Під Черкасами випробували “Тритона” – бронеавтомобіль для кордону з Росією

23.03.2016 г. в 16:27, ridna

У Навчальному центрі Державної прикордонної служби України імені генерал-майора Ігоря Момота біля Черкас випробовували техніку нового зразка, а саме колесної бронемашини з посиленим протимінним захистом “Тритон”. В рамках інженерно-технічного облаштування кордону з РФ ця техніка незабаром надійде на озброєння до Східного регіонального управління.

Протягом декількох днів у польових умовах проводилось тестування бронеавтомобіля, який призначений для прикриття загрозливих напрямків, ведення спостереження та передачі інформації до центрів управління службою прикордонних підрозділів.

Цей варіант бронемашини розроблений інженерами саме для Держприкордонслужби. Машина має бронювання, що відповідає другому рівню STANAG 4569. “Тритон” здатен захистити екіпаж при підриві протитанкової міни потужністю до 6 кг вибухівки.

Для ефективного спостереження за обстановкою на кордоні машина оснащена комплексом наземної розвідки, зокрема радіолокаційною станцією та тепловізійною установкою. “Тритон” може перевозити додатково до 4 осіб наряду у віддалені зони, де вони зможуть в автономному режимі нести службу до 7 діб. Для цього бронемашина оснащена дизель-генератором, автономним опаленням та системою кондиціонування. Для передачі даних на “Тритон” встановлена супутникова система.

В ході попередніх випробувань прикордонники вже подавали розробникам низку пропозицій по вдосконаленню функціоналу транспортного засобу. Усі вони були враховані при підготовці автомобілів до експлуатації.

загрузка...
Еще одна новость

Статистика пробок: худшие города для автомобилистов

23.03.2016 г. в 16:27, avtomaniya

Эксперты Аналитическая компания INRIX, исследующая данные о трафике по всему миру, назвала страну, благополучное экономическое положение которой привело к худшей ситуации с пробками на планете. Самыми крупными пробками на планете могут похвастаться Соединенные Штаты. Средний житель пригорода американского мегаполиса, регулярно путешествующий из дома на работу и обратно, проводит в пробках до 50 часов в год. Однако, обитатели пригородных зон крупнейших городов США тратят куда больше: к примеру, худший результат по стране составляет 81 час в год и принадлежит Лос-Анджелесу, жители Вашингтона и Сан-Франциско тратят по 75 часов в год, и тому подобное. Стоит отметить, что первенство по этому показателю среди мировых столиц принадлежит все же не американской, а британской: лондонцы могут проводить в пробках до 101 часа в год, однако, по данным аналитиков, следующие за Лондоном пя…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Китайский TREV - автомобиль, которого никто не ожидал

23.03.2016 г. в 16:27, gogetnews

Женевский автосалон порадовал многими интересными новинками, но самым интересным экспонатом стал автомобиль, над разработкой которого потрудилась китайская компания Techrules. Особенность новой машины закачается в том, что китайские разработчики решили при ее создании применить сразу несколько своих инновационных технологий, получивших название Turbine Recharging Electric Vehicle или коротко TREV. Главной новинкой стало использование мастерами газотурбинного мотора с генератором, который заряжает батареи. От этих батарей затем производится питание сразу шести электрических моторов, общая мощность которых оставляет 1044 лошадиные силы. Впрочем, специалисты утверждают, что многие детали универсальны, а поэтому в случае необходимости их можно будет купить в крупных онлайн-магазинах, таких как автозапчасти на ru.all.biz…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Перспективний автомобіль ЛуАЗ “Прото”

23.03.2016 г. в 16:27, mmr

В кінці 80-х в Ленінграді був створений експериментальний джип «Прото», який істотно випередив свій час і передбачив цілий напрям сучасного автомобілебудування. Паралельно з колективом Луцького автозаводу, що в поті чола працювали над власною версією маленького універсального позашляховика, в боротьбу включилася пітерська команда талановитих конструкторів на чолі з керівником проекту Геннадієм Хаіновим. З тим самим Хаіновим, який зі своїм однодумцем Дмитром Парфьоновим колись побудував двійнят «Лаур», які підкорили генсека Горбачова, який згодом забезпечив хлопцям умови для подальшої творчої роботи. Тоді НАМІ спеціально під них організував в Ленінграді невелику лабораторію макетування перспективних автомобілів. Як творці стилю «Прото» були залучені талановиті дизайнери А. Костевич і А. Сунтєєв. Приступивши до розробки н…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть