Обман на СТО

14.04.2016 г. в 18:20, reaction

До “Електронної книги скарг України” написав Тарас, котрий перконує, що сервісний центр займається обманом клієнтів.

Ось його лист:

“26.02.16р. не зміг завести автомобіль форд-фокус. Позвонив на СТО Авто-Альянс, там відкинули думку що зламався вимикач блокіровки, який вони ставили. Скоріше за все треба перепрограмувати іммобелайзер, для цього евакуатором доправити машину на їх СТО або на інше, де підтримують програму гарантії на машину. Найближчим СТО було Віннеравтомотів, що на пр-ті Московський 24д м.Київ, де рік тому і був придбаний автомобіль. Мененжер Євгеній пообітцяв до кінця дня рішити проблему, але потребував розписатись у нього, що у разі вини автовласника потрібно буде заплатити 270 грн.

Через свою чесність, мененжеру було повідомлено про вимикач блокіровки. В кінці дня дзвонить мененжер і повідомляє, що займуться з’ясуванням проблеми тільки після демонтажу вимикача блокування, що обійдеться в 1200 грн. На мої зауваження що, по-перше це встановлено офіційно і є запис в сервісній книжці (між іншим, він так і не поцікавився сервісною книжкою), а, по-друге, демонтаж двох дротів і вимикача, який встановили за 65 грн і на протязі 15 хв. (файл ford blok.) не може стільки коштувати. Ну якщо це два дроти то в межах 300 грн. На другий день мененжер повідомляє, що не важливо скільки дротів і взагалі може у вимикачі є чіп і він збив програму іммобелайзера через це за демонтаж -1200 грн. В розмові він багато вішав технічної “лапші” і ні один мій аргумент не хотів враховувати. Я зрозумів, що це чистий шантаж, бо наймати знову евакуатор і везти машину в друге СТО обійдеться в такі ж кошти плюс затрати часу, тому я і погодився. Машина була готова через півтори години. Вимикач блокування був демонтований, хоча він не поламався і його можна було провірити тестером без демонтажу. Оплатили за демонтаж двох дротів з вимикачем і перепрограмування іммобелайзера-1425,00 грн.

Через це виникло ряд питань.

1). Чому вартість демонтажа двох дротів з вимикачем (фото у файлі) коштує 1200 грн, коли його встановлення з матеріалами коштувало 65 грн?

2). Чому це не зараховано по статті “при вині автовласника потрібно буде заплатити 270 грн” а стали вимагати 1200 грн?

3). Чому СТО Віннеравтомотів, що на пр-ті Московський 24д м.Київ не признає роботи проведені на іншому офіційному СТО і відмічені в сервісній книжці?

4). Чому демонтовано справний вимикач блокіровки, який без будь яких проблем використовувався більше року і який може тестером провірити любий електрик без демонтажу?

Дані питання направив на зворотний зв’язокцього СТО.

Таких технічних “перлів” і словоблудія, які використовував мененжер СТО Андрій в нашій переписці, щоб переконати мене в обгрунтованності ціни, я ще не зустрічав:

- Так, вимикач блокіровки (дивись фото в файлі) він називає “антикрадіжною системою” і навіть робить посилання що це “визначення з Вікіпедії”. Хоча вимикач це тільки один з самих простих елементів цієї системи, іншого трактування в Вікіпедії немає. А слово “система” вживається СТО не правомірно, бо не відповідає визначенню “система” у Вікіпендії.

- Андрій, для більшої правдоподібності, наголошує “мова йде не про вартість «демонтажа кнопки», а про усунення проблеми з штатною антикрадіжною системою автомобіля”. Але це також не відповідає дійсності, бо в акті виконаних робіт (дивись файл pdf) з печаткою і підписом СТО, конкретно вказано що: “за відключення нештатної протиугонної системи-ціна 990.00 грн”, а ще оплачено (вже за усунення проблеми з штатною антикрадіжною системою) : компютерна діагностика-148,50 грн., зчитування і видалення кодів несправності-49,50 грн. (без ПДВ).

Більше того, якщо б я не повідомив про вимикач блокіровки, спеціаліст СТО його і не замітив би, бо вимикач не мішав виявленню і усуненню проблеми (компютерній діагностиці і зчитуванню та видаленню кодів несправності). Так що мою чесність мененжер СТО не тільки використав, щоб навязати додаткову роботу, а ще й завищив її вартість більш ніж в 10 раз.

Таким чином реально ситуація була така: збій програми іммобелайзера або по вині автовиробника (усунення безплатно бо авто на гарантії), або по вині автовласника-вартість по прейскуранту-270.00грн., а не 990.0 грн. “Зворотній звязок” в даному СТО-це тільки формальність для “окозамилювання”.

Прим. Не знаю як сприймати завершуючі слова мененжера СТО: “Маю надію, що наступного разу Ви відвідаєте нас з більш приємного приводу, а ми в свою чергу будемо мати нагоду переконати Вас в тому, що ТОВ «Віннер Автомотів» дійсно є найкращим сервісним центром Форд в Україні.” Оце і є “найкращий” сервісний центр в Україні? Не хотілось би робити припущення що працівники цього СТО ненавмисно чи навмисно сприяють автоугонам.

Хотілось би не тільки повернути ці кошти (які я готовий направити на благодійність), але й уберегти інших клієнтів від таких обманів.”

загрузка...
Еще одна новость

Как поляки зарабатывают на автомобилистах

14.04.2016 г. в 18:20, ТСН

В Польше более трех с половиной тысяч скоростных дорог, и полторы тысячи из них - автомагистрали. Почти половина магистралей предлагает платный проезд. Одно из преимуществ польских дорог - за каждую проблему здесь отвечает владелец магистрали. И он полностью заинтересован, чтобы водители прокладывали маршрут через его владения. Потому чем больше трафик, тем больше доходы.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Б/у автомобилям из Европы народные избранники дали зеленый свет

14.04.2016 г. в 18:20, ТСН

Депутаты наконец проголосовали за законопроект, который уменьшит акцизный сбор на ввоз подержанных авто с территории ЕС. Если раньше пятилетнюю машину с объемом двигателя от литра до полутора водителям приходилось платить по 1,36 евро за каждый кубический сантиметр, то вскоре акциз может сократиться до 6 евроцентов.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Авто - факт: в Дрездене ездит самый длинный автобус в мире!

14.04.2016 г. в 18:20, m2motors

Его длина составляет 30 метров, ширина - 2,55 метра и высота - 3,4 метра. Такой автобус может перевозить 256 пассажиров одновременно. Разработчики назвали его "автотрамваем" (AutoTram Extra Grand). Помимо того, что новый автобус сможет перевозить гораздо больше пассажиров, чем другие виды наземного общественного транспорта, при его разработке учитывались вопросы экологичности. В автобусе совмещен двигатель внутреннего сгорания с электромотором, благодаря чему он может проехать восемь километров только на заряде батареи. При этом для вождения нового автобуса не понадобится переучивать водителей: разработчики утверждают, что управление не отличается ничем от обычного автобуса, пишет The Local. Интерес к этому проекту уже проявили не только в Германии, но и, в частности, в России.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть