, наприклад, її здавати в оренду “, – говорить брокер Іван Єфименко.

Для розуміння витрат на авто: покупка і установка “зимової гуми” коштує від 2,5 тисячі гривень, літр бензину марки А-95 – від 20 гривень. В середньому по Києву в день водій проїжджає 20-25 км. За найскромнішими підрахунками, у вельми ощадливого власника малолітражки на паливо в місяць потрібно не менш ніж 500 гривень.

Страшні відсотки

Чи не надає оптимізму ринку автопродажів і ситуація з автомобільним кредитуванням.

“Мало того, що долар стрибнув, тепер ще й кредити на авто стали захмарними. Ще рік тому кредит на покупку авто можна було знайти під 17% річних, зараз такі кредити вже видають під більш 18% річних, а долар і євро продовжують рости, що призводить до збільшення вартості авто в гривні “, – нарікає киянин Ілля Юркевич, який має нове авто сімейного класу на зміну своєї старенької і невеликий Skoda.

Але не тільки ростуть ставки за кредитами – на ринку взагалі скорочується кількість такого роду пропозицій. За даними компанії “Простобанк Консалтинг”, зараз лише 12 банків з Топ-50 пропонують кредити на нові авто, на б/в – тільки два. Рік тому таких установ було 17 і 9 відповідно. Все ще високі ставки за депозитами, а також зниження пропозиції позначилося і на середніх ставках.

“Кредити на нові авто коштують на сьогоднішній день в середньому 18,9-20,4% річних, що на 0,6-1,2 процентного пункту вище, ніж рік тому. Досить дешевими і незмінними в вартості залишаються кредити терміном на один рік – 13,7% річних. Це пояснюється наявністю партнерських програм з автоімпортерами і автосалонами, коли на окремі моделі авто встановлюються знижені процентні ставки при оформленні кредиту на рік-півтора з авансом позичальника 50-80% “, – говорить аналітик” Простобанк Консалтинг “Іван Нікітченко.

“Останні роки ми спостерігали обвал автопродажів в Україні і, як наслідок, числа виданих автокредитів – падіння ринку нових авто на 52% в 2015 році і на 54% в 2014 році. При цьому скоротилася частка проданих в кредит авто – з 15-20% до 10-15% в залежності від марки. Таким чином, високі ставки за кредитами, а також стагнація авторинку в цілому не дозволяють зробити позитивний прогноз на 2016 рік “, – вважає Нікітченко.

На думку експерта, за сприятливого розвитку ситуації (стабільному курсі гривні, початку зростання ВВП, стабілізації в зоні АТО), можна чекати невеликого пожвавлення на ринку з осені 2016 року. Слідом за ставками по депозитах на 1-2 п.п. можуть знизитися ставки з автокредитів, а зростання продажів може збільшити кількість банків-кредиторів на одну-дві установи.

Повернутися до докризового рівня, коли на ринку близько трьох десятків великих банків давали автокредити під 15-16% річних, при найбільш оптимістичному сценарії Україна зможе до кінця 2017 року.

загрузка...
Еще одна новость

Nissan e-NV200 стал членом королевской семьи

22.03.2016 г. в 17:31, carreviewauto

Две электрических модели Nissan недавно были отправлены в автопарк дворца в Монако. Nissan e-NV200 будут использовать для пассажирских перевозок и транспортировки грузов. Автомобили были получены лично князем Альбертом II на торжественной церемонии, которая прошла во Дворце. Они стали частью стратегии властей Монако по сокращению выбросов парниковых газов. «Сокращение вредных выбросов является жизненно важным. Наша страна ставит перед собой амбициозные цели. Наша задача – добиться снижения выбросов СО2 на 50% к 2030 году. Конечная цель – нейтрализовать выбросы СО2 к 2050 году», — сообщил Альберт II. В 2012 году в Монако уже сократили выбросы на 13,2%, превзойдя свои цели на 2008-2012 годы, в которых было запланировано снижение уровня выбросов н…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Гиперкар Bugatti Chiron за 2,4 миллиона евро засветился на общественных дорогах

22.03.2016 г. в 17:31, topgir

Как ты помнишь, всего несколько недель назад Bugatti представила свою новинку Chiron. Руководство компании тотчас заявило, что, несмотря на впечатляющий ценник (от €2,4 млн.), немало богачей оформили предварительные заказы. И, судя по всему, некоторые уже даже получили свои авто. Так, на днях, в Вольфсбурге (Германия), Bugatti Chiron был замечен на дорогах общего пользования. На номерах и без какого либо камуфляжа. А это значит, что перед нами, скорее всего, вполне «жизнеспособный» клиентский автомобиль. Напомним, Бугатти Широн имеет мотор, развивающий 1500 л.с. и 1600 Нм. Разгон до первых 100 км/ч – 2,5 секунды. От 0 до 200 км/ч — 6.5 с, а от 0 до 300 км/ч — 13.6 с. Максималка составляет 420 км/ч. …

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

"Приват" повысил цены на своих заправках

22.03.2016 г. в 17:31, censor

В период с 21 на 22 марта на АЗС, которые входят в пул компаний "Приват", стоимость бензина и дизельного топлива выросла на 50 копеек. Об этом со ссылкой на НефтеРынок сообщает БизнесЦензор. Теперь цена топлива по всей сети составляет 17,95-18,00 грн/л для А-92, 18,45-18,50 грн/л для А-95 и 18,65-18,70 грн/л для А-95 премиум. Как писал БизнесЦензор, с 19 по 20 марта у большинства операторов украинских автозаправочных станций цены на бензин и дизельное топливо выросли от 30 копеек до одной гривни.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть