ЛАЗ намагається подавати «ознаки життя»

26.03.2016 г. в 10:50, mmr

Власники переконують, що Львівський автозавод ще діє.

Нещодавно власник «Сіті Транспорт Груп» опублікував прес-реліз, де заявив про те, що в ЗМІ йде проплачена PR-атака на Львівський автобусний завод, а фотографії зруйнованих цехів заводу є знімками інших підприємств Львівської області.

Нагадаємо, мова йде про знімки Galinfo, які отримали журналісти видання, проникнувши на територію підприємства. На знімках цехів немає обладнання і навіть елементів оздоблення – лише голі стіни з графіті і слідами невеликих пожеж.

Те, що цех ЛАЗу по вулиці Стрийській не може працювати, підтверджують і прості львів’яни. З вулиці легко зрозуміти, що цехи давно занедбані.

Однак у Львівського автозаводу є і трохи площ, що знаходяться в менш жалюгідному стані. У грудні туди навіть змогли пройти колишні працівники ЛАЗу разом з представниками виконавчої служби і поліцією.

“Ми бачили 8 кузовів туристичного півтораповерхового автобуса ЛАЗ-5208 і 13 тролейбусів. Також ми бачили опечатані приміщення, де стояли транспортні засоби. Ми вважаємо, що це не просто кузови, а готові вироби, проте ні нас, як колишніх працівників, ні виконавчу службу до них не пустили”, – Людмила Присяжнюк, керівник Вільної профспілки «автобусобудівники».

Працівники впевнені, що автобуси були зроблені ще в 2011 році для виставки в Ганновері і знаходяться в розшуку як власність боржника. Однак перевірити номери агрегатів завадила охорона.

У Львівській облраді також знають, що деяка частина майна ЛАЗу збереглася. За словами депутата Вікторії Довжик, зараз власність заводу розділена між різними юридичними особами, і деякі з них володіють не руїнами, а справжніми цехами. При цьому виробництво там все одно не ведеться, підкреслила Довжик.

У лютому депутати Львівської міськради підтримали ініціативу Довжик звернутися до генерального прокурора і міністра МВС з вимогою проконтролювати розслідування справи ЛАЗу і захистити інтереси держави. Там вже давно домагаються націоналізації підприємства.

Тим часом, на ЛАЗі вважають київську і львівську муніципальну владу своїми ворогами, які намагаються за рахунок «піар – війни» уникнути необхідності платити за рахунками.

“«Рятувати» ЛАЗ не потрібно, просто оплатіть чесно поставлену комунальну техніку, заплатіть людям заслужено зароблену зарплату, дайте повернути взяті на виробництво кредити і забезпечте прозорі конкурентні умови для роботи підприємства в Україні”, – Андрій Матвієвський, керівник юридичного департаменту.

Нещодавно ЛАЗ виграв справу проти КП «Київпастранс». Суд зобов’язав виплатити підприємству понад 118 млн грн за поставлені раніше тролейбуси-гармошки. Договір про їх постачання було укладено 21 травня 2012 року, але оплату ЛАЗ так і не отримав. У суді адвокати заводу довели, що «Київпастранс» мав достатньо коштів для своєчасного розрахунку.

Це рішення ляже на верх величезної стопки юридичних справ, пов’язаних з ЛАЗом, перше з яких з’явилося майже відразу після продажу акцій підприємства за 5,5 млн доларів, хоча вартість майна становила 500 млн доларів.

загрузка...
Еще одна новость

10 міфів про ГБО

26.03.2016 г. в 10:50, cikavosti

Міф перший. Установка ГБО погіршує роботу двигуна на бензині Міф заснований на тому, що правильна установка ГБО і його налаштування досить складні, і якщо це зробити некваліфіковано, таке явище дійсно буде мати місце. Однак навіть в цьому випадку мова може йти лише про незначну перевитрату бензину зі збереженням тягових зусиль і динаміки двигуна. Міф другий. ГБО можна ставити на турбовані двигуни Міф народився з простої причини, що встановлення газа на автомобиль розраховане на карбюраторні машини, на турбований двигун дійсно встановити неможливо. Однак сучасне ГБО інжекторного типу забезпечує потрібний тиск уприскування і може безперешкодно ставитися на всі типи турбованих двигунів без обмеження. Міф третій. Для газу потрібні особливі свічки Це абсолютно не відповідає істині, хоча деякі фірми дійсно випускають свічки запалювання з маркуванням LPG (для…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Найкращий у світі автомобіль 2015 року (відео)

26.03.2016 г. в 10:50, znaj

За версією World Car of the Year 2016, Mazda MX-5 Miata отримала статус кращого автомобіля в світі. За титул кращого автомобіля року змагалися Audi A4 і Mercedes-Benz GLC. Про це написав Кореспондент. Стало відомо, що Mazda MX-5 Miata відзначилася дизайном і взяла першість у номінації за кращий дизайн, випередивши Jaguar XE і Mazda CX-3. Перше місце в рейтингу кращого представницького автомобіля виборов BMW 7 Series, який обійшов Audi Q7 і Volvo XC90. Honda Civic Type R I, Mercedes-AMG C 63 Coupé і Audi R8 Coupe змагалися …

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Світовий автопром йде в Україну

26.03.2016 г. в 10:50, famozio

Хороша новина надійшла від майбутніх інвесторів. Делегація німецької економіки в Україні заявила про намір побудувати заводи з виробництва автомобільних деталей. Нові заводи з’являться на Західній Україні в найближчі роки. В Делегації підкреслюють, що співпраця між Україною та Німеччиною зростає. З березня 2013 року присутність економіки Німеччини в Україні зросло на 5,1%, а кількість юридичних осіб з німецьким участю — на 6%. У заяві наголошується, що на виробничих майданчиках в західному регіоні України вже працюють близько 25 тис. осіб. Німецькі постачальники автокомпонентів мають намір створити ще 9-10 тис. нових робочих місць. Імпорт з Німеччини в Україну впав у 2015 році на 18,4%, але в нинішньому році вже показав зростання на 11,8%. Ріс і експорт українських товарів …

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть