Перспективний автомобіль ЛуАЗ “Прото”

23.03.2016 г. в 14:26, mmr

В кінці 80-х в Ленінграді був створений експериментальний джип «Прото», який істотно випередив свій час і передбачив цілий напрям сучасного автомобілебудування.

Паралельно з колективом Луцького автозаводу, що в поті чола працювали над власною версією маленького універсального позашляховика, в боротьбу включилася пітерська команда талановитих конструкторів на чолі з керівником проекту Геннадієм Хаіновим. З тим самим Хаіновим, який зі своїм однодумцем Дмитром Парфьоновим колись побудував двійнят «Лаур», які підкорили генсека Горбачова, який згодом забезпечив хлопцям умови для подальшої творчої роботи. Тоді НАМІ спеціально під них організував в Ленінграді невелику лабораторію макетування перспективних автомобілів. Як творці стилю «Прото» були залучені талановиті дизайнери А. Костевич і А. Сунтєєв. Приступивши до розробки на початку 1988 року, Хаїн з колегами зробили джип менше ніж через рік. Хоча умови були поставлені жорсткі, і не тільки за термінами. При суворо обумовлених габаритах салон майбутньої машини повинен був мати максимальну місткість. На перше місце також ставилося паливна економічність. Не варто було забувати і про надійність, ремонтопридатність, прохідність, можливості трансформації салону і кузова.

«Прото» вийшов хоч куди. Це відчувалося вже по нетривіальній зовнішності. Автомобіль виглядав свіжо і цікаво. Форми кузова були досить прості, але в той же час нетипові. Такий результат досягався стилістичними нюансами. Ламана поясна лінія оживляла плоскі панелі кузова, додаючи силуету машини динамічності.

Вільному польоту фантазії дизайнерів «Прото» сприяла конструкція кузова, що складається з сталевого штампованого каркаса і навішених на нього пластмасових легкознімних панелей.

Однак ода промислового мистецтва була незавершеною. І виною тому – рульове колесо, до болю знайоме за тольяттинським «Самаоюа». Сюди просилося щось інше, більш витончене, що, втім, і передбачалося спочатку. Але, як часто буває, банально не вистачило часу на опрацювання дрібниць. Тому кермо довелося взяти від ВАЗ-2108, а бардачок просто позначили контурами.

Під інтегральним капотом, який відкидався разом з крилами, переховувався «таврійський» двигун МеМЗ-245. А ось трансмісія була повністю оригінальна. Коробка передач 6-ступінчаста, синхронізована, причому дві перші передачі – понижуючі. Зважаючи на те, що в схемі відсутній міжосьовий диференціал, підключення переднього моста було можливо лише в режимі їзди по бездоріжжю.

Цікавою особливістю були шарніри рівних кутових швидкостей, застосовані в приводі не тільки передніх, але і задніх коліс. Досить незвичайна для джипа виявилася і задня пружинна залежна підвіска типу Де Діон, де головна передача закріплювалася на кузові через шумоізолюючі елементи. На дану схему пішли заради зменшення вантажної висоти. Крім рівної підлоги, вдалося виграти місце для бензобака об’ємом 42 літра. Силовий агрегат, передня підвіска і головна передача являли собою єдиний вузол, змонтований на окремому підрамнику. Тобто всю механіку в зборі можна було викотити з-під автомобіля, не проводячи розбирання кузова.

загрузка...
Еще одна новость

По какой процедуре предлагают разрешить временный ввоз на 1 год иностранных авто. Анализ законопроекта

23.03.2016 г. в 14:26, autoconsulting

Как уже сообщалось, премьтер-министр Украины Арсений Яценюк дал распоряжение министру инфраструктуры либерализировать временный ввоз в Украину автомобилей иностранной регистрации. Сегодня же на портале Верховной Рады появился уже зарегистрированный законопроект №4223 "Проект Закону про внесення змін до статті 380 Митного кодексу України (щодо створення сприятливих умов для використання автомобілів з іноземною реєстрацією)". проанализировал его текст. Инициатором законопроекта стал депутат Балога. Как и в предыдущих редакциях, о которых уже рассказывал и которые были обнародованы на сайте Закарпатской ОГА, в тексте официально зарегистрированного проекта закона содержится увеличение допустмимого срока пребывания автомобиля в Украине иностранной регистрации на срок до 1 года (365 дней). Но существует возможность продлить этот срок еще на 60 дней. Депутат предлагает, что владелец такого авто в срок 2…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Антимонопольники кажуть, що пальне подорожчало безпідставно

23.03.2016 г. в 14:26, gazeta

Подорожчання бензину на 1 грн за літр в деяких автозаправних мережах не обгрунтовано. 19-21 березня бензин подорожчав на автозаправках WOG, OKKO, Shell і SOCAR. У цих мережах встановлюють однакові ціни, що обмежує конкуренцію, вважають в Антимонопольному комітеті України. "Комітетом розпочато розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ "ВОГ Рітейл", ПП "Окко нафтопродукт", ТОВ "Альянс Холдинг", ТОВ "СОКАР ПЕТРОЛЕУМ" і ТОВ "Паралель – М ЛТД" порушення законодавства про захист економічної конкуренції", – йдеться у повідомленні. Ціна за літр бензину А-95 в даних мережах встановилася на рівні 21,99 грн.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Які характеристики важливі при виборі літніх шин

23.03.2016 г. в 14:26, gazeta

Через кілька тижнів автомобілісти мінятимуть зимові шини на літні. Ті хто, не має літніх коліс зіткнуться з проблемою вибору літніх шин. Літня шина має багато характеристик, тому ми пропонуємо основні характеристики, на які потрібно звернути увагу, купуючи нові літні шини. Профіль шини. Профіль допомагає автомобілю відпрацьовувати нерівності на дорозі. Чим вищий профіль ґуми - тим більше він поглинає удар після потрапляння у яму. Високий профіль добре використовувати, якщо найчастіше їздите по дорогах, де багато ям і не можливо розвинути високу швидкість. Низький профіль зменшує крен автомобіля у поворотах забезпечую кращу стійкість у поворотах. Проте, про потраплянні у яму є велика ймовірність розриву колеса та деформації диска. Ширина шини. Широка шина дає краще зчеплення на сухій дорозі, оскільки "пляма контакту" більш…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть