Непотоплювані кадри Укравтодору

31.05.2016 г. в 15:16, veroyatno

Нещодавно, інспектуючи виконання ремонтних робіт на Новообухівській трасі під Києвом, прем’єр-міністр В. Гройсман визнав катострофічний стан доріг в Україні та визначив розвиток дорожньої галузі та покращення стану доріг як пріоритетними напрямками розвитку інфраструктури та в цілому економіки України. При цьому, відповідно до заяви міністра інфраструктури України В. Омеляна у 2016 році для ремонту та утримання доріг України буде виділено рекордну суму 700 млн. Євро.

Хто буде розпорядником цих коштів? Звичайно, Державне агентство автомобільних доріг України — Укравтодор, як центральней орган виконачої влади у сфері дорожньої галузі України. Але в Укравтодора є спеціально створена структура для супроводу проектів, що фінансуються Міжнародними Фінансовими Організаціями, — ДП «Укрдорінвест». Наразі діючими є три кредитні угоди з Світовим Банком, ЄБРР та ЄІБ, загальна сума яких складає більше 2 млрд. дол. США. Відповідальним за супровід та впровадження цих проектів є директор ДП «Укрдорінвест» пан Роман Гнатенко, який створив «власну імперію» (як сам стверджує) на кредитних коштах, що мають фінансувати мільйони євро в розвиток дорожньої інфраструктури України.

Пан Гнатенко обіймає цю хлібну посаду ще з 2013 року та встиг вдало нав’язати іноземним підрядникам, що працюють на діючих контрактах, свої субпідрядні організації (ТОВ «Транслайн Груп») та отримувати увесь цей час власні мільйонні прибутки. Але, на жаль, ні відкриті проти нього кримінальні провадження, ні критично неефективний рівень управління проектами (за півтора роки не було підписано жодного контракту з підрядними організаціями на виконання ремонтно-будівельних робіт), ні мільйонні претензії іноземних підрядників до Укравтодору завдяки «вдалому» супроводу проектів паном Гнатенко, ні люб’язні рекомендації міжнародних донорів проектів щодо необхідності підсилення кадрового потенціалу у супроводі проектів не дають жодному з керівників Укравтодору вагомих причини для звільнення пана Гнатенка.

Останнім часом була номінальна спроба його звільнити, але, мабуть, занадто впевнений в своїх силах та фінансових можливостях корумпувати будь-кого, пан Гнатенко продовжує обіймати свою посаду та керувати процесами дистанційно, оскільки офіційно вже другой місяць знаходиться на вимушеному лікарняному.

Отже, пане Гройсмане, ви впевнені, що рекордні у 2016 році 700 млн. Євро варті бути інвестовані не в дорожню галузь України, а в добробут пана Гнатенка?

загрузка...
Еще одна новость

Автомобіль Tesla, що їхав на круїз-контролі, врізався в мінівен (відео)

31.05.2016 г. в 15:16, vistkar

Найсучасніше авто – Tesla Model S – їхало під керуванням круїз-контролю, але щось пішло не так, і воно в’їхало в кузов мінівена. Водій і власник авто каже, що попри цей інцидент він вважає, що Tesla S є абсолютно найкращим автомобілем в світі на даний момент. На його думку, в даному випадку була проблема з допоміжними засобами, а також з системами безпеки, які не спрацювали правильно.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Назван самый экономичный автомобиль

31.05.2016 г. в 15:16, segodnya

Почетное звание получил новый гибрид Toyota Prius. Журнал Consumer Reports, публикующий обзоры и сравнительные тесты потребительских товаров и услуг, признал новый гибрид Toyota Prius самым экономичным автомобилем из всех, которые оснащены двигателем внутреннего сгорания (электромобили в рассмотрение не берутся), передает 3DNews. В ходе независимых тестов модель Toyota Prius нового поколения показала средний расход топлива в 4,52 литра на 100 км пробега. Для сравнения: результат предшественника — 5,35 литра на 100 км. Предыдущий рекорд, установленный еще в 2000 году автомобилем Honda Insight, равнялся 4,61 литра на 100 км. Отмечается, что в городских условиях модель 2016 Toyota Prius потребля…

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть