Україна, Росія і ЄС: де найдешевше купити авто

08.06.2016 г. в 15:51, vipautonews

Популярна польська газета Gazeta Wyborcza вирішила з’ясувати, скільки потрібно збирати на новий автомобіль жителям різних європейських країн.

Розрахунок йшов за цінами провідних автодилерів на машини базової комплектації в 10 європейських країнах, в які були включені також Україна і Росія в порівнянні з середньою зарплатою у відповідній державі.

Результати представлені на графіку вгорі. Як бачимо, в Росії збирати на нове авто працювати потрібно більше, ніж в Європі, проте відрив не дуже великий. А ось різниця з Україною вражаюча. Для того, щоб купити новий Volkswagen Golf, українцеві потрібно працювати близько 160 місяців. У той час, як жителю Росії досить працювати 19 місяців, отримуючи середню зарплату по країні.

загрузка...
Еще одна новость

Українцям замість дешевих б/в з ЄС масово повезуть авто з РФ

08.06.2016 г. в 15:51, businessua

Нині в країні взагалі немає "сірого" імпорту нових авто, адже на нових авто неможливо занизити митну вартість і піти від оплати мит і ПДВ. З прийняттям Верховною Радою закону №3251 про зниження акцизів на б/в авто з'явилася така схема імпорту. Про це розповідає генеральний директор Асоціації автоімпортерів України Олег Назаренко. Експерт поділився тіньовою стороною законопроекту №3251. "В системі АСАУР (Автоматична система аналізу управління ризиками) митниці вбиті мінімальні заводські ціни на нові авто нижче яких митниця навіть за хабар не розмитнить. Щоб піти з АСАУР, знизити вартість авто і податки потрібно видати нове авто за б/в, вартість якого може змінюватися і немає уніфікації, але тоді потрібно податки платити, як за б/в авто, а враховуючи великий акциз, раніше це було невигідно. Тепер на б/в акцизу…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Фотошпионы обнаружили необычный тестовый образец электромобиля Tesla Model S

08.06.2016 г. в 15:51, vipautonews

Недавно на одной из заправок недалеко от города Питтсбурга был обнаружен необычный тестовый образец электромобиля Tesla Model S. Причем на фотографии сразу можно заметить датчики и камеры, которыми оборудована эта модель. Об этом сообщает uincar.ru Возможно, концерн тестирует свой новый полуавтономный электромобиль с автопилотом. Ведь при внимательном рассмотрении можно обнаружить как старые, так и новые элементы. Правда, решетку радиатора скрывает тестовое оборудование (в частности, камеры и датчики). Причем это оборудование защищено с помощью куска пластика и поэтому нельзя сделать однозначный вывод. Да даже за лобовым стеклом можно заметить камеры. Впрочем, возможно, концерн просто, таким образом, тестирует старое и новое оборудование на одном тестовом прототипе. И, в частности, функциональность последней версии автопилота в автономной системе вождения. Также может тестироваться конкретн…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть