Як роблять дороги в Чехії і Китаї

11.05.2016 г. в 14:29, mmr

Ми неодноразово писали, як погано ремонтують дороги в Україні. Сьогодні розглянемо, як ремонтують дороги за кордоном.

1) Заборонені підряди. Дорогу робить тільки та фірма, яка виграла тендер. Тобто не можна виграти тендер і потім перезаказать укладання асфальту в іншій фірмі.

2) Дороги розділені на 4 класу (категорії). Відповідно кожної категорії присвоюється гарантія. Якщо дорога розвалилася – фірма ремонтує дорогу за свій рахунок.

1. Пішохідні доріжки в парках, скверах, прибудинкові доріжки. 5 років

2. Сільські дороги та інші малонавантажених дороги. 7 років.

3. Регіональні дороги, що з’єднують міста. 8 років.

4. Федеральні, високонавантажені дороги. 10 років.

3) Фірми мають класність від 1 до 4, відповідно категоріям доріг.

Будівництво та ремонт доріг – діяльність підпадає під ліцензування. Щоб отримати ліцензію фірма повинна мати на балансі обладнання (тобто своє обладнання) плюс певну чисельність персоналу, в т.ч. навченого, з дипломами. Всі починають з 1 класу, тобто все нові фірми мають право робити тільки доріжки в парках. Підвищити класність можна тільки після успішного проходження гарантійного терміну. Для збільшення класності, фірмі необхідно докуповувати обладнання та наймати додатковий персонал. Якщо протягом гарантійного терміну дорога розвалюється – фірма зобов’язана відремонтувати дорогу за свій рахунок. У разі коли дорога розвалюється – фірму можуть не підвищити в класності а то і зовсім знизити, або взагалі відібрати ліцензію і занести в чорний список. Фірми дорожать ліцензією і класністю, тому що якщо вони схалтурити – у них більше не буде замовлень. Дорожносторітельние фірми як правило старі їм по 20-50 років. У тендерах основне значення має ціна і гарантія, фірма може тільки збільшити державний гарантійний термін. Скажімо замість 5-и років призначити 7 років.

Припустимо:

1 клас – 1 каток 5 осіб

2 клас – 2 ковзанки, грейдер, скрейпер, асфальтоукладальник, гризлік, 15 осіб

3 клас – 3 ковзанки, 2 ковзанки з вібрацією, грейдер, скрейпер, 2 асфальтоукладача, 2 зризліка, 30 осіб

4 клас – 5 ковзанок, 4 ковзанки з вібрацією, 2 грейдера, 2 скрейпера, 4 асфальтоукладача, 4 зризліка 60 осіб

4) Громадський контроль. За укладанням дороги стежать 3 сторонніх спостерігача: один від місцевого самоврядування, другий від місцевого автомобільного союзу, 3-й від дорожньої профспілки.

Кожному представнику видають протокол, якщо хоча-б ОДНОМУ представнику обгрунтовано не подобається як покладена або відремонтована дорога – фірма зобов’язана цю ділянку переробити за свій рахунок.

5) Дороги будуються і ремонтуються влітку, фірми стежать за прогнозом погоди. За укладання асфальту в дощ – ліцензію відбирають.

загрузка...
Еще одна новость

Машина с автопилотом от Google сошла с ума в GTA V

11.05.2016 г. в 14:29, internetua

Компания Google в реальном мире активно испытывает систему автопилота для автомобилей, которые в ближайшим будущем планируется поставить на вооружение для широких масс. И если в реальности испытания идут успешно, то в Grand Theft Auto V автомобиль с автопилотом является воплощением худших кошмаров человечества. Один из фанатов игры под псевдонимом pizzaforbreakfast снял видео первых испытаний автомобиля с автопилотом Google в Лос-Сантосе. Ролик выполнен в стилистике трейлера обзора новой технологии и опубликован на канале геймера в YouTube. Как можно было предположить, сошедший с ума искусственный интеллект практически полностью повторяет стиль вождения геймеров. Игнорирование правил дорожного движения, превышение скорости и тотальная неприязнь к пешеходам включены в программу вождения.…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В Pagani засняли на видео скользящий по льду суперкар Huayra (видео)

11.05.2016 г. в 14:29, ua.today

Итальянский производитель Pagani опубликовал видео испытаний «заряженного» суперкара Huayra BC в условиях Заполярья. В ролике автомобиль дрифтит по заснеженному полигону компании Bosch в шведском Арьеплуге. На полигоне «Пагани» в течение двух недель проводила тесты и настройки антиблокировочной системы тормозов, а также системы стабилизации со специальным трековым режимом. Испытания осуществлялись на снегу и льду замерзшего озера. Купе Huayra BC оснащено 750-сильным шестилитровым мотором V12, роботизированной коробкой передач Xtrac, активным задним дифференциалом и тормозами Brembo. До «сотни» суперкар разгоняется примерно за три секунды. Всего будет выпущено 20 таких машин. Стоимость каждой составляет 2,3 миллиона евро. Весь тираж уже распродан.

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть