У Києві водій джипу став лауреатом премії «Паркуюсь, як дегенерат»

12.06.2016 г. в 12:28, autonews

Позашляховик зайняв чи не увесь тротуар.

Зокрема, така парковка була помічена по вулиці В’ячеслава Чорновола.

Пішоходам доводилося дуже постаратися, щоб обійти джип.

загрузка...
Еще одна новость

Європа боїться напливу дешевих авто з України

12.06.2016 г. в 12:28, ictv

Експерт пояснив, чому в Україні зараз не прийде інвестор і не побудує автозавод з дешевими авто для українців. Заводи будують або в розрахунку на свій величезний ринок, як в РФ і Китаї, або в розрахунку на експортне постачання на чужі ринки, як у Словаччині, наприклад. Про це розповів генеральний директор Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. За словами експерта, ЄС відгородився митами через можливий наплив дешевих китайських авто, які могли б виробляти в Україні. - Чому Geely побудували завод у Білорусі? В розрахунку на ринок РФ. Чому Great Wall побудували завод в Болгарії? В розрахунку на ринок ЄС безмитно. СНД та РФ для нас закриті. ЄС згідно з угодою з ЄС для нас на 7 років закриті (Встановлено мито 10% на 7 років на виготовленні у нас авто). А…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Парламентський автолобіст пояснив, чому в Україні автомобілі дорожче, ніж в Росії та США

12.06.2016 г. в 12:28, glavcom

Народний депутат з групи «Відродження» Дмитро Святаш, який лобіює інтереси автобізнесу, пояснив в інтерв’ю «Главкому», чому в Росії та США аналогічні моделі машин дешевше, ніж в Україні. «Україну страшно люблять Євросоюз, Америка й усі інші, але чомусь не люблять виробники автомобілів, - говорить Святаш. - Тому що український ринок нових автомобілів складає 50 тисяч на рік, а російський – два мільйони машин. Також у Росії було створено такі законодавчі умови, що практично вісімнадцять великих автоконцернів побудували там свої заводи. Тому не бажаючи втратити такий великий ринок, вони зафіксували вартість автомобілів у рублях, свідомо йдучи на збитки. Росіяни, на відміну від українців, дуже давно живуть у рублях, а в нас завжди був доларовий менталітет. Так, російський імпортер концерну «Ніссан» за підсумками року зазнав збитків порядку…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

ГАЗ-62 – радянська відповідь американцям

12.06.2016 г. в 12:28, mmr

ГАЗ-62 (1952р) – прототип армійського позашляховика, що створювався на заміну добре зарекомендованого себе у військах під час війни Dodge 3/4 (який поставлявся в СРСР по лендлізу). Автомобіль мав габаритні розміри 5000х2100х1800 мм і колісну базу розміру 2850 мм, був розрахований на перевезення 12 осіб або 1200 кг вантажу, максимальна швидкість всюдихода становила 85 км/год. В якості силового агрегату застосовувався 6-циліндровий 76-сильний двигун. ГАЗ-62 – наша відповідь американцям У конструкції цього автомобіля був застосований ряд прогресивних для того часу рішень: для запобігання попадання води, бруду і піску барабанні колісні гальмівні механізми були герметизовані, гумові подушки в заробляннях ресор знизили обсяг техобслуговування. Всюдихід відрізнявся комфортабельністю: мав потужни…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть