ТОП-5 міфів про безпеку електромобілів

01.05.2016 г. в 10:11, ecotown

Поки водії та пішоходи звикають до електромобілів на українських дорогах, варто позбавлятися білих плям у свідомості і спростовувати міфи про екологічні авто. ElectroCars вирішив розповісти про рівень безпеки електрокарів.

Міф 1. Безпеку електрокарів на дорозі ніхто не гарантує

Вже декілька років поспіль електрокари проходять ті ж самі краш-тести, що й бензинові автомобілі. У Європі це випробування EuroNCAP, у США – тести Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS). Так само, як і машини з двигуном внутрішнього згоряння, різні моделі електрокарів показують різні результати. Проте в основному їх рівень безпеки високий.

Для прикладу – результати першого в Північній Америці краш-тесту електромобілів від 2011. Chevrolet Volt та Nissan Leaf отримали найвищу оцінку безпеки після фронтального і бічного зіткнень, при ударі ззаду і у випробуванні, що імітує переворот. 2013 році їх успіх повторила Tesla Model S: Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) присудила цьому авто найвищі 5 зірок в усіх категоріях тестування. Тоді ж Euro NCAP випробувала серед інших електромобіль BMW i3, і той набрав за захист дорослих пасажирів і дітей 86% та 81% відповідно, щоправда, щодо безпеки пішоходів – лише 57%.

До того ж, сама конструкція електрокара зумовлює більшу безпеку у разі зіткнення. Літій-іонні батареї розташовані під днищем автомобіля, в межах колісної бази. Тому, у порівнянні з бензиновими автівками, центр ваги електрокара розташований нижче. А відповідно, електрокарові набагато важче перекинутися у разі зіткнення. Конструктори традиційних авто навмисно «чаклують» із кресленнями, щоб занизити центр тяжіння.

Нарешті, в електрокарі нема великого баку з паливом, тому, як зазначають фахівці компанії Tesla Motors, з’явилася можливість зробити більш довгі зони деформації для поглинання енергії удару на високій швидкості. І, на відміну від великих двигунів бензинових авто, мотор Tesla діаметром 30 сантиметрів не перетворюється на «смертельне залізне ядро», що дробить кістки людей при зіткненні й сплющенні кузова. А в Tesla він взагалі знаходиться ближче до заднього моста, а отже, навряд чи потрапить до салону за будь-якого зіткнення.

Міф 2. Батареї електрокарів можуть спалахнути

Самі виробники приділяють цьому ризику значну увагу з тих пір, як 2011 році в США спалахнув розбитий Chevrolet Volt. Це сталося через витікання рідини з контуру охолодження батарей. Подія викликала резонанс, тим не менш, Національна комісія із безпеки дорожнього руху (NHTSA) згодом дійшла висновку:

«У моделі Volt відсутня загальна тенденція до прояву яскраво виражених дефектів, а проведені недавно General Motors поліпшення дозволяють ще більше знизити ймовірність загоряння в разі бічних ударів».

Згодом було два інциденти, коли автомобілі Tesla двічі спалахували через наїзд на металеві уламки, що траплялися на дорозі. Після чого компанія почала ставити на всі Model S титаново-алюмінієві плити для захисту днища і, за зверненнями клієнтів, модифікувати днище вже проданих авто. Ну і ще нещодавно у Норвегії на станції швидкої зарядки спалахнула Model S 2014 року випуску: власник поставив його на зарядку і пішов. Але поки говорити про вину виробника зарано, оскільки результатів розслідування ще нема. От, власне, і всі випадки.

А тепер уявіть, скільки за цей час спалахнуло бензинових авто! Вони наразі мають набагато вищий відсоток самозаймань, ніж електрокари. Окрім того, більшу небезпеку становить не полум’я, а вибух. Тому найбільш небезпечні авто на зрідженому газі.

Міф 3. Здоров’я водіїв та пасажирів страждає від магнітних полів електромобілів

Цю тезу хтось запустив у соціальні мережі, і час від часу підживлює ї черговими «вкидами». Світові компанії провели численні дослідження щодо цього. І виявилось, що навіть зареєстрований максимум магнітного поля у електрокарі складав не більше 20% від допустимого нормативного показника,який встановила Міжнародна комісія із захисту від неіонізуючого випромінювання. Зокрема, про перебільшення загрози здоров’ю заявила відома незалежна норвезька організація SINTEF.

Міф 4. Батареї електромобілів токсичні

Ви ж не відмовляєтеся від «економних» лампочок тільки через те, що їх треба спеціальним чином утилізувати? Те ж саме і з літій-іонними батареями для електромобілів. Так, їх не можна просто викинути до канави. Але в цьому плані свинцево-кислотні акумулятори бензинових авто є ще більш небезпечними.

До того ж, зараз попит на літій – найбільш цінний складник таких батарей – шалено зростає, видобувна галузь не встигає за цим попитом. І тому переробка старих акумуляторів для виділення з них цього елемента є дуже важливою. Окрім того, всі знають про проекти, коли батареї, що відпрацювали свій ресурс, продовжують використовуватися, як балансуючі потужності в електричних мережах, і тим приносять ще більше користі екології.

Міф 5. Безшумні електромобілі небезпечні для сліпих

Це на закуску. Заяву Берлінського товариства сліпих про те, що, мовляв, люди зі слабким зором не зможуть помітити безшумних авто, активно розтиражували російські медіа, частина з яких паталогічно ненавидить електромобілі. Російські «експерти» навіть радили встановити на автомобілі шумогенератори. На що хтось із адекватних коментаторів відповів: «ви б іще димогенератор додумалися встановити».

Насправді саме на нові моделі електромобілів першим встановлюється обладнання, яке аналізує ситуацію на дорогах, і дозволяє уникнути не тільки зіткнень або «поцілунків» з парканами при паркуванні, але й наїздів на необережних пішоходів.

загрузка...
Еще одна новость

Экстремальный пикап, который пройдет по любому бездорожью

01.05.2016 г. в 10:11, ubr

Пикап – это круто, внедорожник – еще круче, а пикап-внедорожник должен быть чем-то и вовсе феерическим. Возможно, именно так рассудили японские автомобилестроители, которые совсем недавно представили на всеобщий суд именно такой автомобиль. Японская автомобилестроительная компания Isuzu совместно с Arctic Trucks создали самый экстремальный пикап за всю историю компании — D-Max, сообщает Novate.Ru. Исландская компания Arctic имеет большой опыт модификации грузовиков для любых неблагоприятных местностей и климатов в мире: арктических условий, пустынь, ледников, гор и т. д. Неудивительно, что D-Max был оснащен модернизированной подвеской, шинами и многим другим. Данная модель, построенная на базе пикапа Isuzu D-Max (как с одинарной, так и с двойной кабиной), начнет продаваться в Великобритании…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

DARPA разрабатывает автономную военную бронемашину ( ВИДЕО)

01.05.2016 г. в 10:11, nr2

Проворное, быстрое и умное транспортное средство для нужд армии США. DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) объявило о заключении контрактов с восемью исследовательскими организациями, чтобы разработать проворное, быстрое и умное транспортное средство для нужд армии США. Новая программа разработки называется Ground Technology X-Vehicle (GXV-T) и представляет собой концепт автономной бронированной машины. Как видно из видео ниже, новое военное транспортное средство не похоже на современные машины, применяемые на полях сражений. GXV-T использует четыре колеса на независимой подвеске, которая увеличивает дорожный просвет, что позволит двигаться буквально по любой местности. DARPA отмечает, что их разработка имеет доступ к 95% местности. Это даст…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

ДТП в Ужгороде: мотоциклист врезался в джип (ВИДЕО)

01.05.2016 г. в 10:11, zak-kor

30 апреля, в Новом районе Ужгорода случилось ДТП при участии кроссовера и мотоцикла. Как сообщает Ужгород ИНФО, мотоцикл двигаясь по главной дороге допустил столкновение с кроссовером, водитель которого не предоставил преимущество первоочередного проезда перед мотоциклистом, поворачивая во дворы. В результате ДТП пострадал по всей видимости только водитель мотоцикла. Транспортные средства также пострадали. На место происшествия сразу же прибыла полиция, а затем и скорая помощь.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть