Чи врятують нашу екологію вживані авто Євро-5

29.04.2016 г. в 08:16, vipautonews

Встановлене обмеження на ввезення автомобілів з-за кордону необхідністю відповідати екологічним нормам Євро-5 мало чим допоможе нашій екології.

Такий висновок напрошується з цілого ряду причин. По-перше, після аналізу дії еко-норм Євро-5 з’ясувалося, що автомобіль повинен відповідати цим вимогам при пробігу до 160 тисяч км. Після цього пробігу токсичність вихлопу може бути вище, але тільки не більше того, що допускають так звані «коефіцієнти погіршення». Для автомобілів з бензиновими моторами ці коефіцієнти становлять для CO – 1,5; ТНС – 1,3; NОx – 1,6. Це означає, що при сертифікаційних випробуваннях автомобілів повинен бути забезпечений значно більший запас відносно встановлених граничних значень викидів, ніж це було потрібно раніше.

А зважаючи на те, що екологічний стандарт Євро-5 обов’язковий для всіх нових легкових автомобілів з 1 вересня 2009, то основна частина ввезених вживаних автомобілів буде віком 5-6-ти років з великими пробігами, які наші продавці, звичайно, «скрутять». Цікаво, що еко-норми Євро-4 для бензинових моторів практично такі ж, як і Євро-5. Відмінність лише в кількості окислів азоту і впровадженні обмежень на викиди сажі для моторів з безпосереднім уприскуванням і появі обмеження на вміст суміші вуглеводнів і окису азоту.

По-друге, для повноцінної боротьби за екологію ці автомобілі Євро-5 необхідно ще й заправляти більш екологічним паливом Євро-5. А поки в Україні виробляється і продається в основному паливо стандарту Євро-4.

По-третє, в Україні відсутні органи або методи, які забезпечують контроль за токсичністю вихлопу автомобільним транспортом (повернення техогляду поки тільки в планах). Через це наші міста задихаються в основному через несправні автомобілі, власники яких починають займатися ремонтом не тоді, коли після їх машини тягнеться димова завіса і між техобслуговуваннями в мотор доводиться доливати не один літр олії, а тоді, коли двигун уже не здатний пересувати автомобіль. А оскільки продажі нових машин впали в рази в порівнянні з докризовими роками, автомобільний парк України продовжує інтенсивно старіти, відповідно двигуни машин стають все більш зношеними, а їх вихлопні гази все більш токсичними.

загрузка...
Еще одна новость

Краш-тест дорогих и базовых версий: насколько велика разница?

29.04.2016 г. в 08:16, novosti-n

EuroNCAP продолжает совершенствовать методику ударных тестов. В прошлом году, помимо фронтального удара на скорости 64 км/ч со смещением и деформируемым препятствием, была введена дополнительная «авария» на скорости 56 км/ч, притом со стопроцентным перекрытием и с использованием жёсткого препятствия. Несколько изменились и правила проведения боковых краш-тестов. В январе этого года методика снова претерпела изменения. Теперь краш-тест включает испытания систем, предотвращающих наезд на пешехода. Ещё одно новшество — «двойные рейтинги»: оценки выставляются отдельно базовой версии автомобиля и топовой комплектации, где больше подушек безопасности и присутствуют всевозможные электронные системы. Первым автомобилем, разбитым по новым правилам, стала гибридная Toyota Prius, которая получила «одинарную оценку», так как базовая версия модели…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В Украине «героями парковки» бывают даже полицейские

29.04.2016 г. в 08:16, avtoblog

Полицейский автомобиль Skoda стал "героем парковки". Автомобиль полиции охраны припаркован на тротуаре, при этом явно видно, что, заезжая на место «парковки» колеса служебного авто хорошо проехались по оградительным элементам, защищающим дерево.

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть