Як в Україні їздити на дешевих іномарках з Європи

29.03.2016 г. в 09:03, famozio

Журналісти Фактів вирішили з’ясувати, чи існує автомобільний рай. І виявилось, що він є.

Знаходиться це місце всього в тридцяти кілометрах від українського кордону, в Словаччині.

Це типовий словацький авторинок, більша частина клієнтів якого – українці.

Таких автобазарів в містечку Михайловці неподалік від українського кордону з десяток. Тут можна обрати собі чотириколесного друга за дуже адекватними цінами.

— Тут продають вживані машини – на будь-який смак. В першому ряді – найдешевші, від 1700 євро.

В другому ряді вишикувалися авто вищого класу і з меншим пробігом. Ціна від 12500 євро, — кажуть продавці.

Що цікаво, що у нас таку машину можна купити за 25 тисяч євро мінімум.

Тут же за 25 тисяч євро можна взяти практично новий Мерседес Є-класу, стандарту Євро-6. Також в асортименті представлені українські хіти для мажорів. Так, наприклад, Porsche Cayenne 2007 року випуску, який так полюбляють в Києві, коштує всього 20 тисяч євро.

Для тих, у кого в кишенях грошей поменше, є більш бюджетні варіанти – 3 тисячі євро, півтори тисячі євро і навіть Daewoo Lanos за 820 євро. Українцям такі ціни тільки сняться. Користуються європейською економією лише жителі прикордоння. В Ужгороді практично кожна друга машина – на іноземних номерах.

— Мій Mercedes відкатав вже 17 років по Європі. Та водіїв вік машини не бентежить – вживаним європейським авто довіряють більше, ніж новим вітчизняним. Та й ціни українські кусаються, — каже український водій Олексій.

Втім, на машинах економлять і депутати. Так, Павло Вереш, депутат Ужгородської міської ради на машині заощадив 15 тисяч євро. — Машини такого стану важко знайти в нас, тому що в нас дороги гірші. Даний автомобіль обладнаний дизельним двигуном, який у нас в країні не продається.

Заплатив я за нього трошечки більше п’яти тисяч євро, ну 5100 євро. Та є нюанс — машина досі на чеських номерах, — каже депутат. Та якби Павло її розмитнив — заплатив би всі ті ж 20 тисяч євро.

Розмитнення нового авто – це в середньому 50 відсотків податку від його вартості. За б/в авто доведеться викласти 100 відсотків. Все залежить від об’єму двигуна.

Зверху ще 20 відсотків ПДВ. Авто в результаті такої математики стає просто золотим. Така схема є хіба що в Росії. Але зекономлені гроші – це додатково витрачений час. Любиш авто за невисокими для України цінами – люби і за кордон кататися. Це – найшвидші в світі закордонні подорожі. Всього кілька хвилин – і можна повертатися на батьківщину, аби ще п’ять днів легально розсікати на іноземних номерах. Якщо спізнитися, можна отримати штраф до восьми з половиною тисяч гривень.

Та й тут водії знайшли вихід – на митницю привозять довідки зі станцій обслуговування. Якщо власник має легальний автосервіс, то він має право виписати, що машина знаходилася в його сервісі на ремонті. Однак, офіційно забрати у водія машину лише за відсутність українських номерів – ніхто права не має.

Водії, котрі уникають розмитнення, стверджують: раді жити за законом і поповнювати державну казну хоч сьогодні. Але хай і держава зробить для них бодай щось. Тож, для більшості українців найближчим часом джипи по 5 тисяч євро залишаться мрією, а Lanos по дев’ять – реальністю.

загрузка...
Еще одна новость

Видеохит: что происходит на автомойке, когда никто не видит (видео)

29.03.2016 г. в 09:03, Сегодня

В сети появилось курьезное видео, на котором один из сотрудников автомойки решил попробовать себя в роли "Железного человека". Как видно, мужчина попытался с помощью мощный струй воды взлететь в воздух, что у него даже получилось на несколько секунд, после чего последовало болезненное падение. За несколько дней ролик посмотрели более 170 тысяч человек.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Експерт розповів, що потрібно для того щоб світові автовиробники запрацювали в Україні

29.03.2016 г. в 09:03, famozio

Цього тижня німецькі постачальники деталей для автопромисловості заявили про наміри побудувати нові заводи у Західній Україні протягом наступних кількох років. Для того, щоб в Україні масово почали будувати заводи світові автоконцерни, потрібно спростити митні та податкові процедури, вважають у компанії «МПП-консалтинг». «Важливо, щоб нам було вигідно не лише імпортувати, а й експортувати машини. Для цього необхідно більшість мит на вживані автомобілі, як це зробили у Польщі», — говорить Gazeta.ua Павло Мельник, керівник компанії «MПП консалтинг». За його словами, зменшення мит призведе до подешевшання автомобілів. Як наслідок, в Україну заводитимуть значно більше потриманих іномарок. «І вже після цього провідні світові автовиробники почнуть будувати в країні свої заводи, щоб почати…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Сети автозаправок в Украине продолжили повышать цены на бензин

29.03.2016 г. в 09:03, censor

28 марта крупные сети автозаправочных станций в Украине повысили стоимость бензина и дизельного топлива. Цены выросли в сетях Marshal, "Роснефть", "Фактор", "Катрал". А-92 подорожал у SUNOIL. Рост составил 10-50 коп./л. Вопреки общей тенденции "Укр-Петроль" понизил стоимость ДТ на 45 коп./л, установив минимальное предложение на рынке – 15,95 грн/л. Эти изменения привели к росту средних розничных цен по Украине. Так, бензины А-92 (19,37грн/л) и премиальные марки "пятого" (21,04грн/л) поднялись на 4 коп./л. А-95 (20,08грн/л) прибавил 3 коп./л. ДТ (17,12грн/л) вырос на 1 коп./л. Заправки "Привата" дважды поднимали цены на топлива на прошлой неделе. Также подорожание было отмечено в сетях, работающих в нижнем ценовом…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть