6 причин, чому не варто їздити на зимових шинах влітку

07.05.2016 г. в 08:54, automotoclub

Які неприємності загрожують автомобілю, водій якого продовжує їздити влітку на зимовій гумі:

1. Розмиті реакції на кермо

М'яка еластична гума, поцяткована тонкими лініями, дуже добре чіпляється за лід і промерзлий асфальт. Але при плюсовій температурі вона працює як подушка між автомобілем і дорогою. Кожен рух кермом стає трохи розмитим і загальмованим із-за такого додаткового «амортизатора». У теплу пору точність керування автомобілем на зимових шинах знижується на 15% в порівнянні з літніми моделями. Чим швидше ви рухаєтеся, тим складніше буде об'їхати перешкоду. Різницю між зимовою і літньою гумою можна відчути вже на середній швидкості в місті.

2. Збільшений гальмівний шлях

Чим вище температура асфальту, тим гірше зимова шина чіпляється за нього, а значить водієві важче вчасно загальмувати. В ході проведених випробувань вдалося з'ясувати, що гальмівний шлях з швидкості 100 км/год приблизно на 6 метрів довший, ніж на літніх шинах.

3. Підвищений шум

Щоб забезпечити хороше зчеплення на льоду і снігу, зимові шини наділяють великою кількістю виступаючих країв. Для цього блоки протектора роблять складної форми з рубаними гранями, додатково шину забезпечують зубастими боковинами та безліччю поперечних канавок. Всі ці грані поперемінно вдаряються про дорогу, створюючи монотонний гул. А у шипованої шини ще й кожен шип звучить, як маленький молоточок. Зимовим моделям не наздогнати по акустичному комфорту за літніми шинами з суцільними поздовжніми ребрами протектора і округленим малюнком.

4. Велика витрата палива

Розм'якшена влітку гума зимових покришок, та ще й з великою кількістю зчіпних кромок, котиться по асфальту набагато гірше, ніж щільні літні шини. Двигуну крутити такі колеса теж складніше, а значить витрата палива зростає. А це, між іншим, додаткова трата грошей.

5. Швидкий знос гуми

Підвищений знос зимової гуми починається вже при середньодобовій температурі +7 градусів. А в спеку такі шини починають стиратися, як шкільний ластик. Так що, вирішивши їздити круглий рік на одному комплекті, ви не заощадите на покришках. Крім того, «лисий», та ще й м'який протектор небезпечний.

6. Неприємні відчуття в поворотах

Любите азартну їзду, пройняти з вітерцем на віражах? На зимових шинах влітку це у вас навряд чи вийде. При бічному прискоренні в поворотах зимовий протектор з його численними блоками і борозенками як би підломлюється, а гумова суміш і без того ненадійно чіпляється за дорогу. Різкий підйом або знесення можуть виникнути абсолютно несподівано, задоволення від водіння вони не доставлять.

загрузка...
Еще одна новость

Чиновники отказываются замечать выбоины на трассе Днепропетровск - Кривой Рог

07.05.2016 г. в 08:54, ТСН

Трасса Днепропетровск - Кривой Рог. Преодолевая эти сто тридцать километров выбоин, водители каждый раз терпят убытки в виде порезанной резины, разбитой подвески, или даже вырванных колес. Журналисты программы Джедаи решили напомнить местным властям об этом проблемном участке.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

ЛАЗ “Україна-67″ – комфортабельний автобус з футуристичним дизайном

07.05.2016 г. в 08:54, famozio

Дослідний зразок ЛАЗ “Україна-67″ виділявся серед вітчизняних автобусів дуже цікавим і оригінальним дизайном, що поєднував в собі віяння початку 1960-х (засклені схили даху) і абсолютно авангардні деталі у вигляді задньої стінки із зворотним нахилом і фар в спеціальних нішах, що нагадують повітрозабірники реактивних літаків. У салоні автобуса було все для далекої подорожі – комфортабельні сидіння з підголовниками на 37 посадочних місць, гардероб, умивальника. Багажні відсіки традиційно розміщувалися з обох боків кузова уздовж бортів. На автобусі був встановлений двигун ЗІЛ потужністю 180 к.с. Навесні 1967 року цей автобус разом з автобусом ЛАЗ “699А” взяв участь в міжнародному конкурсі автобусів в Ніцці (XVIII Міжнародний автобусний тиждень), де отримав наступні нагороди: – Приз Президен…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В Киеве планируют возобновить строительство Большой кольцевой дороги

07.05.2016 г. в 08:54, infokiev

Киевская облгосадминистрация и "Укравтодор" подписали меморандум о реализации системы государственного управления местными дорогами, который должен помочь достроить Большую кольцевую дорогу вокруг Киева. "Уже много лет как этот проект спит, этим проектом мы возрождаем строительство Большой кольцевой. Мы фактически подписали дорожную карту", - рассказал первый заместитель председателя Киевской ОДА Лев Парцхаладзе. Согласно меморандума, взаимное сотрудничество заключается с целью определения оптимальных путей реформирования системы государственного управления автомобильными дорогами на 2016-2018 годы, а также расширения полномочий и усиления ответственности местных органов исполнительной власти за управлением автомобильными дорогами местного значения.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть