Як продовжити термін служби акумулятора?

25.05.2016 г. в 13:52, businessua

Експлуатація акумуляторних батарей, особливих труднощів не викликає. У першу чергу слід дотримуватися термінів її служби. Можна, звичайно, і чекати, доки вона не відмовить, але це може статися в найбільш відповідальний момент. Отже, якщо термін служби акумулятора вже значний, то варто його замінити. Робота АКБ залежить від характеру експлуатації конкретного автомобіля. Наприклад, використання машини в службі таксі характерно частими запусками двигуна. Відповідно АКБ буде зношена набагато швидше, ніж при використанні машини лише в приватних цілях однією особою або навіть групою осіб.

Першочерговим завданням акумуляторної батареї є запуск двигуна. Якщо автомобіль заводиться погано або не заводиться взагалі, то досвідчені водії рекомендують перевірити, перш за все, працездатність АКБ, швидше за все, це її капризи. Але не варто поспішати відразу замінювати батарею, можливо, їй потрібне лише деяке нескладне обслуговування. Звичайно, якщо батарея відслужила вже 3-5 років, проблеми з пуском автомобіля пояснюються природним зносом батареї.

Все більше сучасних АКБ виготовляються необслуговуваними, тобто будь-яке обслуговування при експлуатації їй вже не потрібне. Слід тільки періодично заряджати таку батарею. Однак якщо вже є така можливість, то терміни експлуатації АКБ можна продовжити. Батареї, які обслуговуються відрізняються наявністю пробок на кожному відсіку (банці)зверху. Такі батареї, у свою чергу, забезпечуються лише індикатором, який в нормальному працездатному стані батареї горить зеленим кольором, а із зниженням рівня заряду або виходом АКБ з ладу стає тьмяним або білим.

Перевірка акумуляторів:

Кришки, якими забезпечена кожна банка батареї, не варто відкручувати звичайною викруткою – можна пошкодити пробку. Підійде в цій ситуації звичайна монета;

Перевірка щільності електроліту;

Перевірка рівня електроліту в акумуляторі;

Замір заряду батареї без навантаження і з навантаженням;

Зазвичай батарея забезпечується мінімальною і максимальною позначкою на корпусі. Але якщо їх немає, то вимірювання проводиться за допомогою скляної трубки відповідного діаметру.

Порядок вимірювання щільності електроліту наступний:

Викрутити корок акумуляторного елементу;

Взяти скляну трубку, опустити її в батарею;

Заткнути трубку щільно пальцем і витягнути;

Виміряти довжину стовпчика електроліту в трубці.

Нормальний рівень електроліту в акумуляторі коливається між 12 і 15 мм. Пластинки акумулятора повинні бути покриті саме таким рівнем електроліту. Експлуатація АКБ з рівнем електроліту нижче 12 мм не допускається. Низький рівень електроліту призводить до окислення і руйнування акумуляторних пластин. Також перевищення максимального рівня не припустимо.

Рівень електроліту знижується в процесі википання води. Тобто для відновлення попереднього значення слід долити воду, причому дистильовану. Вода доливається в заливну горловину до нижнього торця її тубуса. Після доливання акумулятор необхідно зарядити. У зарядженому акумуляторі перевіряється щільність електроліту, нормальний показник 1,27-1,29 г/см3. Для перевірки щільності електроліту використовується прилад під назвою ареометр. Якщо ви доливали рідину в батарею, не варто вимірювати щільність відразу ж, воді потрібно 3-4 години для того, щоб змішатися з електролітом. І при проведенні будь-яких замірів важливо дотримуватися обережності, адже в якості електроліту в АКБ застосовується сірчана кислота.

Тут норма наведена для зимового періоду, коли працездатність акумулятора особливо важлива. Коли щільність вище зазначеного рівня, електроліт розбавляють водою. Якщо ж щільність низька, то потрібно долити електроліт.

Заміряти заряд акумулятора також можливо. Для цього необхідний прилад, яки називається вольтметр. АКБ потрібно від’єднати від бортової мережі. Вимірювання потрібно проводити в теплому приміщенні. Рівень заряду повинен становити приблизно 12,5 вольт для повністю зарядженого акумулятора. Для перевірки заряду з навантаженням використовується спеціальна навантажувальна вилка.

Вимірювання щільності АКБ:

Зверніть увагу на колір електроліту. У нормі він повинен бути прозорим. Червонуватий або темний колір сигналізує про руйнування пластин. Від такого приладу слід позбутися якнайшвидше, ремонту та відновлення він не підлягає.

Ось тепер, дізнавшись відповіді на ряд важливих питань, що стосуються роботи акумуляторної батареї, а саме, якими мають бути рівень електроліту, рівень заряду і щільність електроліту акумулятора, водій може уникнути цілого ряду проблем. Своєчасна діагностика, виявлення та усунення несправностей АКБ дозволить продовжити термін її служби, а також не опинитися в несподіваній неприємній ситуації.

Якщо і після того, як робота АКБ діагностована, несправності виявлені і виключені, автомобіль відчуває труднощі з пуском, перевіряти на наявність несправності слід стартер і електропроводку автомобіля.

загрузка...
Еще одна новость

Відколи на лобовому склі. Як їх прибрати?

25.05.2016 г. в 13:52, vipautonews

Як відомо наші дороги не порівняти з дорогами в європейських країнах. Чого тільки не побачиш лежачими на дорогах. І цеглу і гілки, і дошки. Але якщо це помітні об’єкти на шляху, то більш дрібними і більш небезпечними для лобового скла є камені невеликого розміру. Їх починаєш помічати тільки тоді, коли цей самий камінь відлітає Вам в лобове скло від попереднього автомобіля. І як велике наше засмучення, коли на поверхні лобового скла з’являється тріщина або скол. Але радує те, що більшість сколів можна видалити не змінюючи самого скла. Це не дешево, але тим не менш. Відколи до 2-3 сантиметрів прибираються на ура. Якщо у Вас з’явився скол, то постарайтеся захистити його від бруду, заклеївши скотчем. Суть методу в тому, що методом свердління забирається напругу в склі біля відколу. Сам скол ніхто не прибере, але ви йог…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Картина маслом: автомобили-двойники из кортежа Порошенко с одинаковыми номерами

25.05.2016 г. в 13:52, topgir

Время от времени встречаются в Украине разные авто с одинаковыми номерами. Причем некоторые настолько не боятся ничего, что ставить их на одной парковке! Как ты знаешь, это автомобили-двойники, когда один из них законный, а второй — нелегально ставиться на учет якобы по документам другой машины. У Петра Порошенко тоже есть автомобили-двойники… Законны ли они? Смотря с какой стороны посмотреть. Внешне машины из кортежа Порошенко абсолютно одинаковые, да и номера на них цифра в цифру и буква в букву. Но это не значит, они, например, нерастаможенные. Впрочем, не факт, что один из них вообще есть в базе. Саботаж, скандал? Не надо спешить с выводами, ведь во многих странах мира у глав государства в кортежах присутствуют одинаковые автомобили с «зеркальными» номерами. Нетрудно догадаться зачем – чтобы злоумышленники не знали, в какой из машин находится чиновник. В плане законност…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Коли неправильно припарковане авто підлягає евакуації. Коментар експертів

25.05.2016 г. в 13:52, newsradio

У «Київавтодорі» попросили автомобілістів не заважати проїзду спецтехніки для прибирання снігу та пригрозили евакуацією за неправильну парковку. Правові аспекти евакуації транспорту в ефірі радіостанції Голос Столиці прокоментували керівник управління Нацполіціі в Києві Юрій Зозуля та юрист Михайло Можаєв. Комунальне підприємство «Київавтодор» звернулося до автомобілістів з проханням не залишати свої машини на узбіччях доріг, щоб не заважати прибиранню вулиць від снігу. У «Київавтодорі» наголосили: в разі паркування в недозволеному місці машину евакуюють на штрафмайданчик, після чого водіям доведеться оплачувати штраф і роботу евакуатора. При цьому у столиці вже фіксують випадки евакуації машин. Вулиці Києва розчищає спецтехніка, комунальників супроводжують патрулі поліції, які й оформлюють незаконну парковку та надають дозвіл на евакуацію. Проце…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть