Передній привід проти заднього: що краще

10.05.2016 г. в 06:34, vipautonews

Автолюбителі вже не один рік сперечаються про те, який варіант приводу прийнятніший: привід на передні колеса чи на задні? Сьогодні багато моделей легкових автомобілів різноманітних брендів мають саме передній привід, але, як і раніше, в тих же відомих брендах випускаються і задньопривідні легкові автомобілі. Які позитивні і негативні сторони можна назвати у кожного з варіантів приводу?

Розглянемо спершу передній привід, як найпоширеніший на даний момент, особливо на відносно недорогих і невеликих авто. Задум створення переднього приводу з’явився одночасно з ідеєю створення автомобіля (тобто самохідного пристрою без використання тягової сили коня) і був реалізований в паровізі Кюньо, побудованому у Франції в сімдесятих роках вісімнадцятого століття. Пара від котла відводилася в циліндри, поршні яких через передатний механізм штовхали переднє колесо, пише autodriving.net

Така ідея була цілком логічна, адже коня, що тягне віз, запрягали саме спереду.

Головним достоїнством переднього приводу для виробників є його порівняно менша собівартість і велика технологічність. Масове поширення передній привід отримав в сімдесяті роки минулого століття. В цей час передньопривідні автомобілі дійсно мали значні переваги, але не завдяки саме передньому приводу, а за рахунок того, що в конструкціях стали використовуватися досконаліші нові технології.

Плюси переднього приводу:

– Для водія з середнім водійським досвідом у більшості дорожніх умов такі моделі демонструють стабільні показники керованості і стійкості.

– Варіант компонування з переднім двигуном є ефективнішим в плані використання простору автомобіля. При тих же розмірах салон виходить просторішим, оскільки немає необхідності проводити під підлогою в ногах у пасажирів привідний вал. Опустивши підлогу багажника, можна зробити його об’ємнішим. Чи, не міняючи об’єму багажника, можна зменшити зовнішні габарити автомобіля.

– Порівняно з так званим класичним варіантом компонування автомобіля (з переднім розташуванням мотора і заднім приводом) споряджена маса авто з переднім приводом менша, оскільки немає необхідності у ряді вузлів. Особливо ця різниця відчутна в малолітражних моделях, і не так помітна в автомобілях більш високого класу.

– Можна набагато спростити і здешевити конструкцію задньої підвіски не на шкоду керованості і стійкості. Менша кількість деталей в приводі збільшує його надійність і збільшує ККД при передачі енергії до коліс від мотора.

Передньопривідний автомобіль характеризується також дуже хорошою стійкістю на прямолінійних ділянках шляху в нормальних дорожніх умовах.

Мінуси переднього приводу:

– При посадці в автомобіль пасажирів і завантаженні багажника його динамічні якості погіршуються, оскільки зменшується навантаження на передню ведучу колісну вісь. Гірша динаміка проявляється при розгоні і гальмуванні, особливо в несприятливих умовах: на мокрому дорожньому покритті під час дощу, на дорожньому покритті з невеликим коефіцієнтом зчеплення або під час ожеледі.

– Машина з переднім приводом має прохідність нижчу, ніж авто із заднім приводом.

– Колись в салонах передньопривідних моделей більшою мірою відчувалися вібрації і шуми, сьогодні з цим недоліком успішно борються, використовуючи сучасні технології: гідравлічні і пневматичні опори силових установок.

У Європі однією з перших компаній, що займалися масовим виробництвом автомобілів з переднім приводом, стала Сітроен. Компанія витратила значні засоби на розробку переднього приводу і мало не розорилася. Модель Сітроен ТА отримала назву від Traction Avant – “передній привід”.

Якщо говорити про плюси заднього приводу, то варто відмітити наступне:

– Автомобілі показують хорошу динаміку при розгоні завдяки тому, що автомобілю забезпечується більше зчеплення з дорогою, ефективніше використовується тяга двигуна. Тому задньопривідний автомобіль легше бере підйоми навіть при меншій потужності мотора.

– Занесення на автомобілі із заднім приводом може статися при меншій критичній швидкості, ніж з переднім, але є більш передбачуваним і простіше усувається.

загрузка...
Еще одна новость

Что делать, если заправились некачественным топливом?

10.05.2016 г. в 06:34, autonews

Иногда, после заправки машины, она перестает нормально ехать. Позже все нормализуется. Не всем так везет! Пока в одних в лучшем случае замерзает якобы зимний дизель, во-вторых выходят из строя узлы и агрегаты и автомобиль останавливается в прямом смысле слова. Потребитель имеет право на то, чтобы товар (работа, услуга) при обычных условиях его использования, хранения, транспортировки и утилизации был безопасен для жизни, здоровья потребителя, окружающей среды, а также не причинял вред имуществу потребителя. Требования, которые должны обеспечивать безопасность товара (работы, услуги) для жизни и здоровья потребителя, окружающей среды, а также предотвращение причинения вреда имуществу потребителя, являются обязательными и устанавливаются законом или в установленном им порядке. В том случае, если вам было продано топливо ненадлежащего качества, которое привело к поломке двигателя автомобиля,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Гройсмана уличили в рекламировании автомобильной компании MAN

10.05.2016 г. в 06:34, eizvestia

Премьер-министр Украины Владимир Гройсман вчера проинспектировал ремонт Новообуховской трассы. Во время съемки телесюжета Гройсман стал на фоне MAN TGS и попал в большинство эфиров именно в таком ракурсе. На строительстве Новообуховской дороги действительно задействовано много спецтехники, большинство из которой — это MAN TGS в различных исполнениях. , информирует news.eizvestia.com. Участок дороги в Киевской области, который реконструируется за счет международных кредитов. По словам главы правительства, в текущем году на «средний текущий» ремонт автодорог в стране предусмотрено около 19 млрд гривен ($754 млн по текущему курсу). На масштабную реконструкцию дорожного хозяйства денег в стране нет.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Машины BMW обесцениваются в автосалонах

10.05.2016 г. в 06:34, famozio

Известно, что в прошлом году концерн BMW занимал лидирующее место в премиум-сегменте американского рынка. Однако в этом году концерн в итоге опустился до третьего места. Аналитики зафиксировали 9,4-процентное падение продаж. По сути, это означает, что концерн уступает новому лидеру Mercedes на 20 тысяч продаж. К тому же ситуация усугубляется тем, что рынок США в целом увеличился на 3,3 процента за прошедшие четыре месяца. В результате многие дилеры концерна жалуются на то, что в американских автосалонах обесцениваются машины 3-series. Фактически, дилеры просто не могут их продать и поэтому вынуждены снижать цены. Похоже, руководство концерна серьезно недооценило ситуацию на фоне эйфории от показателей прошлого года. Журналисты пообщались с сотрудником американского представительства концерна и выяснили, что проблемы с продажами машин люксовых…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть