КрАЗ-260 – потужна вантажівка військового та цивільного призначення

01.04.2016 г. в 20:45, o-doroge

Потужний вантажний автомобіль підвищеної прохідності КрАЗ-260 був розроблений в конструкторському бюро Кременчуцького автозаводу в кінці 60-х років. Машина призначалася для заміни застарілої моделі КрАЗ-255. Новий автомобіль оснастили суцільнометалевою кабіною, яку зрушили вперед для кращого огляду. Рішення було досить конструктивним, так як за рахунок її переміщення з’явилася можливість подовжити кузов. У кінцевому рахунку вантажопідйомність машини збільшилася на 15 тонн, пише poradu.pp.ua.

Однак серійне виробництво КрАЗ-260 було припинено саме через нову кабіну, вірніше, її відсутність. На заводі виникли довготривалі труднощі з виготовлення каркаса. Дослідно-промислову партію КрАЗ-260 вдалося випустити лише в 1979 році. Повномасштабне серійне виробництво автомобіля почалося в 1981-му і тривало протягом дванадцяти років. З 1993 року з конвеєра став сходити КрАЗ-6322. Нова машина відрізнялася від попередньої покращеними характеристиками.

Застосування всюдихода

Модель КрАЗ-260 використовувалася в народному господарстві СРСР як надійний великовантажний перевізник, який міг пройти по будь-яких дорогах з твердим покриттям, а також по бездоріжжю. Характеристика КрАЗ-260 дозволяла задіяти машину у військових цілях: для перевезення особового складу і господарських вантажів практично в кожній військовій частині по всій території Радянського Союзу. Також автомобіль застосовувався на аеродромах для буксирування літаків вагою до 75 тонн.

Конструкція

Вантажівка КрАЗ-260, фото якої демонструють її потужність, оснащується металевим кузовом з відкидним заднім бортом, лавами вздовж бічних бортів і брезентовим тентом у комплекті з підтримуючими дугами. Висока прохідність автомобіля забезпечується постійно включеним повним приводом, короткими обвісами, високопрофільним протектором покришок. Кабіна максимально насунута на моторний відсік, капот короткий і широкий, полого спускається до решітки радіатора. Компонування передка машини забезпечує хороший огляд місцевості з водійського сидіння. Фари вбудовані в масивний передній бампер, який представляє собою штампований модуль з 10-міліметрової сталі. Схема шасі тривісна, всі три моста є провідними.

Силова установка

На КрАЗ-260 встановлюється дизельний восьмициліндровий двигун марки ЯМЗ-238Л з V-подібним розташуванням циліндрів. Мотор розвиває потужність в 300 к.с. при 2100 оборотів в хвилину. Робочий об’єм циліндрів становить 14866 куб.см. Швидкість автомобіля – близько 80 км/год, що для машини такого класу є непоганим показником, однак темпи пересування вантажівки не мають ніякого значення, оскільки у неї інші завдання, наприклад, висока прохідність. І з цим вона справляється.

Двигун оснащений передпусковим підігрівачем, необхідним для запуску в зимовий час, оскільки при низькій температурі всі агрегати і вузли силової установки промерзають на стоянці. Паливних баків три: два основних по 165 літрів і один резервний ємністю 50 л. Трансмісія КрАЗ-260 являє собою коробку передач марки ЯМЗ-238Б: чотириступінчасту, синхронізовану. Коробка передач поєднується з демультиплікатором. Двоступенева роздавальна коробка оснащена електропневматичним пристроєм для перемикання швидкостей. У роздатку також вмонтований диференціал. Середній міст машини прохідний. Механізм рульового управління з гідропідсилювачем.

Ходова частина

Всі підвіски КрАЗ-260 ресорні, двохблокові, розраховані на трикратне перевантаження. Амортизація автомобіля забезпечується телескопічною гідравлікою. Гальма на всіх колесах барабанного типу з пневматичним приводом. Повітря високого тиску надходить з пневмосистемного ресівера, який функціонально з’єднаний з поршневим компресором в режимі працюючого двигуна. Стоянкове гальмо не залежить від пневмосистеми автомобіля, що працює за энергоакумуляторним принципом.

загрузка...
Еще одна новость

У Львові жінка провчила водія маршрутки за розмови по телефону

01.04.2016 г. в 20:45, ulvovi

Що робити з хамством у громадському транспорті? А з водіями, які говорять по телефону? Львів’янка знайшла вихід, як варто боротися з невихованими водіями. За те, що водій постійно говорив по телефону, не звертав уваги на зауваження пасажирів та подекуди навіть хамив їм, жінка вирішила його трохи провчити. От і зателефонувала до патрульних, повідомила про цей випадок і по всьому. Без насилля, криків чи сварок. Як зазначила сама жінка, пасажирка транспортного засобу, водій не реагував на зауваження й постійно говорив по телефону, цим самим, порушуючи закон. Зрештою, на основі заяви пасажирки, патрульні створили адміністративну постанову й наклали на любителя говорити по телефону штраф у розмірі 425 гривень. Сплатити таку кількість грошей тільки за розмову по телефону – дуже не хочеться. Однак можливо саме це навчить водіїв не порушувати правила безпечного пересування…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

У Києві 6-бальні затори

01.04.2016 г. в 20:45, vechirniykiev

У столиці утворилися 6-бальні затори. Про це інформує портал Yandex.maps. Найбільші "тягнучки" в центрі міста - на Хрещатику, на вулиці Богдана Хмельницького, вулиці Олеся Гончара, вулиці Антоновича, Великій Васильківській, де швидкість руху транспорту становить усього 5 км на годину. Крім цього, за повідомленнями порталу fakty.ictv.ua, на бульварі Тараса Шевченка біля станції метро Університет зіштовхнулись тролейбус, інкасаторська машина та легкове авто. Це ДТП спричинило затори і біля станцій метро Театральна та Льва Толстого.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Первоклассный дрифт на городской дороге (Видео)

01.04.2016 г. в 20:45, avtoblog

Водитель показал великолепный мастер-класс, дрифтуя на дорогах общественного пользования. Мы уже не раз говорили о том, что так называемый "арабский дрифт" - самый впечатляющий и самый экстремальный. Водитель автомобиля Киа, показал превосходную технику вождения. Однако свое мастерство рабский водитель предпочел демонстрировать непосредственно на городских общественных дорогах. Резкие маневры, большая скорость и громкая музыка - смотрится все это очень эффектно, но со своей стороны мы призываем не повторять подобного и придерживаться безопасного стиля езды. Великолепный "дрит по-арабски" смотрим в видео материале.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть