У «Народного фронту» є рецепт для збереження українських доріг

06.06.2016 г. в 15:16, glavcom

Нардеп закликав ухвалити законопроекти, розроблені «Народним фронтом»

Для реального збереження покриття автодоріг треба ухвалити законопроекти про вагові комплекси й відповідальність за перевантаження автомобілів, розроблені «Народним фронтом». Про це заявив народний депутат Тарас Кремінь, коментуючи рішення «Укравтодору» про обмеження руху важких автомобілів в літню спеку.

«Заборона фурам їздити в денну спеку ніяк не міняє того факту, що багато з них незаконно перевантажені - понад норми, на яке розраховане дорожнє покриття. Пересуваючись влітку ночами, вони все одно сильно розбивають асфальт. І взимку розбивають, і восени. Знахабнілі вантажоперевізники економлять, перевозячи ті самі обсяги вантажів меншою кількістю машин, відтак і водіїв, коротшими маршрутами. Ціною прискореного зношування доріг. Реальне збереження доріг буде, коли ми запровадимо по всій країні вагові комплекси і будемо карати за перевантаження водіїв; карати керівників фірм-перевізників та вантажовідправників», - наголосив Кремінь.

«Народний фронт», нагадав він, вніс до парламенту відповідні законопроекти, але вони поки блокуються лобістами автотранспортного й аграрного бізнесу.

«У тісній співпраці з міністром інфраструктури Омеляном ми напрацювали спільні законопроекти (№ 4660 і 4661), якими збільшуються штрафи для недобросовісних перевізників і розширюється коло осіб, які будуть підпадати під штрафні санкції. Це продовження ініціатив Уряду Яценюка, який розпочав боротьбу з перевантаженням машин іще 2015 року. Але Рада вже двічі не поставила ці два проекти на розгляд, бо серед депутатів діє потужне антисоціальне лобі автоперевізників і зернотрейдерів. Політичні сили мусять об’єднатися й подолати цей саботаж!», - наголосив народний депутат.

Водночас він зауважив, що заборона на рух вантажівок у денні години є правильним рішенням, виконання якого треба домагатися паралельно з впровадженням вагових комплексів.

«Так, це цілком правильне рішення, і звичайна практика країн Євросоюзу. В Європі вантажівки в літню спеку відстоюються, водії водночас відпочивають. Інша річ, що там фури регулярно зважуються, і перевантажувати їх ніхто не сміє. А в нас цей денний відстій не лише не вирішує проблеми, а й зазвичай не дотримується. І з цим держава також має боротися», - пояснив Кремінь.

загрузка...
Еще одна новость

Очередной «фильм ужасов» про дороги посвящен остаткам трассы «Николаев – Баштанка»

06.06.2016 г. в 15:16, mycity

На Николаевщине водители продолжают снимать жестокие реалии, которые придется пережить каждому, кто хотя бы раз проедется по остаткам дорог области. В этот раз мы покажем «направление» Николаев – Баштанка. Уже не в первый раз водители говорят, что им приходится ехать 10-20 км/час, чтобы не угодить в одну из ям и не «потерять» часть автомобиля. На…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Владельцев доступной «Теслы» оставят без бесплатных «заправок»

06.06.2016 г. в 15:16, novosti-n

Владельцам самых доступных электрокаров фирмы Tesla Motors — Model 3 — придется платить за пользование фирменной сетью зарядных станций Supercharger. Такое заявление на ежегодном собрании акционеров американской компании сделал ее руководитель Илон Маск. Об этом сообщает The Verge. «Всем понятно, что наши станции Supercharger стоят денег. Мы приняли…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть