Електронний поліс "автоцивілки" – далека перспектива чи реальність

30.05.2016 г. в 20:52, ТСН

Електронна "автоцивілка" - це дуже зручно.

Останнім часом в ЗМІ часто обговорюється питання впровадження електронного полісу ОСЦПВ. Що ж це таке? Найпростіше провести аналогію з електронними авіаквитками. Всі квитки є записом в базі даних IATA BSP. Продавці квитків при цьому можуть їх друкувати в будь-якому вигляді, але в будь-якому аеропорту вас ідентифікують або за паспортом, або за номером квитка. Паперова форма потрібна тільки для морального спокою.

Так планується зробити в Україні і з полісом "автоцивілки". Для електронного поліса не потрібен спеціальний бланк - вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів. Власне, запис в базі і є необхідною і достатньою умовою його дійсності. Поліс в базі є - все добре, немає - вас обдурили, навіть якщо у вас договір з печаткою і підписом.

Чим погана паперова "автоцивілка"? Друк і дистрибуція бланків займає близько 5% вартості поліса. Ще 1% вартості - загублені поліси, відшкодування за якими сплачує МТСБУ, тобто клієнти. Додамо сюди шахраїв, які підробляють або продають поліси компаній-банкрутів. Ясно, що мінімум 10% страхових платежів можна було б заощадити і здешевити продукт. Крім цього, електронна "автоцивілка" це дуже зручно. Електронний поліс ОСЦПВ можна придбати online, його неможливо забути, не треба возити з собою. А поліція буде контролювати наявність страховки дистанційно за допомогою системи "Рубіж".

Опоненти електронного полісу переживають за клієнтів з віддалених регіонів, де доступ до Інтернету обмежений. Але для клієнта нічого не зміниться. Навіть сьогодні більшість людей, купуючи авіаквитки в касах або у агентів, не знають, що вони електронні. Аналогічно, автомобілісти, купуючи "автоцивілку" у знайомих агентів, звернуть увагу тільки на колір поліса.

Наша держава не новатор в електронному страхуванні. США та більшість країн Європи перейшли на електронний поліс в минулому десятилітті. Наші східні сусіди - Росія, Казахстан, Азербайджан так само проявили активність в даному напрямку. Правда в Росії проект провалився.

В Україні перша концепція була представлена в 2011 році. З тих пір працювали робочі групи в МТСБУ, змінювалася влада та економічна ситуація. До 2015 року була повністю розроблена концепція проекту, підготовлені проекти змін до законодавства. Вибрані МТСБУ підрядники розробили програмне забезпечення. Зараз воно повністю готове для запуску продажів електронних полісів. Всі державні структури, що мають стосунок до цього питання, публічно заявили про першочерговість і невідкладність відповідних законодавчих ініціатив. Все йде до того, що електронному страхуванню бути вже в поточному році і Україна стане ще ближче до цивілізованого світу.

загрузка...
Еще одна новость

Девушка заправляет машину: нужно ли стряхивать после?

30.05.2016 г. в 20:52, topgir

Для большинства мужчин заправка автомобиля все равно, что застегивание ширинки – ничего сложного. Но в том то и дело, что сам заправочный пистолет и весь процесс заправки, как ни крути, а лучше знаком представителям сильной половины, нежели слабой. Возможно, по этой причине заправить автомобиль для некоторых женщин трудоемкий и загадочный процесс, вызывающий массу вопросов по типу «А нужно ли стряхивать после»..?

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Европейский Союз «приготовил» рекордный штраф для производителей грузовых автомобилей

30.05.2016 г. в 20:52, avtoblog

За сговор о фиксированных ценах, а также ввиду затяжки времени с введением новых технологий эмиссии, ряд европейских производителей грузового транспорта может получить колоссальный штраф. Под действие санкций могут попасть такие автогиганты как Renault, Volvo, MAN, Scania, Iveco, Daimler, а также DAF. Финансовые отделы некоторых из этих брендов уже перевели в резервные фонды сумму 2,6 миллиарда евро для выплаты компенсации. Окончательное решение о наложении штрафа Евросоюз может принять уже до конца 2016 года. Следствие по делу «ценового» сговора было начато еще два года назад. В его ходе проверяется деятельность крупнейших автопроизводителей грузовых машин в период, начиная с 1997 года и в последующие 14 лет. Учитывая то, что в Европе существует более полутысячи логистических фирм, которые массово приобретаю…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Какие могут быть последствия наезда автомобилем на большой камень

30.05.2016 г. в 20:52, avtoblog

В сети появилось видео, которое демонстрирует, как водитель "легковушки" наехал на большой булыжник. Чаще всего наезды на препятствия в виде огромных камне и булыжников заканчиваются плачевными последствиями. Как правило, больше всего страдает кузов машины, а иногда и техническое отношение. Но в этом случае все по-другому. На одной из дорог Европы автолюбитель совершал поворот, слишком близко прижавшись к обочине. Там его ждал явно неприятный сюрприз. Однако, чем закончилась «встреча» переднего колеса с каменной глыбой, смотрите в видеоролике.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть