Створення спецрезерву нафти вдарить по кишені пересічного водія - експерт

07.06.2016 г. в 12:19, unn

Трейдери включать додатковий збір з кожного літра на створення стабілізаційного фону нафтопродуктів до ціни пального.

Створення спеціального агентства, яке буде займатися зберіганням мінімального запасу нафти і нафтопродуктів, однозначно призведе до подорожчання цін на пальне, і це вдарить по кишені українських водіїв. Про це у коментарі УНН зазначив експерт з питань енергетики Сергій Дяченко.

“Зрозумійте, ми у Європу йдемо. Там є таке правило — країна мусить опікуватись безпекою і мати резерв стабілізаційний. В Україні має бути такий резерв, яким можна скористатися у випадку якихось форс-мажорів, ринок спокійніше себе почуває у такій ситуації. Так, це кошти, великі кошти, але на сам ринок це має вплинути не погано.

Ціни будуть підвищуватися залежно від того, яким буде цей додатковий збір з учасників ринку нафтопродуктів за кожен проданий літр бензину або дизельного палива. У відсотках, в принципі, приблизно можна порахувати, але оскільки зараз нестабільні світові ціни на нафту, то, відповідно, плавають ціни і на бензин”, — сказав він, додавши, що трейдери включать цей збір з кожного літра на створення стабілізаційного фону нафтопродуктів до ціни пального.

“Це 100% варіант, навіть можна не міркувати”, — сказав експерт.

За словами С.Дяченка, збір, скоріш за все, не буде перевищувати 10%.

“Я не думаю, що буде стояти питання швидко зібрати кошти протягом місяця, — це ж питання, на скільки років це все розтягнеться. Я не думаю, що будуть ризикувати і впроваджувати збір, який підвищить 10%, я думаю, що будуть намагатися влізти у 5%, не більше, а то і до 1%. Це ж 1 млрд, його ж не просто виймуть і покладуть.

У Штатах, наприклад, ці резерви то зменшуються то збільшуються, і я вважаю що це така орієнтовна цифра, і це протягом років це буде робитися.

Але те, що це вдарить по кишені, — однозначно”, — наголосив він.

Як відомо, наразі уряд розглядає питання створення в Україні спеціального агентства, яке буде займатися зберіганням мінімального запасу нафти і нафтопродуктів. Зобов’язання мати такий резерв наша країна взяла на себе, підписавши Угоду про асоціацію з ЄС і прийнявши зобов’язання щодо імплементації Директиви 2009/119 ЄС.

Цей документ, зокрема, передбачає, що країни ЄС повинні мати запас в обсязі двомісячного середньодобового споживання (61 день) або тримісячного (90 днів) середньодобового чистого імпорту нафтопродуктів. Резерв має бути сформований не менше ніж на 75% з нафтопродуктів і не більше ніж на 25% з сирої нафти.

Задля створення резерву необхідно близько 1 млрд дол, які мають намір отримати за рахунок запровадження додаткового податкового збору.

загрузка...
Еще одна новость

Российский "АвтоВАЗ" готовиться уволить до 20% работников

07.06.2016 г. в 12:19, censor

Российский производитель автомобилей "АвтоВАЗ" готовит новый приказ, предусматривающий единовременную выплату пяти окладов при увольнении по соглашению сторон. По данным источников издания, документ может выйти в ближайшие дни. В свою очередь, председатель профсоюзной организации МПРА в Самарской области Петр Золотарев рассказал, что, по его…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Очень недорого. Сколько теперь будут стоить иностранные автомобили

07.06.2016 г. в 12:19, focus

В конце мая парламент проголосовал за снижение акцизов на ввозимые в страну импортные авто. Если эти изменения вступят в силу, некоторые модели иномарок могут подешеветь в разы В конце мая парламент проголосовал за снижение акцизов на ввозимые в страну импортные авто. Соответствующие изменения внесены в раздел XX переходных положений Налогового…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть