Як обрати машину знизу: 5 причин відмовитися від купівлі

06.06.2016 г. в 21:38, autocentre

Вивчення «виду знизу» допоможе оцінити найдорожчу частину автомобіля – його кузов, а також ходову частину, силовий агрегат і трансмісію автомобіля. Є кілька нюансів, які допоможуть відрізнити важливі виявлені недоліки від дрібниць.

1.Дефекти під шаром антикору

Вивчіть антикорозійне покриття днища. Шар захисної мастики в ідеального автомобіля має бути рівним, без відшарувань. Але навіть якщо вони є – це не найбільша біда, головне, щоб під шаром антикору не було великих та глибоких корозійних пошкоджень металу, а також наскрізних дір. Під час огляду знизу дефекти потрібно шукати не тільки на дні, а й на пофарбованих поверхнях.

2.Несиметрична корозія

Особливі підозри мають викликати несиметричні відносно поздовжньої осі автомобіля (ліворуч і праворуч) осередки корозії. Якщо така асиметрія має місце, в районі зосередження іржі потрібно шукати інші сліди ДТП.

3.Пошкодження тримальних конструкцій

Зморшки від удару на лонжеронах, порогах та інших тримальних конструкціях замаскувати важче, ніж сліди ДТП на поверхні кузова. Їх простіше побачити, якщо оглядати, порівнюючи попарно, то лівий, то правий боки автомобіля. Пошкодження таких деталей можуть бути причиною порушення геометрії кузова, переконатися в її відсутності допоможе перевірка кутів встановлення коліс (розвал-сходження всіх коліс).

4.Сильно замаслений двигун

Не новий двигун цілком може бути трохи замасленим. Однак сильне “потіння” в районі стиків агрегатів – свідчення зношених сальників колінчастого вала і валів КП, заміна яких обійдеться недешево. Ідеально чисті агрегати на старій машині теж викликають підозри: можливо, серйозну течу масла або робочих рідин намагалися приховати мийкою перед самим продажем.

5.Сліди рідин на амортизаторах

Шукайте свіжі або старі сліди рідин на амортизаторах (стійках, вкладнях стійок). Ремонтувати їх зазвичай вже неможливо, а замінити буде дуже і дуже дорого. Тому якщо корпуси амортизаторів виявляться темними від рідини, що витікає, можна сміливо торгуватися з продавцем.

На підставі вами особисто отриманої інформації приймайте рішення – відмовитися від купівлі цього екземпляра та пошукати інший, або все ж таки дати машині шанс і запросити експерта для більш глибокого вивчення. Майте на увазі: одну-дві проблеми, які можна усунути, уживаній машині ще можна пробачити, але якщо їх більше, то це як мінімум привід серйозно знижувати ціну на величину вартості ремонтів. Та про це краще одразу сказати продавцю.

загрузка...
Еще одна новость

Гучний скандал в світовому автопромі

06.06.2016 г. в 21:38, autodriving

Шість європейських виробників вантажівок підозрюються в змові Як стверджує газета Financial Times, шість європейських виробників вантажних автомобілів — Daimler, MAN, Scania, DAF, IVECO і Volvo/Renault — підозрюються в порушенні європейського антимонопольного законодавства Як зазначає видання, Антимонопольна комісія Євросоюзу з’ясувала, що протягом 15 років, з 1997 по 2011 роки, концерни, по-перше, встановлювали майже однакові ціни на свою продукцію, а по-друге, свідомо гальмували впровадження нових технологій очищення вихлопних газів. Як заявила Європейський комісар з питань конкуренції Єврокомісії Маргрет Вестагер, така змова стала можливою тому, що перераховані вище виробники комерційної техніки не мають конкурентів на цьому…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Що відбувається з Hyundai Elantra через 5 років експлуатації

06.06.2016 г. в 21:38, autocentre

«Автоцентр» з'ясував, що стається з Hyundai Elantra через 5 років експлуатації на наших далеко не європейських дорогах і чи варто зв'язуватися з уживаними її екземплярами. Завдяки своїй виразній зовнішності Hyundai Elantra передусім викликає зацікавленість у тих автомобілістів, які люблять яскраві та неординарні речі, і не обтяжені проблемою престижності. Інтер’єр, виконаний у стилі преміум-телефона Vertu, досі має яскравий, модерновий і, на наш погляд, навіть набагато оригінальніший вигляд, ніж салон нинішнього шостого покоління Elantra. Дорогі версії порадують вимогливих покупців «оптитронним» щитком приладів, що «оживає» після ввімкнення запалювання, підігрівом не тільки передніх крісел (є навіть у базовій версії), а й заднього дивана (тако…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Запорожские ямы "уничтожают" автомобили

06.06.2016 г. в 21:38, vmestezp

Неоднократно уже писалось на информационных ресурсах о качестве наших дорог, однако вчерашний случай вообще поверг в шок. Так, на ул. Тюленина около дома № 21 как раз напротив остановки общественного транспорта автомобиль попал в огромную яму. Там же и осталось колесо данного автомобиля. Самостоятельно выехать из этой "дыры" водитель так и не смог. Понадобилась помощь прохожих.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть