Назаренко про те, як власники автівок з ЄС потрапили в пастку Євро-5

25.05.2016 г. в 07:31, newsradio

Багато власників авто з Європи опинилися в неприємній ситуації. Сертифікати відповідності їхнього транспорту стандарту Євро-5 виявилися недійсними. Чому так вийшло, в ефірі «ГС» роз'яснив гендиректор асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Автолюбителі, які придбали авто з Європи, але не встигли встановити українські номери, будуть змушені знову збирати документи для реєстрації. І при цьому за них знову доведеться платити.

Підрозділи МРЕВ відмовляються приймати у автовласників сертифікати відповідності авто стандарту Євро-5, який діє в Україні з 2016 року.

Чому так вийшло, в ефірі радіостанції Голос Столиці допоміг розібратися генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Можете пояснити, що це за сертифікати відповідності авто стандарту Євро-5? Чому вони мають бути нового зразка?

- Вони не повинні бути нового зразка. Вони повинні бути того зразка, який видає орган сертифікації. Це його право - робити будь-який зразок. Ми пообіцяли Європі, що ми скасовуємо державну систему сертифікації. Тобто, народні депутати внесли зміни в закон про сертифікацію та стандартизацію. 2011 року була прийнята відповідна постанова Кабміну, 2012 року був прийнятий наказ Мінтрансу, за яким з 1 січня державні сертифікати системи «УкрСЕПРО» не дійсні. Це всі знали. Але деякі імпортери нових автомобілів купили сертифікати у організацій, які не мали права їх видавати. Уявіть собі, ви купили диплом про вищу освіту десь в підворітті, а тепер обурюєтеся, що вас змушують отримувати нову вищу освіту. Ще раз підкреслюю, з 1 січня всі сертифікати, які видає Державна система сертифікації «УкрСЕПРО», а це більше 120 організацій, вони перестали діяти.

А якщо сертифікати були отримані до 1 січня?

- Якщо громадянин до 1 січня отримав сертифікат відповідності в системі «УкрСЕПРО», ніхто йому не має права відмовити. Наші імпортери, я не буду називати бренди, отримали системи сертифікації державної «УкрСЕПРО» в січні-квітні, ці сертифікати насправді не дійсні. Їх можна повісити у себе на стінці. Це як система ІСО. Знаєте, що таке ІСО? Це добровільна система сертифікації. Тобто люди купують цей сертифікат для того, щоб повісити у себе на стінці в кабінеті і хвалитися закордонним партнерам. З 1 січня у нас тільки 6 організацій мають право видавати ці сертифікати.

У запорізькій компанії «Укрекспертиза» розповіли, що просто немає нових бланків сертифікатів...

- А як можуть бути бланки, якщо кожна з 6 організацій може виписувати сертифікати на будь-якому папірці. Цих бланків не існує, не затверджені вони.

Де можна знайти інформацію, які компанії мають повноваження видавати відповідні сертифікати?

- На сайті Мінінфраструктури, на сайті Мінекономіки. Інформація давно була опублікована. На сайті головного сервісного центру МВС. Ще раз підкреслюю, що ми постраждали через власну довірливість.

Якщо я живу в Івано-Франківську, мені потрібно їхати до Львова, щоб отримати сертифікат?

- Вам потрібно пройти випробування в будь-якій випробувальній лабораторії. Випробувальних лабораторій в Україні понад 100. Вибачте, а як можна сертифікат отримати без машини? Ви авто повинні показати не в органі сертифікації, а в лабораторії. І вже лабораторія відішле органу сертифікації протоколи випробувань, і орган сертифікації видасть вам сертифікат.

А в цілому такі сертифікати потрібні нам чи ні?

- Я був категорично проти введення в Україні Євро-5. Тому що вважаю, що в країні, де стандарти на бензин Євро-3, вводити Євро-5 не можна. Я був проти угоди з ЄС, тому що вважаю, що нам треба жити і без ТС, і без угоди з ЄС. Нам потрібно жити своїм розумом. І мало хто говорить про те, що через рік буде заборонено ввезення в Україну автомобілів старше 2 років. Тому що з 1 січня 2018 року у нас вводитися Євро-6. Я був проти цього, але як законослухняний громадянин, виконую всі закони України.

Сертифікат Євро-5 - це турбота про екологію?

- Це сертифікат про те, що автомобіль відповідає вимогам, нормам України, в тому числі Євро-5. Тому що насправді автомобіль може бути виготовлений в Китаї в якомусь сараї.

загрузка...
Еще одна новость

Як за “новою технологією” асфальт продовжують класти в калюжі

25.05.2016 г. в 07:31, vipautonews

Активісти опублікував відео на якому працівники забороняють йому знімати процес укладки асфальту та порушують технологію У Миколаєві за “новою технологією” асфальт продовжують класти в калюжі У Миколаєві вже декілька днів дощить, на вулицях ще не висохли калюжі від зливи, що пройшла на минулому тижні. Сьогодні погода також не радує городян. Єдині,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Водитель задремал за рулем автомобиля Tesla, управляемого автопилотом

25.05.2016 г. в 07:31, avtoblog

Водитель электрокара Tesla Model S прилег поспать непосредственно во время движения по автотрассе. В течение этого времени автомобиль находился в «беспилотном» режиме. Видео со спящим автолюбителем выложили в сеть на канале фанатов автобренда Tesla. Электромобили Tesla получили системы автономного управления осенью прошлого года. Таким образом,…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть