Почему не стоит «угонять» свою машину с эвакуатора. Наглядный пример

07.05.2016 г. в 09:52, topgir

Если уж так случилось, что твою машину забирают эвакуаторщики, и при этом ты наблюдаешь этот кошмарный процесс, то лучше остаться на своем месте и не делать резких движений, молча потом оплатив штраф. Иначе есть риск попасть в неловкую ситуацию, как этот британский владелец Toyota Avensis.

Как ты мог увидеть, он попытался импульсивно исправить ситуацию, но ни к чему хорошему это не привело.

загрузка...
Еще одна новость

6 причин, чому не варто їздити на зимових шинах влітку

07.05.2016 г. в 09:52, automotoclub

Які неприємності загрожують автомобілю, водій якого продовжує їздити влітку на зимовій гумі: 1. Розмиті реакції на кермо М'яка еластична гума, поцяткована тонкими лініями, дуже добре чіпляється за лід і промерзлий асфальт. Але при плюсовій температурі вона працює як подушка між автомобілем і дорогою. Кожен рух кермом стає трохи розмитим і загальмованим із-за такого додаткового «амортизатора». У теплу пору точність керування автомобілем на зимових шинах знижується на 15% в порівнянні з літніми моделями. Чим швидше ви рухаєтеся, тим складніше буде об'їхати перешкоду. Різницю між зимовою і літньою гумою можна відчути вже на середній швидкості в місті. 2. Збільшений гальмівний шлях Чим вище температура асфальту, тим гірше зимова шина чіпляється за нього, а значить водієві важче вчасно загальмувати. В ході проведених випробувань…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Чиновники отказываются замечать выбоины на трассе Днепропетровск - Кривой Рог

07.05.2016 г. в 09:52, ТСН

Трасса Днепропетровск - Кривой Рог. Преодолевая эти сто тридцать километров выбоин, водители каждый раз терпят убытки в виде порезанной резины, разбитой подвески, или даже вырванных колес. Журналисты программы Джедаи решили напомнить местным властям об этом проблемном участке.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

ЛАЗ “Україна-67″ – комфортабельний автобус з футуристичним дизайном

07.05.2016 г. в 09:52, famozio

Дослідний зразок ЛАЗ “Україна-67″ виділявся серед вітчизняних автобусів дуже цікавим і оригінальним дизайном, що поєднував в собі віяння початку 1960-х (засклені схили даху) і абсолютно авангардні деталі у вигляді задньої стінки із зворотним нахилом і фар в спеціальних нішах, що нагадують повітрозабірники реактивних літаків. У салоні автобуса було все для далекої подорожі – комфортабельні сидіння з підголовниками на 37 посадочних місць, гардероб, умивальника. Багажні відсіки традиційно розміщувалися з обох боків кузова уздовж бортів. На автобусі був встановлений двигун ЗІЛ потужністю 180 к.с. Навесні 1967 року цей автобус разом з автобусом ЛАЗ “699А” взяв участь в міжнародному конкурсі автобусів в Ніцці (XVIII Міжнародний автобусний тиждень), де отримав наступні нагороди: – Приз Президен…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть