Назвали найкращий двигун року

08.06.2016 г. в 16:25, mmr

Переможцем престижного конкурсу «Міжнародний двигун року» стала «бітурбовісімка» Ferrari

В останні роки переможцями конкурсу «Міжнародний двигун року» ставали 3-циліндрові двигуни. Так що рішення журі назвати 3,9-літровий 670-сильний V8 від Ferrari 488 GTB кращим мотором 2016 року стало досить несподіваним.

Італійському силовому агрегату експерти присудили 331 бал. З відставанням 47 балів друге місце зайняв 1,5-літровий трициліндровий моторчик, який є частиною гібридної силової установки BMW i8 – цей двигун носить титул кращого за підсумками минулого, 2015 го, року.

Треба відзначити, що «бітурбовісімка» Ferrari також отримала нагороди в номінаціях «Кращий новий двигун», «Кращий спортивний двигун» і «Кращий двигун об’ємом від трьох до чотирьох літрів».

Третім за підсумками голосування стала 3,0-літрова «турбошіска» Porsche, яка заробила 267 балів. Замкнули ж п’ятірку лідерів 3-циліндрові турбомотори: 1,2-літровий агрегат PSA Peugeot Citroen і 1,0-літровий двигун Ford.

Серед «зелених двигунів» перемогу знову (в четвертий раз!) Відсвяткувала гібридна силова установка Tesla Motors. Крім того, в категоріях об’ємом до 1,0, 1,4, 1,8, 2,0 і до 2,5 літра переможці залишилися тими ж, що і рік тому.

Двигун року – Ferrari, V8, 3,9 л, бітурбо

Кращий новий двигун – Ferrari, V8, 3,9 л, бітурбо

Кращий «зелений» двигун – гібридна силова установка Tesla

Кращий спортивний мотор – Ferrari, V8, 3,9 л, бітурбо

Кращий мотор об’ємом менше 1,0 літра – Ford, 3 циліндра, 1,0 л, турбо

Від 1,0 до 1,4 літра – PSA Peugeot Citroen, 3 циліндра, 1,2 л, турбо

Від 1,4 до 1,8 літра – BMW, 3 циліндра, 1,5 л, турбо

Від 1,8 до 2,0 літра – Mercedes-AMG, 4 циліндри, 2,0 л, турбо

Від 2,0 до 2,5 літра – Audi, 5 циліндрів, 2,5 л, турбо

Від 2,5 до 3,0 літра – Porsche, 6 циліндрів, 3,0 л, турбо

Від 3,0 до 4,0 літра – Ferrari, V8, 3,9 л, бітурбо

Понад 4,0 літра – Ferrari, V12, 6,3 л

загрузка...
Еще одна новость

Україна, Росія і ЄС: де найдешевше купити авто

08.06.2016 г. в 16:25, vipautonews

Популярна польська газета Gazeta Wyborcza вирішила з’ясувати, скільки потрібно збирати на новий автомобіль жителям різних європейських країн. Розрахунок йшов за цінами провідних автодилерів на машини базової комплектації в 10 європейських країнах, в які були включені також Україна і Росія в порівнянні з середньою зарплатою у відповідній державі. Результати представлені на графіку вгорі. Як бачимо, в Росії збирати на нове авто працювати потрібно більше, ніж в Європі, проте відрив не дуже великий. А ось різниця з Україною вражаюча. Для того, щоб купити новий Volkswagen Golf, українцеві потрібно працювати близько 160 місяців. У той час, як жителю Росії досить працювати 19 місяців, отримуючи середню зарплату по країні.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Українцям замість дешевих б/в з ЄС масово повезуть авто з РФ

08.06.2016 г. в 16:25, businessua

Нині в країні взагалі немає "сірого" імпорту нових авто, адже на нових авто неможливо занизити митну вартість і піти від оплати мит і ПДВ. З прийняттям Верховною Радою закону №3251 про зниження акцизів на б/в авто з'явилася така схема імпорту. Про це розповідає генеральний директор Асоціації автоімпортерів України Олег Назаренко. Експерт поділився тіньовою стороною законопроекту №3251. "В системі АСАУР (Автоматична система аналізу управління ризиками) митниці вбиті мінімальні заводські ціни на нові авто нижче яких митниця навіть за хабар не розмитнить. Щоб піти з АСАУР, знизити вартість авто і податки потрібно видати нове авто за б/в, вартість якого може змінюватися і немає уніфікації, але тоді потрібно податки платити, як за б/в авто, а враховуючи великий акциз, раніше це було невигідно. Тепер на б/в акцизу…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Фотошпионы обнаружили необычный тестовый образец электромобиля Tesla Model S

08.06.2016 г. в 16:25, vipautonews

Недавно на одной из заправок недалеко от города Питтсбурга был обнаружен необычный тестовый образец электромобиля Tesla Model S. Причем на фотографии сразу можно заметить датчики и камеры, которыми оборудована эта модель. Об этом сообщает uincar.ru Возможно, концерн тестирует свой новый полуавтономный электромобиль с автопилотом. Ведь при внимательном рассмотрении можно обнаружить как старые, так и новые элементы. Правда, решетку радиатора скрывает тестовое оборудование (в частности, камеры и датчики). Причем это оборудование защищено с помощью куска пластика и поэтому нельзя сделать однозначный вывод. Да даже за лобовым стеклом можно заметить камеры. Впрочем, возможно, концерн просто, таким образом, тестирует старое и новое оборудование на одном тестовом прототипе. И, в частности, функциональность последней версии автопилота в автономной системе вождения. Также может тестироваться конкретн…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть