7 найпоширеніших міфів про безпеку автомобілів

13.06.2016 г. в 07:59, mmr

1. Позашляховики безпечніші, ніж легковички

Важкі позашляхові автомобілі набагато безпечніші за будь-який легковик. Причина цього криється зовсім не в якомусь секретному захисті, а в тому, що такі автомобілі важчі. Чим важчий і стійкіший автомобіль, тим слабші негативні наслідки при зіткненні.

2. Слабкі гальма

Багато автолюбителів сьогодні вважають, що потужність гальм в сучасних авто повністю відповідає потужності їх двигуна. Це не правда. Насправді, гальма завжди слабкіші за потужністю. А навіть якщо б потужність була такою ж чи високою – істотної відмінності в процесі гальмування все одно б не спостерігалося.

3. Тоновані вікна

У більшості держав повне тонування лобового скла вважається незаконним. Незважаючи на “стильний вид”, варто пам’ятати про те, що навіть часткова зміна кольору скла значно погіршує і спотворює видимість.

4. Великий двигун

Існує досить поширений міф про те, що великий двигун забезпечує додатковий захист водієві у разі зіткнення. Це не так. Зрештою, важлива тільки маса самого автомобіля і маса об’єкту, з яким він зіткнувся.

5. Шкіряний салон кращий за тканий

Ще один великий міф про те, що шкіряні сидіння сприяють захисту водія і пасажирів. Є підстави вважати, що міф був народжений маркетологами.

6. Газ безпечніший за бензин

Твердження неправдиве, але лише частково. Машини на газі дійсно безпечніші, проте і бензинові машини вибухають при зіткненні хіба що в голлівудських фільмах. Для того, щоб бензиновий автомобіль вибухнув, його бак має бути майже повністю порожнім і наповнений бензиновими парами.

7. Кабріолети менш надійні

Це твердження також неправдиве. Автомобілі з відкритим верхом нічим не поступаються в області безпеки будь-яким іншим аналогічним за класом авто.

загрузка...
Еще одна новость

На украинских дорогах уже работают 20 весовых комплексов

13.06.2016 г. в 07:59, ubr

Впервые за многие годы на дороги Украины выведены весовые комплексы для борьбы с перегруженными грузовиками. В этом году на основных автотрассах Украины уже работает 20 весовых комплексов. Об этом заявил Министр инфраструктуры Владимир Омелян, пишет ЦТС. "Впервые за многие годы на дороги Украины выведены весовые комплексы. В этом году мы уже внедрили 20 весовых комплексов, которые проверяют самые большие трассы. Мы не допускаем перегруза, когда у нас автомобили могут везти 130 тонн веса. Это фактически половина веса самолета "Мрия". Эта ситуация преимущественно остановлена на основных дорогах. Вместе с тем недобросовестные перевозчики стараются воспользоваться сельской местностью, "убивая", и без того, плохие дороги", - заявил чиновник в эфире одного из телеканалов. Как уже сообщал ЦТС, министр инфраструктуры Украины заявил о решительном намерении вернуть…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Алкоголь за кермом: як штрафують водіїв напідпитку в Європі

13.06.2016 г. в 07:59, obozrevatel

Верховна Рада хоче підвищити штрафи для тих, хто сідає за кермо в нетверезому стані - під впливом алкоголю, наркотиків чи лікарських препаратів. Відповідний законопроект уже ухвалено в першому читанні.Якщо зміни до закону внесуть, штрафи зростуть із 200 неоподатковуваних мінімум доходів громадян до 600. У грошовому еквіваленті це означає збільшення штрафу з 3400 до 10200 гривень. Крім того, правопорушників хочуть позбавляти на один рік права керування транспортним засобом. Кожна наступна поїздка в нетверезому стані буде дорожчою - понад 20 тисяч гривень та три роки без прав за повторне правопорушення впродовж двох років. Дві повторні поїздки в нетверезому стані за п'ять років матимуть як наслідок штраф у майже 41 тисячу гривень та позбавлення посвідчення водія на 10 років. Про те, який вміст алкоголю …

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть