Назаренко про те, як власники автівок з ЄС потрапили в пастку Євро-5

25.05.2016 г. в 07:31, newsradio

Багато власників авто з Європи опинилися в неприємній ситуації. Сертифікати відповідності їхнього транспорту стандарту Євро-5 виявилися недійсними. Чому так вийшло, в ефірі «ГС» роз'яснив гендиректор асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Автолюбителі, які придбали авто з Європи, але не встигли встановити українські номери, будуть змушені знову збирати документи для реєстрації. І при цьому за них знову доведеться платити.

Підрозділи МРЕВ відмовляються приймати у автовласників сертифікати відповідності авто стандарту Євро-5, який діє в Україні з 2016 року.

Чому так вийшло, в ефірі радіостанції Голос Столиці допоміг розібратися генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Можете пояснити, що це за сертифікати відповідності авто стандарту Євро-5? Чому вони мають бути нового зразка?

- Вони не повинні бути нового зразка. Вони повинні бути того зразка, який видає орган сертифікації. Це його право - робити будь-який зразок. Ми пообіцяли Європі, що ми скасовуємо державну систему сертифікації. Тобто, народні депутати внесли зміни в закон про сертифікацію та стандартизацію. 2011 року була прийнята відповідна постанова Кабміну, 2012 року був прийнятий наказ Мінтрансу, за яким з 1 січня державні сертифікати системи «УкрСЕПРО» не дійсні. Це всі знали. Але деякі імпортери нових автомобілів купили сертифікати у організацій, які не мали права їх видавати. Уявіть собі, ви купили диплом про вищу освіту десь в підворітті, а тепер обурюєтеся, що вас змушують отримувати нову вищу освіту. Ще раз підкреслюю, з 1 січня всі сертифікати, які видає Державна система сертифікації «УкрСЕПРО», а це більше 120 організацій, вони перестали діяти.

А якщо сертифікати були отримані до 1 січня?

- Якщо громадянин до 1 січня отримав сертифікат відповідності в системі «УкрСЕПРО», ніхто йому не має права відмовити. Наші імпортери, я не буду називати бренди, отримали системи сертифікації державної «УкрСЕПРО» в січні-квітні, ці сертифікати насправді не дійсні. Їх можна повісити у себе на стінці. Це як система ІСО. Знаєте, що таке ІСО? Це добровільна система сертифікації. Тобто люди купують цей сертифікат для того, щоб повісити у себе на стінці в кабінеті і хвалитися закордонним партнерам. З 1 січня у нас тільки 6 організацій мають право видавати ці сертифікати.

У запорізькій компанії «Укрекспертиза» розповіли, що просто немає нових бланків сертифікатів...

- А як можуть бути бланки, якщо кожна з 6 організацій може виписувати сертифікати на будь-якому папірці. Цих бланків не існує, не затверджені вони.

Де можна знайти інформацію, які компанії мають повноваження видавати відповідні сертифікати?

- На сайті Мінінфраструктури, на сайті Мінекономіки. Інформація давно була опублікована. На сайті головного сервісного центру МВС. Ще раз підкреслюю, що ми постраждали через власну довірливість.

Якщо я живу в Івано-Франківську, мені потрібно їхати до Львова, щоб отримати сертифікат?

- Вам потрібно пройти випробування в будь-якій випробувальній лабораторії. Випробувальних лабораторій в Україні понад 100. Вибачте, а як можна сертифікат отримати без машини? Ви авто повинні показати не в органі сертифікації, а в лабораторії. І вже лабораторія відішле органу сертифікації протоколи випробувань, і орган сертифікації видасть вам сертифікат.

А в цілому такі сертифікати потрібні нам чи ні?

- Я був категорично проти введення в Україні Євро-5. Тому що вважаю, що в країні, де стандарти на бензин Євро-3, вводити Євро-5 не можна. Я був проти угоди з ЄС, тому що вважаю, що нам треба жити і без ТС, і без угоди з ЄС. Нам потрібно жити своїм розумом. І мало хто говорить про те, що через рік буде заборонено ввезення в Україну автомобілів старше 2 років. Тому що з 1 січня 2018 року у нас вводитися Євро-6. Я був проти цього, але як законослухняний громадянин, виконую всі закони України.

Сертифікат Євро-5 - це турбота про екологію?

- Це сертифікат про те, що автомобіль відповідає вимогам, нормам України, в тому числі Євро-5. Тому що насправді автомобіль може бути виготовлений в Китаї в якомусь сараї.

загрузка...
Еще одна новость

Як за “новою технологією” асфальт продовжують класти в калюжі

25.05.2016 г. в 07:31, vipautonews

Активісти опублікував відео на якому працівники забороняють йому знімати процес укладки асфальту та порушують технологію У Миколаєві за “новою технологією” асфальт продовжують класти в калюжі У Миколаєві вже декілька днів дощить, на вулицях ще не висохли калюжі від зливи, що пройшла на минулому тижні. Сьогодні погода також не радує городян. Єдині, кому працювати в дощ довподоби – дорожна служба. У Миколаєві асфальт продовжують класти в калюжі, про це на своїй сторінці у Фейсбуці написав Дмитро Талпа, передає Depo. Активісти опублікував відео на якому працівники забороняють йому знімати процес укладки асфальту та порушують технологію: “Знімати на відео не можна, а в дощ класти асфальт можна!!! Чигрина і 2-га Слобідська”.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Водитель задремал за рулем автомобиля Tesla, управляемого автопилотом

25.05.2016 г. в 07:31, avtoblog

Водитель электрокара Tesla Model S прилег поспать непосредственно во время движения по автотрассе. В течение этого времени автомобиль находился в «беспилотном» режиме. Видео со спящим автолюбителем выложили в сеть на канале фанатов автобренда Tesla. Электромобили Tesla получили системы автономного управления осенью прошлого года. Таким образом, без управления водителя автомобиль может двигаться по выбранной полосе движения, осуществлять перестроение из ряда в ряд в случае включения сигнала поворота, «самостоятельно» парковаться, а также регулировать скорость движения. Несмотря на это, представители компании Илона Маска напоминают, что ответственность за перемещение авто несет человек, который находится за рулем.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Мост-убийца грузовиков не дает покоя водителям в Калифорнии

25.05.2016 г. в 07:31, ТСН

Небольшая железнодорожная переправа близ города Дарем только за последние 8 лет отправила на лом до 107 грузовиков. Мост построили более ста лет назад, и он имеет очень низкий пролет. Местные дорожники установили перед зданием множество предупредительных знаков. Даже плакат гигантский повесили. Вот только лихих дальнобойщиков это не останавливает.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть