З імпортованих електромобілів хочуть зняти податок

24.05.2016 г. в 09:13, gazeta

У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який передбачає зняття мит на імпорт електромобілів.

Як розповів Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів, це повинно стимулювати ринок електротранспорту в Україні. Через слабку економіку зараз неможливо добитися виплачувати пільги покупцям машин з електродвигунами. У цій ситуації навіть скасування податку на ввіз електромобілів повинно дали стимул продажів "зелених" авто.

"Ми прекрасно розуміємо, що так як у США чи Європі, наша держава не платитиме за покупку електромобілів. Ми ставимо реальні завдання. Ми хочемо просто скасувати податок. Зараз у Верховній Раді є три групи нардепів: одні вважають, що потрібно дати пільги на ПДВ при імпорті електромобілів. Інша група підтримує те, щоб податок зняли і на імпорт, і виготовлення автомобілів з електромоторами. Третя група боїться, що закон назвуть у народі "Tesla для депутата". Я вважаю, що доб'ємось зняття податку з електромобілів. Наступним кроком буде зняття ПДВ із гібридними силовими установками та двигуна малого об'єму", - каже Олег Назаренко.

Автозаводи не готові постачати електромобілі на український ринок. Це спричинено тим, що наш ринок не стабільний і його частка дуже мала. Минулого року в Україні продали 46 тис. нових автомобілів. У світі продажі становлять 90 млн. Тобто наш ринок - це 0,05% від світового.

"Імпортери хочуть ввозити електромобілі. Але дуже важко добитись, щоб завод прийняв рішення продавати ці машини в Україні. Це не просто відвантажити партію машин. Потрібно зробити пакет для для поганих доріг, тобто машина повинна відповідати українським реаліям. Але робота йде, сподіваюсь, що скоро до нас почнуть офіційно постачати машини з електродвигунами", - розповів Олег Назаренко.

Крім цього, потрібно стимулювати виробництво екологічно транспорту в Україні. Компанія DelFast, яка займається доставкою електротраспортом, організвувала виробництво велосипедів з електродвигунами.

"Компанія має 85 одинць електротранспорту. Більшість з них ми зібрали в Україні. Ми почали випускати електровелосипеді на базі Comanche. Також ми займаємось крупновузловою збіркою іноземного транспорту. Виробництво електромобілів потрібно створювати в Україні. Скасування мита на імпорт електромобілів - це правильний крок, але потрібно скасувати мито на комплектуючі, щоб організувати виробництво електромобілів в Україні. Якщо електромашини ввозитимуть без податків, а комплектуючі з ними, то виробництво буде не конкурентноспроможним", - каже Даніель Тонкопій, засновник компанії DelFast.

Нині львівський "Електрон" та луцький "Богдан" випускають електричний громадський транспорт під замовлення. Серійно випуску на склад немає.

загрузка...
Еще одна новость

З імпортованих електромобілів хочуть зняти податок

24.05.2016 г. в 09:13, gazeta

У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який передбачає зняття мит на імпорт електромобілів. Як розповів Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів, це повинно стимулювати ринок електротранспорту в Україні. Через слабку економіку зараз неможливо добитися виплачувати пільги покупцям машин з електродвигунами. У цій ситуації навіть скасування податку на ввіз електромобілів повинно дали стимул продажів "зелених" авто. "Ми прекрасно розуміємо, що так як у США чи Європі, наша держава не платитиме за покупку електромобілів. Ми ставимо реальні завдання. Ми хочемо просто скасувати податок. Зараз у Верховній Раді є три групи нардепів: одні вважають, що потрібно дати пільги на ПДВ при імпорті електромобілів. Інша група підтримує те, щоб податок зняли і на імпорт, і виготовлення автомобілів з електромоторами. Третя…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

На ремонт украинских дорог нужно 100 лет — Омелян

24.05.2016 г. в 09:13, obozrevatel

На ремонт украинских дорог, 90% из которых разбиты до основания, при нынешнем финансировании понадобится еще 100 лет. Об этом заявил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян, пишет "Сегодня". "169,7 тыс км дорог разных категорий. Из них 90% убитые в хлам. Из них в этом году имея финансирование 19,2 млрд грн со всех источников отремонтируем аж 1,7 тыс км, качественно, — эти дороги там будут "стоять" еще следующие пять-семь лет. И это аж 1%. То есть, нам нужно еще 100 лет, чтобы с таким финансированием, которое мы сверхмощно собрали, отремонтировать все остальные. Только вот за эти 100 лет те дороги, которые мы уже отремонтировали, три раза развалятся", — сказал он. В этой связи Омелян обратил особое внимание на проблему выделения слишком малой доли от акцизных сборов на нужды "Укравтодора". По его словам,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

У соцмережах з’явилося відео безстрашного тернопільського водія-нахаби (відео)

24.05.2016 г. в 09:13, gazeta

У Тернополі на вулиці 15 Квітня водій-нахаба порушив правила дорожнього руху, що ледь не спричинило ДТП. Це зафіксував відеореєстратор автівки, що їхала позаду. Про це написали у спільноті «Від Тарнополя до Тернополя». До відео був прикріплений допис:«Тернопіль. Випадок на дорозі (створення аварійної ситуації, втеча, виїзд на зустрічну)», пише “Файне місто”.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть