Коментар: Електромобіль - іграшка для багатих

03.05.2016 г. в 20:10, obozrevatel

Зізнаюсь, я ніколи не сидів в електромобілі. Люди, які мають такий автомобіль, із захватом розповідають про легкість у керуванні, швидке прискорення та тиху роботу двигуна. Круте відчуття, кажуть вони.

Проте така новинка коштуватиме немало. Електромобіль Golf, наприклад, не можливо купити дешевше ніж за 35 тисяч євро, водночас його звичайний побратим коштуватиме від 17 до 25 тисяч. Крім того, на такому авто з двигуном внутрішнього згоряння можна проїхати до 700 кілометрів, тоді як з E-Golf треба буде шукати підзарядку після кожних 190 кілометрів.

Висновок: Навіть якщо держава та автовиробник дадуть мені чотири тисячі євро, електричний Golf все одно буде мені не по кишені - співвідношення ціна-якість просто не витримує критики. Жоден з німецьких виробників досі не спромігся запропонувати ринку технічно зрілу модель, яка б з точки зору ціни та запасу ходу змогла б стати реальною альтернативою звичайним автомобілям - або навіть викликати непереборне бажання її купити. Чимось насправді необхідним, як смартфон, електромобілі стануть не швидко - з чотирма тисячами євро, або без них.

Проблема інновацій

Особливо це стосується німецьких електромобілів. Мене не полишає відчуття, що відділи досліджень та розвитку німецької автомобільної галузі щодо електромобілів працюють у півсили, заявив авто-експерт Штефан Братцель. 70 відсотків дослідницької діяльності застрягли навколо поліпшення звичайного двигуна - оптимізації дизельних та бензинових моторів.

Але це легко можна пояснити з точки зору автовиробника. Попит на електромобілі слабкий, тому поки неможливі, як ефект економії від масштабу виробництва, так і зменшення середньої вартості авто. Водночас є проблема низької маржі (різниця між ціною продажу і собівартістю. - Ред.) та занадто висока ціна в порівнянні з масовими моделями. Електромобіль є іграшкою для багатих, але ми не багаті, тож чому ми і досі вкладаємо в це гроші?

Проблеми регулювання

Німецький уряд поставив себе під удар, оголосивши про грандіозну мету досягнути показника в один мільйон електромобілів до 2020 року на дорогах Німеччини. Оскільки ця мета є явно недосяжною, маємо справу з двома помилковими політичними рішеннями. Субсидії в рамках соціально-орієнтованої ринкової економіки ще можна пробачити, особливо щодо промисловості, яка може приносити мільярди. І не кажіть мені, що тільки тому, що половину коштів на заохочення покупців будуть витрачати автовиробники, це не можна вважати субсидіями.

Більш того, для досягнення цієї мети німецький уряд витрачатиме гроші платників податків, фінансуючи іграшки для багатих людей. Асоціація платників податків Німеччини іронічно назвала цей крок "плановою економікою класу люкс". В екологічних організаціях, у свою чергу, заявили, що транспортні моделі, які базуються на індивідуальних транспортних засобах, втрачають актуальність. Гроші краще було б витратити на покращення системи громадського транспорту, стверджують вони.

Не панацея для клімату

Що приводить нас до теми довкілля. Електроавтомобілі, самі по собі, не стануть екологічно чистим видом транспорту доти, доки Німеччина продовжуватиме використовувати вугілля для виробництва електроенергії. Крім того, виробництво таких автомобілів залишає такий же суттєвий відбиток на екології, як і виробництво звичайних автомобілів. Тому електромобілі не є панацеєю для боротьби зі зміною клімату.

Екологічна політика Берліна залишатиме сумніви, поки уряд не введе обмеження швидкості на автобанах країни. Це могло б запобігти не тільки викидам тонн твердих частинок та парникових газів у повітря, але і різко скоротити кількість смертей на дорогах. І найкраща річ: Такий крок не коштуватиме платникам податків практично нічого. Це, звичайно, вимагало би сміливості для реальної конфронтації з лобістами автопрому. Але хто з політиків готовий до цього?

загрузка...
Еще одна новость

Як навчитися правильно їздити - поради експерта

03.05.2016 г. в 20:10, gazeta

Автоновачки стикаються з низкою проблем під час перших виїздів. Але всі труднощі виникають через страх і нерозуміння дій інших учасників дорожнього руху. "Перш за все, треба навчитися відчувати габарити автомобіля і довести до автоматизму усі рухи", - радить Gazeta.ua Михайло Горбачов, автогонщик, інструктор i автор книг про безпечну їзду. Він розповідає, "Бачити капот свого автомобіля зовсім не обов'язково. Не треба дивитися прямо перед ним, намагаючись спрямувати його по центру дороги або між машинами. Ваші руки на підсвідомому рівні повертають кермо в потрібному місці і на потрібний кут так, щоб машина їхала за вашим поглядом. Навчитися водити машину - це навчитися правильно вести свій погляд. Тобто дивитися туди, куди ви хочете їхати", - каже Михайло Горбачов. Також важливий фактор, який веде до помилок недосвідчених…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

У рейтингу найдешевших автомобілів в Україні – новий лідер

03.05.2016 г. в 20:10, cardiagram

ТОП-10 бюджетних авто, доступних в Україні, очолила перська Saipa Tiba У ТОП-10 дешевих автомобілів, які можна купити в Україні, відбулися істотні зміни. У рейтингу змінився лідер. До того ж значно здали позиції російські автомобілі, – інформує CarDiagram. Довгий час найдешевшим автомобілем на українському ринку залишався «малюк» Daewoo Matiz, який збирають в Узбекистані на заводі UZ-Daewoo. Але останній аналіз ринку, проведений CarDiagram, показав: «Матіз» поступився першістю одному з найбільш екстравагантних авто, які можна знайти в Україні, – Saipa Tiba. Це іранський автомобіль, який в нашій країні представляє корпорація «Богдан». Якщо за Daewoo Matiz зараз просять мінімум…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Порошенко и Луценко — лидеры по нарушениям ПДД. ВИДЕО

03.05.2016 г. в 20:10, strana

Журналисты составили рейтинг политиков-гонщиков, которые превышают допустимую правилами дорожного движения скорость во время езды на автомобиле. Об этом говорится в материале украинского издания Страна.ua. Так, абсолютным лидером антирейтинга стал глава фракции "Блок Петра Порошенко" (БПП) в Верховной Раде и пока основной претендент на пост генерального прокурора Юрий Луценко — он гоняет со скоростью 150 км/час. Луценко по дороге из дома в поселке Стоянка (Киевская область) на работу пренебрегает правилами дорожного движения, да так, что штрафы за три нарушения могли бы потянуть на 1500 грн. Представителям СМИ угнаться за политиком было весьма сложно, несмотря на то, что спидометр на редакционной машине показывал отметку 140 км/час. Поэтому для более достоверной фиксации данных корреспонденты "Страны" стали использовать "радар" гаишников. Вторую…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть