Kia Sportage довів свою безпеку

18.04.2016 г. в 12:22, vipautonews

Страховий інститут безпеки дорожнього руху присвоїв новому Kia Sportage вищий рейтинг безпеки «Top Safety Pick +». Раніше такий же рейтинг отримала нова версія Kia Optima.

Результат не став сюрпризом, оскільки споріднена модель Hyundai Tucson також недавно отримала найвищий рейтинг безпеки «Top Safety Pick +» від IIHS. У порівнянні з попередньою версією, новий Sportage підвищив рівень безпеки в краш-тесті з невеликим перекриттям з «погано» до «добре».

Крім того, в IIHS відзначили, що в старій моделі педаль гальма стоянки видавалася вперед на 406 мм, що позначалося на просторі в районі водійського крісла. Після того, як Kia провела роботу над помилками, нова педаль видається лише на 152 мм.

Та ж історія трапилася і з рульовою колонкою. У попередній версії при ударі під час аварії вона зміщувалася на 101,5 мм в сторону манекена і на 152 мм вправо. Краш-тест нового Sportage показав, що рульова колонка не зрушується більш ніж на 76 мм в будь-якому напрямку.

Рейтинг «добре» було присвоєно Kia Sportage в тестах на лобове зіткнення з помірною зоною перекриття, бокове зіткнення, а також у випробуваннях з перекиданням і тестах підголівників. Опціональна система запобігання лобових зіткнень дозволила підвищити рейтинг безпеки з «Top Safety Pick» до «Top Safety Pick +».

загрузка...
Еще одна новость

Найшвидший кабріолет у світі: зафіксовано новий рекорд

18.04.2016 г. в 12:22, mmr

Hennessey Venom GT Spyder розігнався до 427 км/год. Американська компанія Hennessey Performance відсвяткувала свій 25-річний ювілей незвичним способом: 25 березня 2016 року на трасу була виведена відкрита модифікація одного з найшвидших автомобілів у світі – Hennessey Venom GT. Машині належало побити рекорд швидкості, встановлений Bugatti Veyron Super Sport Vitesse, який зміг розігнатися до 408,7 км/год. Забігаючи вперед, варто сказати, що американський гіперкар з легкістю перевершив цей показник. Побудований на базі англійського спорткара Lotus Exige, Hennessey Venom GT Spyder кардинально відрізняється від свого британськог…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Чому вживані авто в Україні такі дорогі?

18.04.2016 г. в 12:22, akulamedia

Зa вживaний aвтoмoбіль, куплeний в Єврoпі зa три тиcячі єврo, в Укрaїні дoвoдитьcя плaтити дo ceми тиcяч єврo пoдaтків і збoрів. Нa ocтaнньoму зacідaнні cвoгo уряду Aрceній Яцeнюк дoручив внecти в пaрлaмeнт зaкoнoпрoeкт прo cкacувaння ввізнoгo митa нa вживaні aвтoмoбілі з уcіх крaїн, крім Рocії. «Дo мeнe нaдійшли coтні лиcтів грoмaдян. Люди ввaжaють, цe будe прaвильний крoк для тoгo, щoб зняти нaвaнтaжeння нa грoмaдян і збільшити мoжливocті для грoмaдян крaїни купувaти aвтoмoбілі», — зaявив пoки щe прeм’єр-мініcтр Яцeнюк. Oднaк нaвіть зі cкacувaнням мит рoзмитнeння вживaних aвтoмoбілів cуттєвo дeшeвшим нe cтaнe. A oтжe, нe зникнуть чeрги нa кoрдoнaх, які cтвoрюють укрaїнці, щo їздять aвтo з трaнзитними нoмeрaми. Нaйдoрoжчa чacткa рoзмитнeння…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Рекордный вес в 750 тонн сумел сдвинуть с места серийный тягач Volvo FH16

18.04.2016 г. в 12:22, enki

Недавно мы писали о подготовке к этой рекордной попытке и вот, она все-таки состоялась. Несмотря на отвратительную погоду и проблему с блокированием колес трейлеров, уже глубоким вечером, вчера, 12 апреля серийный тягач Volvo FH16 750 сумел сдвинуть с места и проехать 100 метров во главе автопоезда массой 750 тонн. Оснащенный новой коробкой I-Shift с пониженными передачами, ради демонстрации возможностей которой и затевалось это шоу, грузовик сумел сдвинуть автопоезд в 20 трейлеров длиной в 300 метров! Грузом служили стандартные 20-тонные контейнеры для перевозки грузов, которые с помощью портового ричстекера поставили на трейлеры в два ряда. Действо проходило в портовом городе Гетенборг. За рулем машины сидел обладатель титула «Самый сильный человек планеты» Магнус Самуэльсон, который не является профессиональным водителем и с грузовика…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть