7 найпоширеніших міфів про безпеку автомобілів

13.06.2016 г. в 07:59, mmr

1. Позашляховики безпечніші, ніж легковички

Важкі позашляхові автомобілі набагато безпечніші за будь-який легковик. Причина цього криється зовсім не в якомусь секретному захисті, а в тому, що такі автомобілі важчі. Чим важчий і стійкіший автомобіль, тим слабші негативні наслідки при зіткненні.

2. Слабкі гальма

Багато автолюбителів сьогодні вважають, що потужність гальм в сучасних авто повністю відповідає потужності їх двигуна. Це не правда. Насправді, гальма завжди слабкіші за потужністю. А навіть якщо б потужність була такою ж чи високою – істотної відмінності в процесі гальмування все одно б не спостерігалося.

3. Тоновані вікна

У більшості держав повне тонування лобового скла вважається незаконним. Незважаючи на “стильний вид”, варто пам’ятати про те, що навіть часткова зміна кольору скла значно погіршує і спотворює видимість.

4. Великий двигун

Існує досить поширений міф про те, що великий двигун забезпечує додатковий захист водієві у разі зіткнення. Це не так. Зрештою, важлива тільки маса самого автомобіля і маса об’єкту, з яким він зіткнувся.

5. Шкіряний салон кращий за тканий

Ще один великий міф про те, що шкіряні сидіння сприяють захисту водія і пасажирів. Є підстави вважати, що міф був народжений маркетологами.

6. Газ безпечніший за бензин

Твердження неправдиве, але лише частково. Машини на газі дійсно безпечніші, проте і бензинові машини вибухають при зіткненні хіба що в голлівудських фільмах. Для того, щоб бензиновий автомобіль вибухнув, його бак має бути майже повністю порожнім і наповнений бензиновими парами.

7. Кабріолети менш надійні

Це твердження також неправдиве. Автомобілі з відкритим верхом нічим не поступаються в області безпеки будь-яким іншим аналогічним за класом авто.

загрузка...
Еще одна новость

На украинских дорогах уже работают 20 весовых комплексов

13.06.2016 г. в 07:59, ubr

Впервые за многие годы на дороги Украины выведены весовые комплексы для борьбы с перегруженными грузовиками. В этом году на основных автотрассах Украины уже работает 20 весовых комплексов. Об этом заявил Министр инфраструктуры Владимир Омелян, пишет ЦТС. "Впервые за многие годы на дороги Украины выведены весовые комплексы. В этом году мы уже внедрили 20 весовых комплексов, которые проверяют самые большие трассы. Мы не допускаем перегруза, когда у нас автомобили могут везти 130 тонн веса. Это фактически половина веса самолета "Мрия". Эта ситуация преимущественно остановлена на основных дорогах. Вместе с тем недобросовестные перевозчики стараются воспользоваться сельской местностью, "убивая", и без того, плохие дороги", - заявил чиновник в эфире одного из телеканалов. Как уже сообщал ЦТС, министр инфраструктуры Украины заявил о решительном намерении вернуть…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Алкоголь за кермом: як штрафують водіїв напідпитку в Європі

13.06.2016 г. в 07:59, obozrevatel

Верховна Рада хоче підвищити штрафи для тих, хто сідає за кермо в нетверезому стані - під впливом алкоголю, наркотиків чи лікарських препаратів. Відповідний законопроект уже ухвалено в першому читанні.Якщо зміни до закону внесуть, штрафи зростуть із 200 неоподатковуваних мінімум доходів громадян до 600. У грошовому еквіваленті це означає збільшення штрафу з 3400 до 10200 гривень. Крім того, правопорушників хочуть позбавляти на один рік права керування транспортним засобом. Кожна наступна поїздка в нетверезому стані буде дорожчою - понад 20 тисяч гривень та три роки без прав за повторне правопорушення впродовж двох років. Дві повторні поїздки в нетверезому стані за п'ять років матимуть як наслідок штраф у майже 41 тисячу гривень та позбавлення посвідчення водія на 10 років. Про те, який вміст алкоголю …

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

УАЗ розкрив подробиці про новий кросовер

13.06.2016 г. в 07:59, mmr

Ульяновський автомобільний завод готується відкрити абсолютно нову сторінку в своїй історії запуском у виробництво сучасного кроссовера, який би склав конкуренцію західним і китайським конкурентам в цьому сегменті. Конструктори російського виробника працюють над секретним проектом під кодовою назвою УАЗ-3170, який повинен стати позашляховиком з несучим кузовом і незалежною підвіскою. Такою інформацією ділиться видання «Авторевю». Видання стверджує, що незважаючи на інформаційне ембарго отримало доступ до технічної документації майбутнього кросовера. Згідно інформації, що просочилася інформації, автомобіль буде побудований на платформі ЄМП, яка ляже в основі автомобілів проекту «Кортеж», призначених для високопоставлених урядовців Росії. УАЗ-3170 буде трохи менше, ніж Audi Q5 і BMW…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть